![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#871 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
Het hele voordeel is gewoon dat je 3 foto's met verschillende belichtingen hebt. Op die manier kan je wanneer de lucht erg vel is en het object dat je vast wil leggen donker, ervoor zorgen dat je beide goed belicht hebt. Met 1 foto krijg je dat simpelweg niet voor elkaar. Wanneer je je object goed belicht hebt, is de lucht overbelicht. En andersom... |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#879 (permalink) |
|
|
indien je photoshop hebt kan je acties opnemen, en die vervolgens afspelen.
dan gaat het zo goed als automatisch. Je kan ook gewoon het watermerk maken en opslaan, en telkens als een laag knippen en plakken op de foto, gaat ook erg snel. Zonder photoshop zal je sowieso niet ver komen. __________________ |
|
|
|
|
#880 (permalink) |
|
Ofniet dan..
|
Ooow zeg dat dan
, voor watermerken zou ik "Bordermaker" downloaden. Gratis en simpel ![]() http://www.bordermaker.nl/ __________________ |
|
|
|
|
#881 (permalink) |
|
Senior Member
|
vaag laatst ZOCHT ik dit topic kon ik het niet vinden , staat ie gewoon voor mijn neus
![]() zal hier even wat vaker kijken , heb namelijk een D40 gekocht (met 18/55 en Tamron 18-200) , wat handige trucjes en tips zijn dan niet weg ![]() kijken of ik leuke actie shots @ circuit kan maken iig ![]() __________________ |
|
|
|
|
#882 (permalink) |
|
komt/nu/voorbij
|
Iemand van buiten GC hier!
Vers bloed! ![]() Wat betreft dat HDR. Ik heb opzich niets tegen HDR, maar voor mij is 't echt dat 9 van de 10 zijn gewoon saai. 't Is alleen 2 keer klikken en dan is 't ineens HDR en tof, maar eigenlijk gewoon kut foto's. Zorg iig dat je er dan goed gebruik van maakt. __________________ |
|
|
|
|
#883 (permalink) | |
|
ik bedoel maar
|
Quote:
Op volledige zoom moet je toch wel een statief hebben. De kans op onscherpe foto's is erg groot. Heb dezelfde lens , maar dan op mn Canon. __________________ |
|
|
|
|
|
#885 (permalink) | |
|
voorheen foxrider:P
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#886 (permalink) | |
|
ik bedoel maar
|
Quote:
Heb al diverse dingen geprobeert ![]() Wil alleen als het een kraakheldere zomersedag is. __________________ |
|
|
|
|
|
#887 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
Zelfs op f4 of 5 krijg ik nog fatsoenlijke afbeeldingen op volledige zoom (200mm). Je kan je ISO ook gemakkelijk opschroeven tot 400/600 bij daglicht om het verlies aan licht te compenseren... De hoeveelheid ruis zal dan wel meevallen. ![]() |
|
|
|
|
|
#891 (permalink) |
|
Banned
|
Voor een vriendin van mij heb ik (samen met een paar anderen) onderstaande printer gekocht.
http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...70_selphy.html Érg leuk dingetje in een emmer. Kwaliteit van elke canon printer is wel goed te noemen. ![]() |
|
|
|
|
#894 (permalink) |
|
Oldskool membert
|
Kijk aan, binnenkort maar wat korting scoren dus
![]() Om nog maar ff ontopic te blijven: Oude, kapotte 75-300 IS USM verkocht voor een mooi bedrag en 70-300ISM komt morgen binnen, kan ik em mooi direct gebruiken op een klus die avond . Eindelijk weer scherpe pics maken...__________________ |
|
|
|
|
#898 (permalink) | |
|
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|