![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#211 (permalink) |
|
Ofniet dan..
|
Franse kwark is idd het lekkerste Vass. Bovendien zit er minder vetten en meer eiwitten in dan in magere kwark, tenminste bij de Plusmarkt hier
.Kwark met de meeste eiwitten vind je bij Aldi hoorde ik laatst, 12g. __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#212 (permalink) |
|
Registered User
|
Zoiets ja, maar sinds dat Aldi z'n kwark heeft veranderd/anders verpakt, is er geen happen meer aan. Troep past ook net in het bakje en lijkt wel cement. Ik ben van nature wel droge kwark gewend, maar dit slaat echt alles
![]() Last edited by 106%; 01-06-2007 at 18:07. |
|
|
|
|
#215 (permalink) | |
|
*Sletterdeslet!*
|
Quote:
Heb nu van de lidl, wel minder eiwitt maar zooo goed te pruimen __________________ |
|
|
|
|
|
#223 (permalink) |
|
Kayman
|
Ik heb ook van de aldi. Ben er denk aan gewent dat het vies is. Heb nooit andere gehad. En had laatst halve kilo in een x op gegeten. Met beetje siroop. Wat is dat vies bleghh. Word nog ziek als ik er aan denk. meng meestal 250 gram+ 60gram whey+ 300 ml melk in de blender. Dan smaakt het gewoon goed
![]() __________________ |
|
|
|
|
#227 (permalink) |
|
Opgezwolle Poes
|
Ik eet geen kwark meer sinds een jaar.
De grootste reden is dat ik er vocht van vast hield, maar daarbij heb ik ook gelezen op internet dat kwark en andere melkproducten eiwitten bevatten die maar slechts voor een klein deel goede eiwitten zijn die onze spieren daadwerkelijk vragen/nodig hebben. Daarbij komt, dat eiwitten uit vis en vlees veel volwaardiger zijn. __________________ |
|
|
|
|
#228 (permalink) |
|
Retired to GC
|
Train nu ong 2,5 maand, 5 dagen per week.
In het begin erg zwaar gehad ivm spierpijn maar voor een of andere reden niet gestopt.. Begin nu wel goed verschil te merken in kracht en lichtelijk zichtbaar.. Ben wel opzoek naar een goed voedingschema.. ben nu echt aan het beunen gezien ik niemand echt ervaren heb om me ermee te helpen.. Weeg momenteel 73,5/74kg en ben 1m85 (BMI 22). Ik cardio overigens elke dag nog voor minimaal 30minuten, ik kom ook geen gram meer aan.. ik neem aan dat dit ook spiergroei gaat bellemeren? |
|
|
|
|
#234 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#238 (permalink) |
|
Banned
|
MUHA vanaf volgende week woensdag waarschijnljk weer TRAINEN
![]() (3x in de week is de bedoeling) Eindelijk weer En dan hopen dat ik volgend jaar een goeie gym ga vinden + ervoor kan zorgen dat er altijd een auto voor de deur staat (moet dus wat meer geld gaan verdienen ) en dan kan ik doordeweeks ook mooi weer trainen ![]() Edit: ohja, auto is omdat ik anders een uur moet fietsen voor een degelijke gym) |
|
|