![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#92 (permalink) |
|
Registered User
|
Een beetje hoop voor de gedupeerde waarvan een scooter is gestolen.
Mijn gepimpte Puch Typhoon is na 2 maanden gejat te zijn geweest weer netjes terug gekomen bij mij. De politie had hem gevonden met de dader bij het station in Bussum (t Gooi). Dader is vervolgd voor het kanton gerecht, en de gemaakte schade (stuurtslot eruit, paar krassen opde kappen) krijg ik nog vergoed! Gr, Sjaky |
|
|
|
|
|
#93 (permalink) |
|
Registered User
|
Gestolen 2 maanden geleden in amsterdam west.
Tomos colibri helemaal zwart gespoten met witte kapje onder zadel. Teller kapje ook wit. Is zonder spatborden en de wielen verschillen van kleur. Er zit geen kenteken plaat op maar nog een verzekerings plaatje. Hij maakt redelijkveel overtoeren en dat hoor je ook. Dit is niet de mijne maar heb geen foto van de mijne helaas. Uitlaat is een zwarte rechte uitlaat niet zoals je hier op de foto ziet. Het is een best wel uniek model in nederland. Zit een a5 motorblok op en blok nummer is weg en er staat in deplaats 1988. Uiteraard een beloning voor de gene met de gouden tip. Hier filmpje terwijl die rijd. Last edited by Cybernaab.; 01-06-2008 at 06:34. |
|
|
|
|
|
#94 (permalink) |
|
Rapido In Progress..
|
Vannacht van 13-6 op 14-6 op 1.15 uur is in Eindhoven, op de Huizingalaan thv Benzinepomp De Haan een maat van mij en zijn passagier, van zijn scooter overvallen.
De dader, een grote, brede kerel met een baardje sprong op het fietspad waarna hij de destbetreffende persoon van de scooter aftrok. De dader riep daarna, je bent binnen 30 sec 100 meter verder of ik maak je kapot. daarna is mijn maat weggelopen en heeft de politie gebeld. Het gaat om een. Aprillia area51, Zwart met rood. Setup: DR 70cc, 17.5 mm icm Twinair, gianelli shot. Kenmerken van de scooter zijn: Contact en buddyslot kapot van vorrige diefstal, en er zitten 2 zadelhoezen omheen. Zwarte carterkap en wit gecoate velgen. Ook kan de benzine dop niet opslot. Ik hoop dat de scooter samen met de dader snel gevonden wordt. mvg weksel |
|
|
|
|
|
#95 (permalink) |
|
Honda MB
|
In de nacht van maandag tot dinsdag 16/17 juni is mijn broer zijn crossmotor gestolen. Zoetermeer
Het betreft een Yamaha Yzf 250 4takt uit 2004. Erken baar aan: Blauwen kappen met witte nummer platen kappen. Verchromed frame Zwarte velgen Oranje geadoniseerde achter tandwiel Twinair sticker op de schokbreker flap Nummerplaatkap heeft 2 kleine brand gaatjes door de uitlaat demper. Als iemand informatie heeft graag even PMen Geld beloning voor de gouden tip Foto's komen eraan! Edit: ![]() Nummer stickers zijn van de kappen gehaald. Op de voorkap zitten nog sticker resten. __________________ Last edited by Pim.; 23-06-2008 at 13:01. |
|
|
|
|
|
#96 (permalink) | |
|
SBO #112
|
Quote:
Ik had het nooit durven dromen, maar na bijna 2 jaar (scooter was rond Oktober gestolen) zijn er weer onderdelen terrecht. De dader is bekend. Mijn EVO cilinder heb ik terug gevonden aangezien een vriend van mij deze gekocht had en ik deze herkende. Zodoende beetje rond gebeld enzo en uiteindelijk de dader te pakken weten te krijgen en nog meer onderdelen van mij terug kunnen vinden!!!! Waar de rest van de scooter zich bevind weet ik ook 100% zeker. Ik dank iedereen voor de tips/hulp etc.!!!!! |
|
|
|
|
|
|
#103 (permalink) |
|
Registered User
|
Peugeot Speedfight 2 Rally Victories *GESTOLEN*
Heey
