![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
Gang = Alles
|
Ik kan me nog goed herinderen dat er hier een jongen was met een Max Biaggi Aerox die hij in de 2004 of 2005 kleuren had gespoten. In het geel dus met stickers enzo. Die is al een hele tijd geleden gestolen. Ik kom er net 1 tegen op marktplaats. Is dit hem toevalilg?
http://www.marktplaats.nl/index.php3...%253D%26df%3D1 __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#32 (permalink) |
|
beunhaas
|
Ik zet dit ff neer voor een vriend van me:
Gestolen op 6-11-2005 rond 17:30 Gilera Runner SP Pro Hij is gestolen tijdens een proefrit in Boxtel. (straat: de Handboog) Kenmerken van de scooter: - Kmstand stond stil op 5090 - Bouwjaar 2002-2003 - Krasje linksachter bij passagiers handvat - Schaafplek rechtsvoor bij knipperlichtglaasje - Geheel orgineel - Standaard uitlaat was lelijk zwart gespoten met beetje roest - Framenummer: zapc14000 3068794 Kenmerken van de dader: - Jongen van ong. 18 jaar - Donkerblond-bruin haar met mat in zijn nek - Nederlandse blanke jongen Hij gaf voor de proefrit zijn sleutels en autopapieren af. Het gaat om papieren van een blauwe Volkswagen Golf uit 1999 met het kenteken XJ-TZ-46. Informatie over deze auto is ook welkom! Foto's: ![]() ![]() ![]() Heb je tips? Bel dan Jarno Kapteijns op 06-51053315 of mail/msn jarno_de_gekste@msn.com De gouden tip ontvangt een beloning! (n.o.t.k) http://koopjes.marktplaats.nl/motore.../10446305.html |
|
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Registered User
|
En nu is ook mijn 2e scooter gtestolen nog maar 1 over
![]() Dit was m hij is zondag zaterdag tussen 5 en 6 uit de bewaakte personeels staling bij ikea breda gestolen. ![]() De onderkuip en de grijze voorkap zaten er niet op de uitlaat was zwaar verroest verder scheur in t kleine carterdeel en aan beide kanten schaafscahde De digi teller is defect weet iemand wat hoor ik t graag OPVALLEND IS DAT ER EEN ZILVEREN AEROX ACHTERVELG OP ZIT __________________ |
|
|
|
|
|
#34 (permalink) |
|
Registered User
|
Aprilia Habana Gestolen in Haarlem!!!! 8 November
Help!!! Op dinsdagavond 8 november jongstleden is rond de klok van 8 uur in de Grote Houtstraat ter hoogte van Albert Heijn in Haarlem mijn scooter gestolen. Het gaat om een zwarte Aprilia Habana Custom 50 CC met een tweezits buddy. Hij stond precies voor de ingang van de supermarkt, helaas dan wel alleen op het stuurslot, maar slechts gedurende 5 minuten. VIJF MINUTEN maar, kan je nagaan hoe snel dat tuig hem weghaalt. Hij is al twee keer eerder geprobeerd te stelen maar dat was niet gelukt en gefeliciteerd jongens, het is jullie dit keer gelukt.
