Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > General Chat > General Chat

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Closed Thread

LinkBack Thread Tools
Old 07-06-2007, 11:41   #271 (permalink)
Rossi Replica Rox

Raceroxie's Avatar

Send a message via AIM to Raceroxie
Quote:
Originally Posted by Bert View Post
Wat is bij een man normaal eigenlijk?

Vanavond eerst een 1,5 uur kracht training gedaan. Daarna een uurtje kickfit/fun. Ben nu aardig stuk, zo me bakkie kwark leeg vreten en me mandje in
http://www.eigenkracht.nl/tests/lichaamsvetpercentage

vrouwen is btw 25% ''normaal''

DKT ROX#1 ''The Gauloises Rox''
Sponsored by: Croon Elektrotechniek
Powered by: XSH Tuning & Kossen Tuning
Raceroxie is offline  
Sponsored Links (To remove this banner, please register.)
Old 08-06-2007, 15:57   #272 (permalink)
Señor

ErikG's Avatar

Send a message via AIM to ErikG
Heren,

ik heb een vraagje. Ik wil graag wat vet kwijt raken (ben 1.80 en weeg 83 kilo). Nou ben ik van plan om hard te gaan lopen, alleen vraag ik me af: heeft het nu om met dit warme weer een trui aan te gaan doen?
Mijn gedachte hier achter is: je verliest veel vocht maar je verbrand ook sneller vet. Na het hardlopen zorg ik dat wel veel water ga drinken.

Wat denken jullie hiervan?
Alvast bedankt.

Old 08-06-2007, 16:10   #273 (permalink)
Weebl !

_Matthijs's Avatar

Onverstandig.

quote van bigT op dbb.com

Bij een koudere omgeving ga je altijd meer energie verbranden, bij een warme omgeving ga je minder energie verbranden. Dat heeft te maken met het op temperatuur houden van het lichaam. Warmte aanmaken kost energie en dus een verhoging van het metabolisme.

Zweten is een manier om het lichaam af te koelen.

Wat gebeurd er als je met een dikke trui aan gaat trainen?

1. Je lichaam kan minder goed warmte afgeven omdat het zweet op je huid niet kan afkoelen door de warmte tussen de trui en je huid. Gevolg kan zijn dat je overhit geraakt en dat kan als gevolg hebben dat je serieuze problemen krijgt, zelfs de dood voor zwakkere mensen.

2.Je zal door omgevingstemperatuur niet meer energie verbranden want teveel warmte betekend dat het lichaam zeker de stofwisseling verminderd in een poging om de lichaamstemperatuur te verlagen.

Het gaat echt niet om zoveel mogelijk zweet en warmte produceren als je wilt afvallen, zweet is een reactie om je lichaam af te koelen en mag je in geen geval beïnvloeden.

Kortom, dwaas en gevaarlijk dit.

Old 08-06-2007, 16:23   #274 (permalink)
Señor

ErikG's Avatar

Send a message via AIM to ErikG
clear, dank u

Old 08-06-2007, 16:26   #275 (permalink)
De Generaal

Ruben's Avatar

Dan ben ik tijdens de goede periode gaan hardlopen. In de winter namelijk

Old 08-06-2007, 21:34   #276 (permalink)
Rossi Replica Rox

Raceroxie's Avatar

Send a message via AIM to Raceroxie
Vindt het ook echt te kansloos dat sommige mensen, vooral oldskool gasten, met een trui aan trainen en zich kapot zweten terwijl het 30 graden is. Als je er dan wat over zegt zeggen ze dat je er meer door zweet en zo droger blijft

Maja hemdjes en korte broek ownen gewoon met dit hete weer

DKT ROX#1 ''The Gauloises Rox''
Sponsored by: Croon Elektrotechniek
Powered by: XSH Tuning & Kossen Tuning
Raceroxie is offline  
Old 08-06-2007, 21:38   #277 (permalink)
push it to the limit

aC'88's Avatar

idd Mja, als ik het zo begrijp zou het ook goed zijn om in de winter gewoon in t-shirt te cardioen?

