![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
Registered User
|
Hij is terecht
Weet nog niet veel, maar hij is in de omgeving van me werk ( waar die was gestolen ) gevonden. Niet heel dichtbij want we hadden wel in de buurt gezocht. Maar iig dus heel goed nieuws, weet nog niet precies wat de schade is maar dat laat ik morgen nog wel weten als ik hem opgehaald heb. Ben echt zo blij nu ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#62 (permalink) |
|
Senior Member
|
Als iemand roze witte runner sp pro
kwijt is in de buurt van rozenburg enz (rotterdam noem maar op) We waren nar een illegale motorsprint kwma er politie bla bla je weet het wel.. dus naar adnere plek kwam der een gozer aan op die runner dus en zat stoer te doen bla bla gestolen weet niet hoelang enz.. mja die scooter staat daar dus nu aan een paal vast bij 1 of ander eethuisje in het industrie terrein. Maar al die gozer hebben hem dus helemaal gestript kappen zijn er d8 ik af enz.. Ik had nog ergens het plaatnummer opgeschreven maar ken het zo niet vinden dus als ik die vind post ik het wel ff Mja kenmerken: runner sp pro dmp komlamp oid wit witte binnekappen roze buitenkappen velgen weet ik niet zo goed als stnd zo te zien.. en kenteken.. Mja bij deze hij staat daaar denk nog vast want ze zijn weggegaan ,aar denk meld ff voor het geval iemand deze mist.. mvg michael __________________ |
|
|
|
|
|
#63 (permalink) |
|
Ziplooos.
|
Ik zet dit neer voor een goede maat van me.
GESTOLEN Datum: Zaterdagavond 24 Maart 2007. Tijdstip: Tussen 21.00 en 23.00. Waar: Uit de schuur in de achtertuin. Plaats: SLIEDRECHT (Vlakbij Dordrecht). Oranje Watergekoeld gemaakte ZIP met dubbele voorvork. Incl. SP Voorkap. Het was een sprintscooter. Met als setup MHR Speed en de rest van de rotzooi. ![]() PM als je wat weet of wat vermoed. __________________ |
|
|
|
|
|
#68 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Runner 180 2takt
DD type Kleur: Legergroen Framenr.: ZAPM0800000011435 Motornr.:M081 51592 mét kenteken Niet te missen: legergroen en aangepast met voetrem !! Door een handicap van de eigenaar aan zijn linker hand is de scooter aangepast met een voetrem ![]() Plaats delict: Heerjansdam - 9/10 juni 2007 __________________ |
|
|
|
|
|
#69 (permalink) |
|
|
Vrijdag 24 augustus rond 9 uur savonds te Alkmaar
een vriend van mij ging z'n sprinter verkopen, en liet hem een testrondje rijden. maar kwam niet meer terug. De jongen die er mee weg reed was blank en rond de 17, 18 jaar. De scooter is sterk herkenbaar aan de TNT chrome velgen Gaat ontiegelijk snel dus herken je zo. ![]() Dus heb jij deze scooter in de buurt van alkmaar/Heerhugowaard/heiloo/langedijk en omgeving gezien? PM dan snel plzz edit: De goude tip staat een fixe beloning bij en dan praten we niet over 50 euro ofzo maar veel meer ![]() __________________ Last edited by DN072; 26-08-2007 at 18:54. |
|
|
|
|
|
#71 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
mense de pm`s (liever mail) graag ff naar mij k en de eigenaar zijn behoorlijk op zoek naar dit ding |
|
|
|
|
|
|
#74 (permalink) |
|
Denk"Tank"
|
ZIP SP 2000 MALOSSI
Namens Martijn van Rijn:
Gesloten: Zip SP 2000 Malossi Fabriekszip volledig malossi incl kleuren. Als iemand iets weet mailen naar: alexkalden@gmail.com / desnelstekok@hotmail.com. Je kan deze scoot niet missen. @lex __________________ |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) |
|
Scoet Kapoet Boeien
|
post dit voor een maat van me!!