Het gaat om een scooter met verzekeringsplaats ZGB449 en framenr: ZD4PKE100YS101138 Hij is van het bouwjaar omstreeks 2002, ik heb hem tweedehands gekocht nog geen twee jaar geleden. Ik ben er erg verdrietig van en ik hoop dat iemand hem ergens heeft gesignaleerd.... Alle tips zijn welkom. Hij ziet eruit zoals op de foto, alleen dan met een langere zit en wat kras schade aan de linkervoorkant. Please laat me weten als je iets hebt gezien. Heel erg bedankt, Nienke van der Peijl |
|
|
|
|
|
#35 (permalink) |
|
«®†Ï溇ҵ•Í·±›¢¿
|
Piaggio zip sp 2000, Diepenbeek (belgie)
![]() is gestolen vrijdag 11 op zaterdag 12 november tussen 20.00 en 03.00 aan het chiro heem, rooierhei in diepenbeek kenmerken -bridgesstone sticker op handschoenkasje -handschoenkasje gaat niet open -bridgestone ml 50 met goud geverfde letters -afgezaagde spatlap -matte pinkers (afgeschuurd) -veroeste schuine pikkel (eerst gepolijst dan beginne roeste) -stotterd sputterd en is nie vooruit te krijgen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#36 (permalink) |
|
Registered User
|
- Beta Ark AC
- 1998, km stand rond de 2100 - Framenummer: L 0074 500393 - Plaatje: XJW 682 Gestolen op 1-12-2005 tussen 19.00 en 22.00 uur uit achtertuin in Antje Breijerstraat in Hoofddorp centrum. Helemaal standaard, geen krasjes, remleiding voorschijfrem is gevlochten staalkabel, achterspatbord is winterspatbord (extra lang), ongeveer 2100 km gelopen Foto's op http://www.twizted.nl/scooter.rar Last edited by timm0; 03-12-2005 at 21:38. |
|
|
|
|
|
#37 (permalink) |
|
uhh??
|
Afgelopen zondag nacht is in de lier ( westland )
de scooter gestolen van me schoonzusje, het gaat om de witte zip sp op de foto. Mocht iemand er meer informatie over hebben, of hem zien tijden in de regio dan graag bellen met 0614117714 Spec: Standaard Zip SP __________________ Last edited by Haagze sf2; 27-02-2006 at 19:23. |
|
|
|
|
|
#38 (permalink) |
|
Registered User
|
goud\oranje gilera runner gestolen
Zaterdag 28 op zondag 29 janurari is mijn Goud/Oranje Gilera Runner uit de tuin bij mijn vriendin gestolen in Papendrecht, wijk: Molenbuurt, straat: Grondmolen.
Als iedereen hier voor mij goed op wil letten aub. Het is echt een exclusive kleur dus hij valt zeker op als je hem ziet, de achterkappen zijn pas overgespoten en zijn iets lichter dan de voorkant. Als je iets weet kan je mij altijd bellen op 0652021999. Hoop dat ik snel iets hoor ofzo... framenummer: zapc1400000502988 voor foto's: http://www.scooter-freaks.nl/persosc...o.php?id=26892 sorry als het spam is... weet nie hoe ik anders hier een foto bij moet zetten |
|
|
|
|
|
#39 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
De kans lijkt mij namelijk klein dat ze zelf alle 500 eigenaren gaan opsporen. Zie voorpagina Metro 2 Februari 2006; http://www.metropoint.com/ftp/20060202_Holland.pdf __________________ Last edited by Cipher; 03-02-2006 at 20:18. |
|
|
|
|
|
|
#40 (permalink) |
|
Registered User
|
Merk: Mbk Booster
Bouwjaar: 1999 Chassisnr: 4VV02345 Km stand ngeveer 9054 kmKenmerken : Donkerblauwe scooter met zilver aan de zijkant, Sticker met RACING aan de zijkant, TNT spotjes vooraan, Blauwe TL balk onder de scooter 25/02/06 21u16 Op weg naar de schaatsbaan in Hasselt ,tegengehouden door 2 mannen met wapens, brommer+portefeuille moeten afgeven,,, Daders gevlucht richting Japanse tuin Alvast bedankt |
|
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
Pro Acces
|
Gestolen bij Scooter center Roosendaal
in de nacht van maandag 6 op dinsdag 7 maart Yamaha Aerox parlamour roze met chroom xenon verlichting, geluid, alarm,yasuni r frame nr vg55a141000006854 Aprillia area 51 Geel met wit Achter veer doorgezakt, tjt uitlaat, "gaar" Frame nr (laaste 4 ) 3171 Yamaha aerox Geel Yasuni r , lekke achterband (ml50) Frame nr nog niet bekend Yamaha aerox Kaal alleen voor spatbord Yasuni c21, Stage 6 cilinder, blok gezandstraald ,hpi 2005 binneroter, 17pk ,24mm vlakschuif , race stuurtje Frame nr nog niet bekend hebben het hek opengebroken in de hoek en zijn op ons terein gekomen Scooters ware vanuit de straat niet zichtbaar en stonde pas 1 nacht buiten de dieven moeten 's maandags bij ons binne zijn geweest (anders hebbe ze het nooit kunnen weten dat daar die scooters stonden) De persoon die mij de tip geeft die leid tot de daders (waarscheinlijk een groepje) krijg hier zeker fikse beloning voor! Scooter center roosendaal gastelseweg59 4702 ta roosendaal 0165-399845 |
|
|
|
|
|
#42 (permalink) |
|
DivvyDaXV sjeezer :P
|
Iemand die deze kwijt is:
http://www.marktplaats.nl/index.php?...%253D%26df%3D1 Kan niet anders als gestolen zijn. __________________ |
|
|
|
|
|
#43 (permalink) |
|
Trotse Tukker!