:D :')
aC'88 is offline  
Old 08-06-2007, 22:46   #278 (permalink)
Registered User

Send a message via AIM to beta-rider
Maar dan wel buiten cardioen. In de sportschool is het toch al snel warm in de winter.
beta-rider is offline  
Old 08-06-2007, 23:29   #279 (permalink)
Why so serious?

Erik.'s Avatar

Send a message via AIM to Erik.
In de gym is cardio niet echt relaxed, wat je zegt, snel warm. Loop toch echt liever buiten een rondje.
Erik. is offline  
Old 09-06-2007, 01:39   #280 (permalink)
euner

Thomass's Avatar

en binnen cardio is echt TE saai , ik ga liever buiten een uurtje fietsen met de mountainbike met hempje en korte broek uiteraard , vooral met dit weer
Thomass is nu online  
Old 10-06-2007, 10:22   #281 (permalink)
Polo Lysholm

scully's Avatar

Send a message via AIM to scully
Ik vermaak me altijd wel prima op de crosstrainer enzo, mooi chikkie's kijken
scully is offline  
Old 10-06-2007, 10:23   #282 (permalink)
vuole un

Sjoerd's Avatar

Dat heb je na 45 seconden ook wel geinventariseerd toch?

Old 10-06-2007, 15:54   #283 (permalink)
Weebl !

_Matthijs's Avatar

Klopt Sjoerd, maar na die 45 seconden kunnen ze er ook nog steeds smakelijk uitzien! ;D

Old 10-06-2007, 18:59   #284 (permalink)
Kay
Kayman

Kay's Avatar

X ook zown meisje bij mij op de sportschool. Was goed in judo. Vocht wedstrijden. Maar ze was een x 1,5 kilo te zwaar. Ging ze die avond daarvoor in vuilniszakken ingepakt naar bed en hele nacht zich kapot zweten om het eraf te krijgen. Was gelukt. Maar lijkt me niet echt gezond.

Old 10-06-2007, 19:21   #285 (permalink)
Registered User

Quote:
Originally Posted by kay V View Post
X ook zown meisje bij mij op de sportschool. Was goed in judo. Vocht wedstrijden. Maar ze was een x 1,5 kilo te zwaar. Ging ze die avond daarvoor in vuilniszakken ingepakt naar bed en hele nacht zich kapot zweten om het eraf te krijgen. Was gelukt. Maar lijkt me niet echt gezond.
Is niet gezond, maar heb het wel vaker gehoort. Op die manier zweet je gewoon 1,5 kilo/liter vocht uit je lichaam. Je moet het daarna natuurlijk wel weer aanvullen.

Old 10-06-2007, 19:44   #286 (permalink)
Registered User

Big-Jay's Avatar

Lijkt me zelfs gevaarlijk..

Zat een keer Oprah () te kijken, en daar was zo'n bekende filmster die midden in de zomer met dikke trui en muts etc. ging hardlopen, om zo een poging te doen om af te vallen.. Is daarna in zn voortuin in elkaar gezakt, en heeft zelfs een tijd in coma gelegen..

Old 10-06-2007, 20:03   #287 (permalink)
Kay
Kayman

Kay's Avatar

Tja het is ook niet gezond. Ik probeer ook wel is minder te drinken dan dat ik zweet. Zo probeer ik beetje 'droger' te worden. Ik heb zo veel last van zweten, nu zit ik weer 6 weken met crea, en is het nog veel erger. Zweet aanmerkelijk meer, en drink uiteraard ook meer. Vorige 6 weken crea had ik er helemaal geen last van. Toen voetbalde ik oko 2 x in de week en misschien lag het eraan dat me conditie beter was.

Old 10-06-2007, 20:43   #288 (permalink)
Jack & Jones slut

Bert's Avatar

Morgen nieuw schema

ipv alles 3 x 10 ga ik nu naar 4 x 10.

Old 11-06-2007, 10:52   #289 (permalink)
Registered User

Zip Meijel's Avatar

Quote:
Originally Posted by kay V View Post
Dan is het ook niet om te cutten he. Maar gewoon op 1 moment minder te wegen. Boksers vallen wel eens 3kg af voor een weging, en dat is dan bijna alleen maar vocht. Sauna, rennen met een zweetjas, zo min mogelijk drinken enz. Na de weging eten ze dan weer gewoon, en komen ze in een halve dag 2kg aan.

