![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#271 (permalink) | |
|
Rossi Replica Rox
|
Quote:
vrouwen is btw 25% ''normaal'' __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#272 (permalink) |
|
Señor
|
Heren,
ik heb een vraagje. Ik wil graag wat vet kwijt raken (ben 1.80 en weeg 83 kilo). Nou ben ik van plan om hard te gaan lopen, alleen vraag ik me af: heeft het nu om met dit warme weer een trui aan te gaan doen? Mijn gedachte hier achter is: je verliest veel vocht maar je verbrand ook sneller vet. Na het hardlopen zorg ik dat wel veel water ga drinken. Wat denken jullie hiervan? Alvast bedankt. __________________ |
|
|
|
|
#273 (permalink) |
|
Weebl !
|
Onverstandig.
quote van bigT op dbb.com Bij een koudere omgeving ga je altijd meer energie verbranden, bij een warme omgeving ga je minder energie verbranden. Dat heeft te maken met het op temperatuur houden van het lichaam. Warmte aanmaken kost energie en dus een verhoging van het metabolisme. Zweten is een manier om het lichaam af te koelen. Wat gebeurd er als je met een dikke trui aan gaat trainen? 1. Je lichaam kan minder goed warmte afgeven omdat het zweet op je huid niet kan afkoelen door de warmte tussen de trui en je huid. Gevolg kan zijn dat je overhit geraakt en dat kan als gevolg hebben dat je serieuze problemen krijgt, zelfs de dood voor zwakkere mensen. 2.Je zal door omgevingstemperatuur niet meer energie verbranden want teveel warmte betekend dat het lichaam zeker de stofwisseling verminderd in een poging om de lichaamstemperatuur te verlagen. Het gaat echt niet om zoveel mogelijk zweet en warmte produceren als je wilt afvallen, zweet is een reactie om je lichaam af te koelen en mag je in geen geval beïnvloeden. Kortom, dwaas en gevaarlijk dit. __________________ |
|
|
|
|
#276 (permalink) |
|
Rossi Replica Rox
|
Vindt het ook echt te kansloos dat sommige mensen, vooral oldskool gasten, met een trui aan trainen en zich kapot zweten terwijl het 30 graden is. Als je er dan wat over zegt zeggen ze dat je er meer door zweet en zo droger blijft
![]() Maja hemdjes en korte broek ownen gewoon met dit hete weer ![]() __________________ |
|
|
|
|
#284 (permalink) |
|
Kayman
|
X ook zown meisje bij mij op de sportschool. Was goed in judo. Vocht wedstrijden. Maar ze was een x 1,5 kilo te zwaar. Ging ze die avond daarvoor in vuilniszakken ingepakt naar bed en hele nacht zich kapot zweten om het eraf te krijgen. Was gelukt.
Maar lijkt me niet echt gezond.__________________ |
|
|
|
|
#285 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#286 (permalink) |
|
Registered User
|
Lijkt me zelfs gevaarlijk..
Zat een keer Oprah ( ) te kijken, en daar was zo'n bekende filmster die midden in de zomer met dikke trui en muts etc. ging hardlopen, om zo een poging te doen om af te vallen.. Is daarna in zn voortuin in elkaar gezakt, en heeft zelfs een tijd in coma gelegen..__________________ |
|
|
|
|
#287 (permalink) |
|
Kayman
|
Tja het is ook niet gezond. Ik probeer ook wel is minder te drinken dan dat ik zweet. Zo probeer ik beetje 'droger' te worden. Ik heb zo veel last van zweten, nu zit ik weer 6 weken met crea, en is het nog veel erger. Zweet aanmerkelijk meer, en drink uiteraard ook meer. Vorige 6 weken crea had ik er helemaal geen last van. Toen voetbalde ik oko 2 x in de week en misschien lag het eraan dat me conditie beter was.
__________________ |
|
|
|
|
#289 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#294 (permalink) | |
|
push it to the limit
|
Quote:
die kerel van big momma's house ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#295 (permalink) | |
|
Remma & Denna
|
Quote:
Zodra ik met dat gewicht die 3 sets kan afmaken ga ik weer zwaarder... Is toch imo hetzelfde of? ![]() En hoe denken mensen hier over 3 sets van bijv de 1e set 10 reps, dan stuk zwaarder gewicht pakke en dan 8 reps, en dan weer zwaarder en dan 6 reps? Of gewoon die 3x10 aanhouden? |
|
|
|