|
Peugeot speedfight 1 ac
Kleur blauw-wit frame nummer: VGAS1B00A00024746 Gestolen: tussen 17/3 en 20/3 op de parkeerplaats tegenover de sumpel hij stond tussen 2 containers. HIj is gestolen in ALMELO Tegenover ROC DE SUMPEL Kenmerken: Sf2 carterkap Lekke chrome achterveer Standaard uitlaat striping op voorkap fbi hoorn neon voor de rest zie foto ![]() de gouden tip is geld waard!!!! __________________ |
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
Patrick.
|
Ik zal hem maar even neerzetten voor een vriend van me, hopelijk leverd het iets op...
Heey Mensen ! Mijn Aerox is donderdag uit de schuur gestolen. er zit zulk speciaal spul onder dat als iedereen even goed oplet ik hem mischien weer terug vind. Dit is mijn setup: Cilinder Malossi MHR Cross 2006 Max Tuned Uitlaat Yasuni c30 + HGS Flens Krukas Malossi RHQ pen12 met 85mm drijfstang Carburateur Keihin 28mm + XSH 70mm Kelk Gepolijst Luchtfilter Malossi E13 Vario Malossi MHR2000 Koppeling Malossi Deltaclutch Membraan Malossi VL14 Tuned Primaire Vertanding Malossi MHR Carters Gekotterd ,Geparelstraal en Max tuned Poulies Malossi MHR Overrange 2005 Koppelingshuis Malossi Wingbell Halfpoulie Malossi MHR V-snaar Malossi MHR Overrange snaar Spruitstuk Kiesler Wig met Malossi pia 25mm recht Tuned Ontsteking Malossi MHR Digitronic + Eprom Lagers Malossi MHR Als je iets ziet vind of hoort please pm of e-mail me: martijnholman@hotmail.com alvast bedankt !! hieronder nog even 2 foto's waaraan je hem kan herkennen Op mijn Aerox zit nu een witte L&M Achterkap, dit is zo'n dicht gepolyestherde kap. Deze waren te koop op dit forum. ![]() ![]() Als je denkt iets te weten of iets niet vertrouwd van een van je vrienden oid... please PM mij! Hier zt zo verschrikkelijk veel geld en tijd in, deze jongen is nu echt kapot... alle tips zijn welkom! |
|
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Buitenlandse melding :
2x Dragster 180 specialpaints 1x Runner 180 Wellicht naar het buitenland gegaan.... ![]() ![]() Tony from our club - Speed Demons SC had his garage next to his house in Essex broken into early this morning (25/4/06) and three tuned custom autos were stolen - two Italjet Dragsters and a Gilera Runner (pictures attached). Each carries many unique distinguishing features. We would be grateful if you could spread the word about this. Any information should be emailed to speed_demons_sc@hotmail.com and will be treated in the strictest confidence. We will be offering a reward for the recovery of the scooters. __________________ |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) |
|
Registered User
|
Rode Puch Zip
Op 4 Juni J.l. is mijn rode puch zip gestolen en ikwil hem uiteraard terug!
