Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > General Chat > General Chat

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Closed Thread

LinkBack Thread Tools
Old 08-03-2008, 14:26   #31 (permalink)
206 Driver

Rick's Avatar

Send a message via AIM to Rick
Mass FX/Hyperdrol X2 stack wil ik ook gaan gebruiken als ik terug ben van vakantie.
Rick is offline  
Sponsored Links (To remove this banner, please register.)
Old 08-03-2008, 14:55   #32 (permalink)
push it to the limit

aC'88's Avatar

En werkt dat nou echt? Zijn er reviews over?

:D :')
aC'88 is offline  
Old 08-03-2008, 15:20   #33 (permalink)
Polo Lysholm

scully's Avatar

Send a message via AIM to scully
Weet iemand nog adresjes waar ik een bokszak kan kopen? En wat is een beetje een goed gewicht?
Ik wil wel een hoge hebben, zodat ik kan trappen en stoten, en hij moet ook een beetje op plek blijven hangen.
scully is offline  
Old 08-03-2008, 15:35   #34 (permalink)
Ofniet dan..

Loserhond's Avatar

Dan kun je misschien beter zo;n staande halen die je kunt vullen met zand/water, die zwaaien namelijk niet heen en weer als je er tegenaan trapt. Er staan er wel wat op marktplaats.

Old 08-03-2008, 16:14   #35 (permalink)
206 Driver

Rick's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mike@Rox View Post
Ben benieuwd wat het je brengt, iig tof dat je er eerlijk over bent. Zie je steeds minder namelijk.
Wanneer ga je beginnen btw?
Trouwens ik heb me aardig verdiept in anabolen. En dat doe ik nu nog steeds. Veel research op internet gedaan. Het is niet zo dat ik er niks van af weet en wil gaan kuren! Zoals je bij vele wel ziet . Ik wil er eerst alles van weten voordat ik het ga gebruiken.

En in mijn privé omgeving hoeft niet iedereen het te weten. Ze geloven toch niet hoe goed je je best moet doen om ook met een kuur een goed resultaat neer te zetten. Ze hebben toch altijd een negatief antwoord klaar. Je kan het waarschijnlijk toch niet verborgen houden als je een kilo of 8 aanzet in 10 weken.
Rick is offline  
Old 08-03-2008, 17:08   #36 (permalink)
euner

Thomass's Avatar

Quote:
Originally Posted by scully View Post
Weet iemand nog adresjes waar ik een bokszak kan kopen? En wat is een beetje een goed gewicht?
Ik wil wel een hoge hebben, zodat ik kan trappen en stoten, en hij moet ook een beetje op plek blijven hangen.
heb er nog 1 te koop, pm maar als je interesse hebt
Thomass is nu online  
Old 08-03-2008, 17:34   #37 (permalink)
BB Member

Mike@Rox's Avatar

Send a message via ICQ to Mike@Rox Send a message via MSN to Mike@Rox
Quote:
Originally Posted by Rick View Post
Trouwens ik heb me aardig verdiept in anabolen. En dat doe ik nu nog steeds. Veel research op internet gedaan. Het is niet zo dat ik er niks van af weet en wil gaan kuren! Zoals je bij vele wel ziet . Ik wil er eerst alles van weten voordat ik het ga gebruiken.
Het zijn inderdaad gewoon medicijnen, en die moeten ook verantwoord gebruikt worden.
Iig een verstandige keuze dat je voor Test only gaat. Weet je iig hoe je alleen op Test reageert. Kun je later nog gaan stacken en dergelijke. Al nagedacht over een kickstart/frontload, Rick?

Hoeveel wil je pakken trouwens? 250mg EW? 500mg EW? Of 250E5D?

Old 08-03-2008, 18:49   #38 (permalink)
206 Driver

Rick's Avatar

Heb wel nagedacht over een kickstart/frontload. Maar dit lijkt me niet verstandig om dit te doen met mijn 1e kuur. Weet namelijk ook niet hoe ik erop reageer.

Over de hoeveelheid ben ik nog niet helemaal uit. Maar denk dat ik voor 500mg EW ga.
Rick is offline  
Old 08-03-2008, 20:45   #39 (permalink)
slaat kant noch wal

Nicoląs's Avatar

Send a message via AIM to Nicoląs
Laat jij je in je kuur begeleiden door een arts of iemand anders met een medische achtergrond? Als het trouwens uberhaubt kan. Zou opzich niet onverstandig zijn toch?