GESTOLEN!! Vrijdag 9 November 19:10uur, Hoogstraat 12 bij Plus Koot te Abcoude Blauwe Zip sp 2takt, helemaal standaard, dader(waarschijnlijk marokaans/turks) is richting utrecht gereden hij had een zwarte pothelm op en een bruin/grijze jas aan!! GELIEFE MIJ PMen ALS JE IETS WEET OF GEZIEN HEBT!!!! __________________ |
|
|
|
|
|
#78 (permalink) |
|
Registered User
|
Vanmiddag is mijn scooter gestolen, bij m'n school..
- Yamaha Aerox - 2003, VG55BR00000983064 - Rood/Wit, flinke kapschade @ linker achterkap. Geen stickers. Alleen 'jumplogotje' in m'n achterlicht. - 03-12-07, 10 voor 2 @ Barendrecht; De Gaarde MBO (bij het gemeentehuis). Bewakingsvideo is ook aanwezig, helaas geen gezichten te zien.. Maar in ieder geval bewijs voor de politie (die WEER geen tijd hadden voor een aangifte vandaag). ![]() Edit; Hij is weer terecht!! Lompe lul reed vandaag iets van 600 m bij m'n school vandaan. Toen maar lichtelijk van m'n scooter afgetrokken. Last edited by DEADxSTAR; 04-12-2007 at 16:23. |
|
|
|
|
|
#81 (permalink) |
|
Italian Tuning
|
Gestolen:
-Piaggio Zip SP '98 -Kleur: Zwart met originele stickers -Kenteken: FD 232 Z -Framenummer: ZAPC1100000041906 Bijzonderheden: -Giannelli Shot uitlaat -Frame klein beetje krom (achterwiel niet precies onder achterkap) De scooter stond op de Westlandgracht in Amsterdam Oud Zuid/Slotervaart en is in de nacht tussen 28 en 29 december gestolen. Het achterwiel van de scooter zat vast aan een paal met een kettingslot, dus heeft het tuig de scooter van het achterwiel afgeschroefd en meegenomen. |
|
|
|
|
|
#82 (permalink) | |
|
SBO #112
|
Quote:
Deze Rox is weer terug! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#85 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik heb hem vandaag opgehaalt bij het bureau, tegen mijn verwachting in was ie nog in goede staat, alleen kappen zijn kapot en uitlaat flink geroest. Blok zag er nog helemaal netjes uit afgezien van wat vuil wat je er zo van af poetst. Ik weet niet hoe je foto´s post dus kan niet laten zien
Hij was dus gepakt midden in de stad van Alkmaar (waar ik woon) na een achtervolging met een motoragent. gr. Damian |
|
|
|
|
|
#86 (permalink) |
|
Ziplooos.
|
En gvd weer één.. :S
Aprillia SR met Piaggio blok. Eén knipperlicht voor kapot. Weinig kilometers op de teller. Scooter was anderhalf jaar oud en voor de rest helemaal standaard op wat begrenzers na. Maandagavond 15 Januari in Sliedrecht (omgeving dordrecht) gestolen. Kleurstelling: ![]() Als je wat weet of vermoed aub zo snel mogelijk doorgeven. Waarschijnlijk hier in de omgeving nog te vinden. (Hardinxveld, Papendrecht, Dordrecht). __________________ |
|
|
|
|
|
#87 (permalink) |
|
Stage 6 Zip
|
Beftreft beta ark Info scooter: Compleet '' Mat zwarte '' Beta ark Luchtgekoeld Helemaal orgineel Kilometerstand maximaal 300kilometer ![]() Alleen dan zonder alle stickers! Gestolen in Apeldoorn achter de hofdwarsstraat achter de mac donalds centrum. __________________ Last edited by ScatMan; 19-01-2008 at 00:02. |
|
|
|