![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#542 (permalink) |
|
vtr1000 SP1
|
sport nu ook alweer zon 2,5 jaar, waarvan het 1e jaar echt dom bezig geweest
, en nu sinds januari dit jaar met shakes bezig.Woog aan het begin van het jaar 68,5 kg @ 1,90 Nu weeg ik 74kg @ 1,90 en met 12,5% vetpercentage, ik wil graag naar de 15-16 procent heen, maar ik kom vet moeilijk aan, ik vreet patat en allerlei vette rommel maar ik kom echt nauwelijks aan Mja ik wou voor einde dit jaar de 75kg bereiken maar ik hoop nu op 77,5 kg ![]() |
|
|
|
|
#544 (permalink) | |
|
ewehem shit
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#548 (permalink) | |
|
euner
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#550 (permalink) |
|
[5th]Rambo.
|
Beste mensen,
Een vraag van mijn kant dan maar. Ik wil graag weer actief gaan trainen (3x per week, meer is niet haalbaar ivm werk), nu wil ik een voedingschema samen stellen, maar eerlijk gezegt weet ik dus niet hoe dat moet. Nu loop ik wat af te zoeken en heb bijvoorbeeld al elk sticky @ DBB forum in me hoofd zitten, maar ik kom er niet verder mee. Weet iemand een forum/site die me wel verder helpen kan. Daarnaast heb ik het probleem dat ik niet alle soorten voedsel mee kan nemen op me werk, ben vrachtwagenchauffeur en heb momenteel geen vaste auto dus evengoed geen koelkast. Mijn doel is overigens om er op vooruit te gaan kwa spiermassa. Iemand die me verder helpen kan, of zeggen jullie van ga met je situatie naar de dieëtist(e)? bvd ![]() __________________ |
|
|
|
|
#552 (permalink) | |
|
Timmeh!
|
Quote:
Enne een koelbox met 12v aansluiting misschien een idee ? |
|
|
|
|
|
#553 (permalink) |
|
GSX-R600 K2
|
Tom.. Als jij poeder en water mee kunt nemen heb je al genoeg eiwitten (shakes).. Dan hoef je alleen nog maar brood en gezond beleg mee te nemen.. Dat moet te doen zijn lijkt mij.. Eet je bij je avondeten wat groente e.d, paar keer per week een visje eten of wat cashewnoten voor vetten.... Multivitamine in de ochtend, kom je al een heeeeeeeel eind!
__________________ |
|
|
|
|
#554 (permalink) |
|
BB Member
|
Als ik een hele dag op de weg zit, stop ik af en toe bij een tankstation om mijn tupperwaren bakkie vol met eten even op te warmen in de magnetron.
Ik weet niet hoe vaak je kunt stoppen onderweg? Als het om de 3uur is, dan is het ideaal natuurlijk. Anders gewoon een koude pastasalade met groente/kipfilet in tupperware-bakkies meenemen. Lekker makkelijk. En je hebt echt geen koelkast nodig om te boel koel te houden. Gewoon direct uit de koelkast in een koeltas en het blijft echt een poos goed. __________________ |
|
|
|
|
#560 (permalink) |
|
Why so serious?
|
In 5 weken, maar 8 keer geweest, geen tijd voetbal e.d. is ook weer begonnen, 3 keer trainen en 1 keer wedstrijd, en deze week weer aan het werk. Volgende week kan ik ook sowieso niet de hele week. Als school begint maar weer is kijken of ik weer tijd heb. Hoop het wel, anders veel hardlopen, word ik lekker droog
. Uiteraard blijf ik op me voeding letten, geen vast schema meer, gewoon regelmatig (goed) eten. |
|
|
|
|
#566 (permalink) | |
|
vtr1000 SP1
|
voelt altijd goed
vandaag na 3 weken niet trainen maar weer ff van triceps en biceps en benen ff iets gedaan lekkar![]() Quote:
![]() |
|
|
|