Old 08-03-2008, 21:37   #40 (permalink)
euner

Thomass's Avatar

ja als je dan toch gaat kuren zou ik het ook meteen goed doen, dus een GOED eetschema en goed trainschema + iemand die ervaring en verstand van zaken heeft, maarja of dat gaat geld kosten of je moet iemand kennen die die kennis heeft.
Thomass is nu online  
Old 08-03-2008, 23:12   #41 (permalink)
De Generaal

Ruben's Avatar

Nog 1 maand en dan FIBO

Old 08-03-2008, 23:24   #42 (permalink)
Cupra sloerie

Jay-rune's Avatar

FEBO

Old 09-03-2008, 02:44   #43 (permalink)
BB Member

Mike@Rox's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nicoląs View Post
Laat jij je in je kuur begeleiden door een arts of iemand anders met een medische achtergrond? Als het trouwens uberhaubt kan. Zou opzich niet onverstandig zijn toch?
Ik heb eens een fatsoenlijk gesprek met een huisarts hier over gehad.

De eerste keer dat ik ziek was, en zij totaal niets meer wisten qua oorzaak vielen zij terug op het feit dat ik fitness/bb/krachttraining etc had genoemd bij het eerste gesprek. Toen vroeg ze of ik ook natuurlijk trainde. Je noemt dan eiwitten/creatine/vitamines etc op, maar aangezien ik veel was aangekomen in relatief korte tijd en op best wel wat plekken straie had noemde zij AAS.
Ik vroeg toen hoe mijn vervolgafspraken eruit zouden zien als ik wel had gesnoept.. Ze vertelde doodleuk dat zij dit best vaak meemaakten, en dat een hoop mensen zichzelf hadden verknald. Zij zou er dan ook voor kiezen, om iemand die van plan was te kuren niet te helpen. Niet qua materie, maar ook niet met eventuele begeleiding.

Vond ik dus echt belachelijk, want wat vindt je dan van roken/tabak & alcohol? Toch beter dat iemand verantwoord medicijnen gaat gebruiken onder toezicht dan 1 of andere mongool die maar gebruikt wat zijn dealer hem aanraadt(zonder nakuur/extreme hoeveelheden etc) in de lokale discotheek.

Er zijn tevens wel een paar artsen die wel mensen hierbij willen ondersteunen/begeleiden. Heb eens wat adressen op DBB gezien, en van een bekende in het wereldje gehoord.
Als iemand geen dokter kan vinden, zou ik sowieso voor de kuur en een paar maand na de kuur een uitgebreide bloedcheck laten doen. Kijken of je er klaar voor bent, en of je goed bent hersteld.

Old 09-03-2008, 10:22   #44 (permalink)
206 Driver

Rick's Avatar

Mijn dokter werkt er ook niet aan mee. Hij is er zwaaaaaaaaaaaaar op tegen.
Rick is offline  
Old 09-03-2008, 22:55   #45 (permalink)
FEYENOORD

Martijn #150's Avatar

Send a message via AIM to Martijn #150 Send a message via MSN to Martijn #150
Ik ben zelf ook al een tijdje aan het zoeken naar anabolen, maar ik kan maar nergens iets vinden waar je goede kunt kopen.

Reden om anabolen te gebruiken is heel simpel, ZICHTBARE spiergroei. Mijn spieren zijn eigenlijk alleen zichtbaar tot mijn slaap op de avond van de training, de volgende ochtend is het vrijwel weer verdwenen, klinkt stom tuurlijk wordt ik er wel sterker van maar het oog wil ook wat
Martijn #150 is offline  
Old 09-03-2008, 23:33   #46 (permalink)
euner

Thomass's Avatar

ahum ;X
Thomass is nu online  
Old 09-03-2008, 23:43   #47 (permalink)
Remma & Denna

Vissa's Avatar

Send a message via AIM to Vissa
Quote:
Originally Posted by Martijn #150 View Post
Ik ben zelf ook al een tijdje aan het zoeken naar anabolen, maar ik kan maar nergens iets vinden waar je goede kunt kopen.