![]() Gisteravond 7-10-08 Is mijn scooter een Peugeot speedfight 2 rally victories gestolen. Ik had hem net 3 maanden. Hij is gestolen bij sportcentrum Kaldeborn in Heerlen (Stadionbaan 50). Tussen 18:30 en 19:30. Op een paar gebruikerskrasjes na was ie helemaal schade vrij. Er zit een rode hebo race uitlaat onder. De spiegels zaten er niet op. Op de teller stonden ongeveer 4500km. Framenummer: VQAS1BBBA00344281 Als iemand toevallig weet waar die staat of andere nuttige informatie heeft dan graag mailen naar: [COLOR=#22229c]miketlam1@hotmail.com[/COLOR] of ff PMen Er is natuurlijk een beloning voor de gouden tip! Mike Last edited by Mike333; 21-10-2008 at 22:37. |
|
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
Registered User
|
Gilera runner pure jet
2 weken geleden is mijn Runner gestolen
![]() Merk: Gilera Type: Runner Pure Jet(oud model) Km stand: rond 27000 Kleur: Rood(voor)/zilver(achter) koplamp: zwarte DMP achterlamp: STR8 LED Uitlaat: Tecnigas Next R Chroom met blauwe demper Kenteken: 08FJK6 Plaats: Den Bosch Datum: 20 oktober Iemand informatie? Graag mailen Last edited by G.Runner; 04-11-2008 at 20:27. |
|
|
|
|
|
#105 (permalink) |
|
Registered User
|
zwart/witte aerox gestolen
Mijn Aerox is gister rond 3 uur gestolen in Almere, ik was bij bushalte gooisekant samen met een vriend die een grijze aprilia sr heeft, die is ook gestolen. We werden bedreigd en onze sleutels zijn toen gestolen, waarna de 2 donkere jongens van rond de 20-25 jaar wegreden op onze scooters
Iemand zag onze scooters richting almere-haven rijden, dus als iemand wat heeft gezien in almere-haven of misschien stedenwijk, meld het mij aub of bel me op 06-131 659 62. De Aerox had zwarte kappen, met witte binnenkappen, witte koplamp, wit racegaas bij voorkap, wit sportstuur met witte stuurrol, witte velgen, witte buddyhoes, witte achterhandgrepen, sito plus met kapje witgespoten, witte carterdeksel, traanplaat bij voetenplank, ook traanplaat voor voeten bijrijder op z-kapjes. opvallend is dat de onderkuip er niet opzat. kenteken: 64-dhl-7 hoop dat we onze scooters ooit nog terugzien. uiteraard een gulle beloning voor de gouden tip!! dit is misschien niet zo heel duidelijke foto, maar ik heb verder alleen nog foto's van hoe de aerox eerst was (nog zonder witte binnenkappen, andere uitlaat ed) zoals de scooters er hier uitzien zijn ze precies gestolen. hier nog een foto van de zijkant, hij heeft nu dus alleen witte binnenkappen en nog een paar andere dingen anders (zie beschrijving). Last edited by Aerox zwart/wit; 08-11-2008 at 16:45. Reason: add picture |
|
|
|
|
|
#106 (permalink) |
|
Harry Baazen
|
KTM 950 adventure
Gestolen
De KTM 950 Adventure is 17-september in Eindhoven op het TU eindhoven terrein gestolen. Type Parijs-Dakar all-road, en oranje met zwart. aan de zijkant staat www.cool-mobil.com en er zat een extra klein ruitje op de normale ruit. Verder een paar Bos-dempers er op. De motor is van zijn slot afgehaald, en met een scooter getrokken of geduwd. Een maat zag hem waarschijnlijk rijden in de richting van Helmond, ter hoogte van de BP benzinepomp. Beloning €500,- Last edited by snackie; 08-11-2008 at 16:39. |
|
|
|
|
|
#107 (permalink) | |
|
Rapido In Progress..
|
Quote:
met een marokkaan erop.. |
|
|
|
|
|
|
#109 (permalink) |
|
Registered User
|
Aprillia Sr Gestolen!!
Mijn Aprillia sr2000 is gisteren (20-11-08 ) tussen 18.45 en 20.00 uur gestolen in Roermond. Hij stond voor de sporthal donderberg.
Kmstand: +/-43.000 km Framenummer: ZD4RLA100YS116825 Kenteken: DR142X ![]() ![]() Dit is hem alleen zijn de velgen wit en er ligt een andere uitlaat onder, een Fasmem (Kevlar demper, lijkt een beetje Yasuni R). Het kapje in het beenschild voor het framenummer ontbreekt ook. Degene met de gouden tip krijgt een gulle beloning. |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|