![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#35 (permalink) | |
|
206 Driver
|
Quote:
. Ik wil er eerst alles van weten voordat ik het ga gebruiken.En in mijn privé omgeving hoeft niet iedereen het te weten. Ze geloven toch niet hoe goed je je best moet doen om ook met een kuur een goed resultaat neer te zetten. Ze hebben toch altijd een negatief antwoord klaar. Je kan het waarschijnlijk toch niet verborgen houden als je een kilo of 8 aanzet in 10 weken. |
|
|
|
|
|
#37 (permalink) | |
|
BB Member
|
Quote:
Iig een verstandige keuze dat je voor Test only gaat. Weet je iig hoe je alleen op Test reageert. Kun je later nog gaan stacken en dergelijke. Al nagedacht over een kickstart/frontload, Rick? Hoeveel wil je pakken trouwens? 250mg EW? 500mg EW? Of 250E5D? __________________ |
|
|
|
|
|
#43 (permalink) | |
|
BB Member
|
Quote:
De eerste keer dat ik ziek was, en zij totaal niets meer wisten qua oorzaak vielen zij terug op het feit dat ik fitness/bb/krachttraining etc had genoemd bij het eerste gesprek. Toen vroeg ze of ik ook natuurlijk trainde. Je noemt dan eiwitten/creatine/vitamines etc op, maar aangezien ik veel was aangekomen in relatief korte tijd en op best wel wat plekken straie had noemde zij AAS. Ik vroeg toen hoe mijn vervolgafspraken eruit zouden zien als ik wel had gesnoept.. Ze vertelde doodleuk dat zij dit best vaak meemaakten, en dat een hoop mensen zichzelf hadden verknald. Zij zou er dan ook voor kiezen, om iemand die van plan was te kuren niet te helpen. Niet qua materie, maar ook niet met eventuele begeleiding. Vond ik dus echt belachelijk, want wat vindt je dan van roken/tabak & alcohol? Toch beter dat iemand verantwoord medicijnen gaat gebruiken onder toezicht dan 1 of andere mongool die maar gebruikt wat zijn dealer hem aanraadt(zonder nakuur/extreme hoeveelheden etc) in de lokale discotheek. Er zijn tevens wel een paar artsen die wel mensen hierbij willen ondersteunen/begeleiden. Heb eens wat adressen op DBB gezien, en van een bekende in het wereldje gehoord. Als iemand geen dokter kan vinden, zou ik sowieso voor de kuur en een paar maand na de kuur een uitgebreide bloedcheck laten doen. Kijken of je er klaar voor bent, en of je goed bent hersteld. __________________ |
|
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
Ik ben zelf ook al een tijdje aan het zoeken naar anabolen, maar ik kan maar nergens iets vinden waar je goede kunt kopen.
Reden om anabolen te gebruiken is heel simpel, ZICHTBARE spiergroei. Mijn spieren zijn eigenlijk alleen zichtbaar tot mijn slaap op de avond van de training, de volgende ochtend is het vrijwel weer verdwenen, klinkt stom tuurlijk wordt ik er wel sterker van maar het oog wil ook wat |
|
|
|
|
#47 (permalink) | |
|
Remma & Denna
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#48 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
Ja dat eten is voor mij een groot probleem, ik werk met me vader dan roept die me 06:00 en dan pak ik een bak koffie met suiker en dan gaan we naar de klant. Dan eet ik rond 11uur pas me 1e boterham waar me moeder veelste veel boter opdoet.
Ik drink ook zon 6bakkies koffie per dag met 1 klontje suiker, en een pakkie pall mall per dag Als ik dat ook eens zou verbeteren maarja verslaving is kut ![]() |
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
Why so serious?
|
Discipline sleutel tot succes. En dat je niet kan eten is imo onzin. Waarom pak je geen brood ipv. een bak koffie, en zo kan je natuurlijk nog wel even doorgaan.
Ik heb weer een 'slecht' weekend achter de rug, veel te veel bier op. Gelukkig wel nog 120 minuten gevoetbald vandaag. Maar morgenochtend maar om 9 uur meteen naar de sportschool voor een uur crosstrainer. __________________ |
|
|
|
|
#50 (permalink) | |
|
vuole un
|
Quote:
Ga eerst eens fatsoenlijk eten, dus als papa je uit je bedje haalt, laat je mama niet je broodjes smeren maar doe je dat zelf, gezond en veel. __________________ |
|
|
|
|
|
#51 (permalink) | |
|
slaat kant noch wal
|
Quote:
Ik zal eens aan m'n broer vragen, die arts is, in hoeverre hij daar ervaring mee heeft en wat zijn ideeen daar over zijn. Niet dat ik zelf aan 'n kuur wil, maar ik ben gewoon benieuwd. En volgens mij is het voor hem ook wel interessant, big business de BB wereld ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#52 (permalink) | |
|
slaat kant noch wal
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) | |
|
BB Member
|
Quote:
En Martijn, ga aub eten man. Hard trainen en rust goed. Je ziet tegenwoordig steeds meer dat mensen zo snel mogelijk resultaat willen hebben. Terwijl je gewoon plezier moet hebben, en veel energie moet stoppen in de weg naar het uiteindelijke resultaat. Dat je tegen jezelf kan zeggen, well done ouwe. Krijg nu echt zo'n generaliserend beeld van je, tattoo's van hardcore/moh. Net komen kijken in het trainwereldje en direct de spuit erin willen rammen zonder te weten waar je mee bezig bent. Correct me if i'm wrong. __________________ |
|
|
|
|
|
#54 (permalink) |
|
vtr1000 SP1
|
met je eens, ik train nu bijna 1 jaar echt fanatiek(5x per week) ben 20 en voordat ik de spuit erin doe wil ik toch minimaal wel 21 jaar zijn.
zo denk ik erover en mijn mannetje die mijn spul levert wil mij ook nog geen anabolica leveren, hij zegt ook van bij 21 jaar ben je uit gegroeid en dan kijken we wel verder ![]() |
|
|
|
|
#55 (permalink) |
|
BB Member
|
Het is eerder een hormonale kwestie. Op deze leeftijd rijzen de hormonen de pan uit, en zou het dom zijn om die nu al in de war te brengen. En je kan nog genoeg groeien Sebastian, ieder jaar leer je steeds meer over je eigen lichaam.
Maar je was dus al van plan iets te pakken? Best veel plannen op dit forum dus, post eens wat foto's. ![]() __________________ |
|
|
|
|
#56 (permalink) |
|
Why so serious?
|
Ga nooit kuren. Heb veel plezier in het sporten, bezig zijn met voeding e.d. Als ik een dag goed heb gegeten en lekker heb gesport ga ik met een goed gevoel naar bed. Ik heb ook geen ambitie om echt groot te worden, maar liever heel droog (al heb ik wel een fysiek om eerder groot te worden dan droog).
Vanmorgen 900 calorieėn verbrandt op de crosstrainer, vanavond wat KT. __________________ |
|
|