Reden om anabolen te gebruiken is heel simpel, ZICHTBARE spiergroei. Mijn spieren zijn eigenlijk alleen zichtbaar tot mijn slaap op de avond van de training, de volgende ochtend is het vrijwel weer verdwenen, klinkt stom tuurlijk wordt ik er wel sterker van maar het oog wil ook wat
Dan doe je toch echt iets niet goed, als je goed traint/eet/rust dan word iedereen groter, niet in een paar maandjes nee....
Vissa is offline  
Old 09-03-2008, 23:48   #48 (permalink)
FEYENOORD

Martijn #150's Avatar

Send a message via AIM to Martijn #150 Send a message via MSN to Martijn #150
Ja dat eten is voor mij een groot probleem, ik werk met me vader dan roept die me 06:00 en dan pak ik een bak koffie met suiker en dan gaan we naar de klant. Dan eet ik rond 11uur pas me 1e boterham waar me moeder veelste veel boter opdoet.

Ik drink ook zon 6bakkies koffie per dag met 1 klontje suiker, en een pakkie pall mall per dag

Als ik dat ook eens zou verbeteren maarja verslaving is kut
Martijn #150 is offline  
Old 10-03-2008, 00:05   #49 (permalink)
Why so serious?

Erik.'s Avatar

Send a message via AIM to Erik.
Discipline sleutel tot succes. En dat je niet kan eten is imo onzin. Waarom pak je geen brood ipv. een bak koffie, en zo kan je natuurlijk nog wel even doorgaan.

Ik heb weer een 'slecht' weekend achter de rug, veel te veel bier op. Gelukkig wel nog 120 minuten gevoetbald vandaag. Maar morgenochtend maar om 9 uur meteen naar de sportschool voor een uur crosstrainer.

Old 10-03-2008, 00:31   #50 (permalink)
vuole un

Sjoerd's Avatar

Quote:
Ja dat eten is voor mij een groot probleem, ik werk met me vader dan roept die me 06:00 en dan pak ik een bak koffie met suiker en dan gaan we naar de klant. Dan eet ik rond 11uur pas me 1e boterham waar me moeder veelste veel boter opdoet.

Ik drink ook zon 6bakkies koffie per dag met 1 klontje suiker, en een pakkie pall mall per dag

Jezus, als jij aan de anabolen gaat wordt het vooroordeel weer bevestigd hoor.

Ga eerst eens fatsoenlijk eten, dus als papa je uit je bedje haalt, laat je mama niet je broodjes smeren maar doe je dat zelf, gezond en veel.

Old 10-03-2008, 11:51   #51 (permalink)
slaat kant noch wal

Nicoląs's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mike@Rox View Post
Ik heb eens een fatsoenlijk gesprek met een huisarts hier over gehad.

De eerste keer dat ik ziek was, en zij totaal niets meer wisten qua oorzaak vielen zij terug op het feit dat ik fitness/bb/krachttraining etc had genoemd bij het eerste gesprek. Toen vroeg ze of ik ook natuurlijk trainde. Je noemt dan eiwitten/creatine/vitamines etc op, maar aangezien ik veel was aangekomen in relatief korte tijd en op best wel wat plekken straie had noemde zij AAS.
Ik vroeg toen hoe mijn vervolgafspraken eruit zouden zien als ik wel had gesnoept.. Ze vertelde doodleuk dat zij dit best vaak meemaakten, en dat een hoop mensen zichzelf hadden verknald. Zij zou er dan ook voor kiezen, om iemand die van plan was te kuren niet te helpen. Niet qua materie, maar ook niet met eventuele begeleiding.

Vond ik dus echt belachelijk, want wat vindt je dan van roken/tabak & alcohol? Toch beter dat iemand verantwoord medicijnen gaat gebruiken onder toezicht dan 1 of andere mongool die maar gebruikt wat zijn dealer hem aanraadt(zonder nakuur/extreme hoeveelheden etc) in de lokale discotheek.

Er zijn tevens wel een paar artsen die wel mensen hierbij willen ondersteunen/begeleiden. Heb eens wat adressen op DBB gezien, en van een bekende in het wereldje gehoord.
Als iemand geen dokter kan vinden, zou ik sowieso voor de kuur en een paar maand na de kuur een uitgebreide bloedcheck laten doen. Kijken of je er klaar voor bent, en of je goed bent hersteld.
Het is eigenlijk dramatisch dat ze jou daarin niet willen verder helpen, vooral uit het oogpunt van voorkomen is beter dan genezen. En als je de vergelijking met alcohol en tabak trekt dan vraag je jezelf af waarom ze mensen met longkanker wel helpen... Aan de andere kant is er ook wat voor te zeggen dat wanneer je fysieke problemen hebt en er geen aantoonbare aanleiding is, een kuurverleden verdacht zal zijn voor een arts.

