![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
euner
|
Beleggen, Aandelen opties en fondsen #1
Ik kwam met de search niks tegen ( 1 van 4 jaar oud
) dus maar een nieuw topic: Zit hier iemand in dit wereldje? Ik doe dit al sinds een anderhalf jaar en heb ook al redelijk wat verdiend , nu zit de beurs wat tegen helaas ![]() Heb gisteren aandelen van de BAM gekocht, die staat nu op een koers die nog nooit zo laag is geweest dus leek het mij wel interessant om die eens wat te kopen. Ik hoop dat de beurs wat aantrekt de komende maanden , maar met geduld kom je al een heel eind. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
-BMW-
|
Hoorde dat er opzich best wel aardig wat geld mee te verdienen valt als je een beetje weet hoe of wat.
Een collega van een vriend van mij doet het ook al een paar jaar. Hij had in het begin wat problemen, maar nu doet hij het erg goed. Ik meen wel dat hij er de hele dag (of weekend) voor gaat zitten. Dus niet aandelen kopen en dan na een maand eens kijken hoe of wat. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
hawdi ho
|
M'n ouders hebben 18jaar geleden voor 1250€ (omgerekend
) aandelen gekocht voor mij en die zijn nu 20.000€ waard. Ze kennen totaal niets van dat wereldje, gewoon beetje geluk gehad dat ze zo hoog kwamen te staan . Als je echt iets van aandelen, beleggen etc. kent kan je er wel een hoop geld met verdienen (en verliezen). |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Registered User
|
me ouders hebben gigantisch veel andelen
me oom zit er ook veel in, en heeft er ook aardig wat aan verdient me baas zit er ook in beetje voor de hobby ik ben er van overtuigd dat er veel in valt te verdienen maar dan moet je er wel veel in verdiepen en veel de koersen checken @ de pc enzo die van me ouders zijn nu net een paar % lager dan dat ze 15 jaar oid zijn in gekocht ze waren erg veel gestegen, tot 11 september kwam... ![]() krabbelen nu weer langzaam omhoog ![]() ben zelf nog niet op de leeftijd ervoor maar zal er zeker wel wat gaan beleggen als ik het geld er voor heb en opzij kan leggen pa zit erin, 1 oom, en nog 1 andere oom die is directeur geweest bij rabobank dus kan genoeg advies krijgen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
AEX heeft ook op 700 gestaan, paar jaar geleden, nu 400 en 300 punten der bij op is veel! Verder vraag ik me af hoe het de VS zal vergaan, de olieprijs blijft stijgen, en de dollar is geen reet meer waard vergeleken met de euro. |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Polo Lysholm
|
Quote:
Ik heb er helaas geen verstand van, als ik nu een economische opleiding had gedaan, was ik vast die richting op gegaan, ik ben er van overtuigd dat je er rijk van kan worden. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Rijk worden, haha, dat denkt iedereen. Ik geloof er ook nog steeds in en het kan ook absoluut, maar het is zo verschrikkelijk moeilijk. Daarom zijn der ook maar weinig die er rijk van zijn geworden, maar de tweede rijkste man van de wereld(Warren Buffett) heeft zijn kapitaal verdiend met aandelen. |
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
ewehem shit
|
Quote:
Buffet staat erom bekend dat hij investeert, super lang houd en dan FLINK casht.. Ander leuk voorbeeld.. Donald Trump verdiende ooit miljarden maar ging compleet failliet.. Nu is hij toch weer miljardair geworden door slim te investeren ![]() Maar als je eenmaal flink hebt verdient, en goed investeert, vorm je wel een soort sneeuwbal effect.. Geld maakt geld.. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
euner
|
denk dat dat gewoon hetzelfde is , als er een kopje van beleggen bij staat dan kan het
en wat een aandeel kost? dat ligt eraan wat je wilt natuurlijk ![]() http://www.rabobank.nl/particulieren/beleggen/koersen/ succes |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) | |
|
ewehem shit
|
Quote:
Je hebt aandelen van een euro, maar ook aandelen van 100+ euro. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
R³-parts
|
nja aandelen heb je voor 0,25 cent maar ook 50 100 .... euro dus ja dacht mis heb je een richting waar in ik zou kunnen kijken
en dat ik het nu al weet het heeft in de krant gestaan vorig jaar steeg het ook met een x aantal procent en dat nu weer gaat gebeuren komt omdat er aantal grote klusse zijn afgerond zoals betuwe lijn.. en nog wat projecten heb er wel vertrouwen in ! voorlopig laten em ouders het toch wel staan ![]() __________________ |
|
|
|