![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#901 (permalink) | ||
|
Banned
|
Quote:
Quote:
![]() Het is een camera met een gebruiksaanwijzing, die zit er niet voor niets bij. Als je gewoon "simpel een scherpe foto wil maken" kan je beter overstappen op een Ixus80 oid. @ Manta: Korting is alleen voor mij persoonlijk van toepassing. Zelfs niet voor familie ofzo. (en vaak zit er nieteens een marge op body's / objectieven / flitsers...) |
||
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#902 (permalink) |
|
komt/nu/voorbij
|
Verschil in MP is alleen maar zichtbaar wanneer je echt op groot formaat gaat printen, am i rite?
Daarom snap ik die huis-tuin&keuken toestellen nooit die dan wel 12mp hebben. Kaartje is alleen maar sneller vol, mensen (die geen verstand van verkleinen hebben) lopen constant te kutten met verzenden via msn of wat dan ook etc. __________________ |
|
|
|
|
#906 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
Kan mijn eos350 gewoon verkopen met aardig winst dus zoek gewoon een nog betere
dat is het eigenlijk, en toevallig weet ik iemand in mijn omgeving die heb ook heeft, waarvan ik dan makkelijk wat over foto's maken kan leren denk ikOver het algemeen heb ik alleen maar zo'n camera om beetje centjes te verdienen en tussendoor ook nog foto's maken van mijn scooter, voor later ofzo ![]() __________________ |
|
|
|
|
#907 (permalink) | |
|
Ofniet dan..
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#909 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
![]() Zie hier waarom: http://www.letsgodigital.org/nl/came...1529-1775.html Komt ook bij dat het makkelijker werken is met een D40 of D60 dan met een D200. |
|
|
|
|
|
#911 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...8-55mm_is.html Nog even @ Anne trouwens: Je hebt het over onscherpe foto's uit je 350D? Wat bedoel je precies met onscherp? Zoals de foto die je geplaatst hebt @ V&A? (die USB stick) Bedoel je het op die manier "onscherp", of gewoon echt een wazige foto? Als het zo is als ik als eerste zei ligt dat gewoon aan je diafragma instelling, zoniet... Kan het best zijn dat er wat mis is met je camera. Post eens een foto waarvan jij zegt dat hij onscherp is. Wat dus voor jou een reden is om jouw 350D te verkopen en over te stappen op Nikon. ![]() Last edited by BojT; 24-07-2008 at 10:48. |
|
|
|
|
|
#913 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
@ Bojt, ik postte juist dat ik het fijn vind om een toestel te hebben die echt lekker scherp is, en dat is mijn eos 350 d ook. Nu kan ik hier gewoon ruim 100€ winst op maken, wat ik dus denk ik ook doe. Ben dus alvast aant zoeken naar een nieuwe camera, misschien wel weer dezelfde want hij bevalt me wel, maar ja, waarom niet een betere. Die link die jij neerzette was wel handig, een D60 lijkt me ook wel wat dan
![]() __________________ |
|
|
|
|
#914 (permalink) |
|
Banned
|
D60 is een leuk ding hoor.
![]() Je bent nu gewend aan Canon (Canon en Nikon zijn erg verschillend) dus waarom kijk je niet naar een 400D of een 450D? (enige nadeel aan deze camera's vind ik de plastic-achtige body, bij Nikon voelt dit veel steviger aan. Ga er vanuit dat het weer érg wennen is wanneer je van een Canon naar een Nikon overstapt... |
|
|
|
|
#917 (permalink) | |
|
NX speed slider
|
Quote:
hey bojt, Canon plastic-achtige body,s ? of heb je het alleen over 400d en 450d ? Daar stem ik wel mee in , alleen heb zelf Canon 40d maar vindt ik niet erg plastic achtig. (btw, ook heel mijn Fotogear bij konijnenberg gehaald) Goeie shop en nette service ! vondt het wel fijn dat ze ook bijna alles hebben , dus kon alles in 1 keer meenemen. Greets, |
|
|
|
|
|
#919 (permalink) |
|
NX speed slider
|
I know , maar meer om deze in:
(enige nadeel aan deze camera's vind ik de plastic-achtige body, bij Nikon voelt dit veel steviger aan. Maar denk dat hij het alleen over de 400d en 450d heeft , en daar geef ik hem wel gelijk in jah. Nog een vraagje voor boijt aangezien die bij groot winkel werkt. waneer canon eens komt met ene goed model tussen de 5d en de 1d?? ben ik wel erg benieuwd naar, eigelijk. mvg, youri |
|
|
|
|
#920 (permalink) |
|
Banned
|
Ik bedoelde inderdaad de body's van de 400D en de 450D.
40D voelt al heel wat steviger aan. (ik zei ook, nadeel aan deze camera's) Ik ga 28 september naar de Photokina in Keulen. Ik zal daar kijken watvoor nieuwtjes er binnenkort nog komen. Wat er voorlopig op de planning staat bij Canon ben ik niet van op de hoogte. Last edited by BojT; 25-07-2008 at 14:09. |
|
|
|
|
#922 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
Ik zag vanmorgen toch een lens op iemand zijn camera zitten, niet normaal man
een meter lang zal misschien overdreven zijn, maar hij was echttt biggie! En er zat allemaal camouflagekleuren op, twas in een natuurgebied.. khad nog nooit een lens gezien met camouflage__________________ |
|
|
|
|
#926 (permalink) | |
|
PotjeHous'n?
|
Quote:
Gebruik jij Live View nou vaak? Ik heb het laatst even geprobeert op de Canon 40D van een collega. Ik vind het maar niks, vind door de zoeker kijken gewoon net zo relaxt. __________________ |
|
|
|
|
|
#927 (permalink) |
|
Imhotep!
|
__________________ |
|
|