Old 11-06-2007, 10:52   #290 (permalink)
Registered User

Zip Meijel's Avatar

Quote:
Morgen nieuw schema

ipv alles 3 x 10 ga ik nu naar 4 x 10.
Dat ene setje van 10 reps gaat echt niet verschil maken.

Old 11-06-2007, 11:54   #291 (permalink)
GSX-R600 K2

SiRoj's Avatar

Quote:
Originally Posted by Zip Meijel View Post
Dat ene setje van 10 reps gaat echt niet verschil maken.
4x10 is goed!

Old 11-06-2007, 12:08   #292 (permalink)
Ouwe plakkert

Menn0's Avatar

Daarmee bouw je toch geen spiermassa op? Enkel toch in pyramide vorm?
Menn0 is offline  
Old 11-06-2007, 12:22   #293 (permalink)
Jack & Jones slut

Bert's Avatar

Hoezo bouw je geen spiermassa op?

Ik train dan 4 x 10, maar de laatste keer van 10 mag ik niet halen. Dus zeg maar 35/38 keer in totaal. Tot dat ik het 2 keer wel haal en dan ga ik zwaarder. Dan bouw je toch op

Old 11-06-2007, 12:25   #294 (permalink)
push it to the limit

aC'88's Avatar

Quote:
Originally Posted by Big-Jay View Post
Lijkt me zelfs gevaarlijk..

Zat een keer Oprah () te kijken, en daar was zo'n bekende filmster die midden in de zomer met dikke trui en muts etc. ging hardlopen, om zo een poging te doen om af te vallen.. Is daarna in zn voortuin in elkaar gezakt, en heeft zelfs een tijd in coma gelegen..
Die heb ik ook gezien die kerel van big momma's house

:D :')
aC'88 is offline  
Old 11-06-2007, 13:16   #295 (permalink)
Remma & Denna

Vissa's Avatar

Send a message via AIM to Vissa
Quote:
Hoezo bouw je geen spiermassa op?

Ik train dan 4 x 10, maar de laatste keer van 10 mag ik niet halen. Dus zeg maar 35/38 keer in totaal. Tot dat ik het 2 keer wel haal en dan ga ik zwaarder. Dan bouw je toch op
Ik train 3 x 10 met een gewicht waarbij ik veel moeite heb bij +- de 7e rep van de 3e set....

Zodra ik met dat gewicht die 3 sets kan afmaken ga ik weer zwaarder...

Is toch imo hetzelfde of?

En hoe denken mensen hier over 3 sets van bijv de 1e set 10 reps, dan stuk zwaarder gewicht pakke en dan 8 reps, en dan weer zwaarder en dan 6 reps?

Of gewoon die 3x10 aanhouden?
Vissa is offline  
Old 11-06-2007, 14:44   #296 (permalink)

Lawrens's Avatar

Nu wordt het triest DvO

Old 11-06-2007, 15:46   #297 (permalink)
Ouwe plakkert

Menn0's Avatar

Ow ik ging er vanuit dat er niet zwaarder in gewicht werd gegaan. Dan zou het idd vrij nutteloos zijn lijkt me.
Menn0 is offline  
Old 11-06-2007, 15:55   #298 (permalink)

Lawrens's Avatar

Quote:
Originally Posted by LangeSjaak View Post
Wie is dvo? en wou je zeggen dat ik iets verkeerds zeg? Hij gaat gewoon bij elke oefening de laatste set tot failure, vrij slecht is dat.
Ik had niemand gequote, je laat zo weinig te raden over

Old 11-06-2007, 16:56   #299 (permalink)
Remma & Denna

Vissa's Avatar

Send a message via AIM to Vissa
Wel grappig dat je je regristreerd en dan direct in dit topic terecht komt...

Ook de manier waarop je direct reageerd van: Wie is DVO? zegt me genoeg lijkt me.
Vissa is offline