![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1051 (permalink) |
|
Registered User
|
Je lichaam kan maar zoveel eiwitten per uur verwerken.
Als je voor de training in neemt is je lichaam na de training meteen zover om het op te nemen? Stukje logische benadering maar weet niet of het klopt ![]() |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#1052 (permalink) |
|
vuole un
|
Ik bedoelde met 'er' in 'en er direct na' de training. Dus direct na de TRAINING, niet na de banaan
![]() En een teveel aan eiwitten uit zich vooral door puistjes ed. op je rug en gezicht toch? Imo heb je niet snel teveel eiwitten, al kun je wel snel veel van hetzelfde type binnenkrijgen (jouw geval dus)... In groentes zitten ook 'eiwitten' he, spinazie, brocolli, etc. __________________ |
|
|
|
|
#1053 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
omdat ik niet zo gek ben van spullen met aspartaan erin, neem ik maar 1 shake per dag, direct na de training. 3 eetlepels met 300ml melk. __________________ |
|
|
|
|
|
#1054 (permalink) |
|
GSX-R600 K2
|
Mensen, ga eens rekenen.. Ff zo'n excelsheet zoeken op i-net en bereken wat je aan voeding binnenkrijgt... Dat is nog minder moeite dan al die shit hier neertypen en je hebt direct je antwoorden!
Als we het over eten hebben: ik heb net 3 hamburgers gegeten die ik anders morgen (voor mijn gevoel) moest weggooien, voel me nu al schuldig.. Als je op dieet bent snap je echt waarom mensen anorexia hebben, zou het zo uit willen kotsen eigenlijk ![]() __________________ |
|
|
|
|
#1056 (permalink) | |
|
push it to the limit
|
Quote:
Ik heb het zelf ook vaak gehad toen ik trainde en alleen maar gezond shit wou eten. Kon het soms niet laten en at ik ff wat snoep/Ships/chocolade, maar dan echt veel Voel je je vet schuldig__________________ |
|
|
|
|
|
#1057 (permalink) |
|
Polo Lysholm
|
Zo zie je maar weer hoe krom dieëten is. Het gaat er uiteindelijk om dat je wat kilootjes kwijt raakt zodat je lekkerder in je vel zit, maar als je dan op dieet bent, kan je niet eten wat je wil, en als je dat wel doet voel je je schuldig, dus zit je nog niet lekker in je vel.
Ik heb nog nooit ook maar iets gedaan wat op een dieet of voedingsschema lijkt, heb al jaren wat spek rond de pokkel maar voel me maar wat lekker in me vel zitten ![]() |
|
|
|
|
#1059 (permalink) |
|
Why so serious?
|
Iemand tips om minder te gaan eten? Ik voetbal nu alleen nog, en loop bijna elke dag hard. Maar ik eet nu nog meer dan dat ik deed toen ik 4 keer per week in de sportschool zat. En zit nu alleen maar met me luie reet op school, het is niet slecht wat ik eet, alleen echt heel veel. Wil minderen, 6 broodjes, wat fruit, en kwark moet genoeg zijn voor overdag. Maar ik heb gewoon de hele dag honger.
Ga proberen rustig af te bouwen. Maar iemand verder nog tips? __________________ |
|
|
|
|
#1061 (permalink) | |
|
Gozert.
|
Quote:
![]() @Erik Verspreid eten, dus elk uur bijv 1 broodje. niet veel tegelijk eten.. __________________ |
|
|
|
|
|
#1064 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Je kan trouwens zoveel groenten eten als je wilt. Het verteren van groenten kost ongeveer evenveel energie als wat je eruit haalt. __________________ |
|
|
|
|
|
#1067 (permalink) | |
|
[NHO] M-tuning
|
Quote:
![]() __________________ |
|