Hij is gestolen in Doetinchem ten hoogte van de varkensweide (voor keizer motorenrivisie) Het betreft dus een rode puch zip (snorscooter) hij is helemaal als nieuw en als enigste kenmerk heeft hij een gebarsten tellerglaasje! Wie oh Wie kan mijn dierbare scooter terugbrengen!?!?! Degene die hem terugbrengt wacht een beloning!! Mailen naar: dtc_kimmetjuh@hotmail.com |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) |
|
Registered User
|
Gestolen 15 sept 06
MBK STUNT kenm zadelovertrek met mbk op BCD pads (wit) BCD voorkap met wit en zwart TNT sportstuur help mij edeltje@hotmail.com __________________ |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) |
|
Naarling
|
Vandaag gestolen
8:10 Te hilversum wandelpad. Yamaha Neo,s zwart wit Scooter is van 2003(digitaal dasboard) De scooter is behoorlijk opvallend nl: Witte gecoate velgen met bijna nieuwe bridgestone ml50 banden Zwart gespoten kappen(gewoon prof dus geen beunhaas ) Er zit een laser uitlaat op en een 70cc mk Cylinder. Witte carterkap met chroom tnt pedaal. Carbonnen knipperlicht glaasjes Het zadel is speciaal gemaakt met een witte rand aan de zijkant met aan de achterkant chinese letters(Annika staat erin dan) Wie o wie kan mij helpen met het terugvinden van haar scooter????? Ik heb een behoorlijke beloning er voor over dus als je wat weet dan hoor ik het graag van je!!!! Groetjes roelof 06 14596687 Scooter hebben we terug gevonden!!! Last edited by roelandri; 11-10-2006 at 16:19. |
|
|
|
|
|
#49 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
of mis ik hier iets ? |
|
|
|
|
|
|
#51 (permalink) |
|
beunhaas
|
het moet niet gekker worden:
http://motor-brommer.marktplaats.nl/...ng-leiden.html en 'weer buitenlanders' he..... |
|
|
|
|
|
#52 (permalink) |
|
nl
|
wie heeft mijn schatje gezien
in eind maart dit jaar is mijn schatje bij mij voor de deur in sappemeer gejat hij schijnt in bijem (stad groningen) rond te scheuren.
aprilia sr ac parelmoer babby blauw met gewoon blauw vergroomde mk terugloop uitlaat groene pouwerfilter bouwjaar weet ik ff niet km stand is redelijk hoog er zit een paak dikke krassen aan de regter zijde van de kuip er zitten vlam stikkers op boven de koplamp op de achter kapen en achter op de buddie er zit een schaaf plek op de bijrijder zitting aan de rechter kant kenteken nr is 28-dvg-4 frame nr is zd4lyb0001s008702 wie heeft um gezien???? als je weet waar hij is laat het me dan maar ff weten stuur me een mailtje of bel me ff mail= berends@hetnet.nl tel= 0615105307 wie word mijn reddende engel grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Last edited by sr freak; 14-12-2006 at 01:44. Reason: extra gegevens |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
Rally rijder
|
MIJN CITTA IS GESTOLEN.:s
hij is heeel vroeg vanochtend (15-12-06) gestolen, ongeveer tussen 2 en 6 uur s'ochtends. het is een zwarte citta met een zwarte achtervelg en een zilvere voorvelg, ook is achter de framcover en het spatbord wit. op sommige onderdelen staat met de hand 274 ingekrast,, hij heeft een inbouw achterlicht en het kenteken is 01-fxl-6. hij heeft een standaard uitlaatje enzo. er zitten witte stickers van gilera op de tank. dusss als je deze zie in de buurt van heerhugowaard/alkmaar/langedijk, mag je diegene die er op rijd eraf slaan en mij even een berichtje sturen! |
|
|
|
|
|
#55 (permalink) |
|
SBO #112
|
Customized SR
mijn SR is ook gestolen...
Kenmerken: ZAT! Hij schijnt nog ergens in Heerhugowaard te zijn, maar nu is hij goud overgespoten (VERMOEDERLIJK) evenals het frame... Aangezien ik nog ff moet kijken hoe ik foto's moet uploaden zet ik hier mijn projectpage even neer: http://www.scooter-power.nl/forums/i...showtopic=9916 Sorry voor de Spam |
|
|
|