Ik zal eens aan m'n broer vragen, die arts is, in hoeverre hij daar ervaring mee heeft en wat zijn ideeen daar over zijn. Niet dat ik zelf aan 'n kuur wil, maar ik ben gewoon benieuwd. En volgens mij is het voor hem ook wel interessant, big business de BB wereld

Old 10-03-2008, 11:57   #52 (permalink)
slaat kant noch wal

Nicoląs's Avatar

Quote:

Denk je dat je met dit eetpatroon wel groter zal worden met AS? Begin anders met supplementen zoals whey of wheightgainer (weet niet wat je bouw is). Maak je 's ochtends een shake van 600ml ofzo en kan je dat over de hele dag drinken. Daarmee kom je er niet maar het kan je over de grens trekken van katabole naar anabole staat (dus van afbrekende naar opbouwende staat) van je lichaam. Wat je natuurlijk veel beter kan doen is gewoon veeel en goed eten, maar ik neem aan dat je dit al weet aangezien je naar AS aan het kijken bent?

Old 10-03-2008, 13:21   #53 (permalink)
BB Member

Mike@Rox's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nicoląs View Post
Ik zal eens aan m'n broer vragen, die arts is, in hoeverre hij daar ervaring mee heeft en wat zijn ideeen daar over zijn. Niet dat ik zelf aan 'n kuur wil, maar ik ben gewoon benieuwd. En volgens mij is het voor hem ook wel interessant, big business de BB wereld
Zou tof zijn, ben benieuwd naar zijn mening. Verschil nogal qua artsen heb ik gemerkt.

En Martijn, ga aub eten man. Hard trainen en rust goed. Je ziet tegenwoordig steeds meer dat mensen zo snel mogelijk resultaat willen hebben. Terwijl je gewoon plezier moet hebben, en veel energie moet stoppen in de weg naar het uiteindelijke resultaat. Dat je tegen jezelf kan zeggen, well done ouwe.
Krijg nu echt zo'n generaliserend beeld van je, tattoo's van hardcore/moh. Net komen kijken in het trainwereldje en direct de spuit erin willen rammen zonder te weten waar je mee bezig bent.

Correct me if i'm wrong.

Old 10-03-2008, 13:43   #54 (permalink)
vtr1000 SP1

SebastianE's Avatar

Send a message via MSN to SebastianE
met je eens, ik train nu bijna 1 jaar echt fanatiek(5x per week) ben 20 en voordat ik de spuit erin doe wil ik toch minimaal wel 21 jaar zijn.

zo denk ik erover en mijn mannetje die mijn spul levert wil mij ook nog geen anabolica leveren, hij zegt ook van bij 21 jaar ben je uit gegroeid en dan kijken we wel verder
SebastianE is offline  
Old 10-03-2008, 13:52   #55 (permalink)
BB Member

Mike@Rox's Avatar

Het is eerder een hormonale kwestie. Op deze leeftijd rijzen de hormonen de pan uit, en zou het dom zijn om die nu al in de war te brengen. En je kan nog genoeg groeien Sebastian, ieder jaar leer je steeds meer over je eigen lichaam.

Maar je was dus al van plan iets te pakken? Best veel plannen op dit forum dus, post eens wat foto's.

Old 10-03-2008, 14:10   #56 (permalink)
Why so serious?

Erik.'s Avatar

Send a message via AIM to Erik.
Ga nooit kuren. Heb veel plezier in het sporten, bezig zijn met voeding e.d. Als ik een dag goed heb gegeten en lekker heb gesport ga ik met een goed gevoel naar bed. Ik heb ook geen ambitie om echt groot te worden, maar liever heel droog (al heb ik wel een fysiek om eerder groot te worden dan droog).

Vanmorgen 900 calorieėn verbrandt op de crosstrainer, vanavond wat KT.

Old 10-03-2008, 17:44   #57 (permalink)
206 Driver

Rick's Avatar

Quote:
Originally Posted by Martijn #150