![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#73 (permalink) | |
|
206 Driver
|
Quote:
Het gaat om een combinatie! Dat is goede voeding, goede training en veel rust!! Dan groei je. Door creatine houd je meer vocht vast waardoor je minder snel verzuurd. |
|
|
|
|
|
#75 (permalink) | |
|
vtr1000 SP1
|
Quote:
en je moet ergens beginnen, maar iig niet met creatine ![]() |
|
|
|
|
|
#81 (permalink) | |
|
Sonic Power
|
Quote:
Mensen die groot zijn door dat soort middelen trainen gewoon 6 dagen in de week en laten er een hoop dingen voor na... en tevens is een goede voeding ook nog van belang ondanks het gebruik van anabolen __________________ |
|
|
|
|
|
#85 (permalink) | |
|
Cupra sloerie
|
Quote:
Maar alleen als je een KTP-Slider hebt gehad ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#86 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
tuurlijk moet je hard trainen en eten maar van anabolen ga je nu eenmaal VEEL harder en sneller groeien. train jij maar eens 4 maanden naturel hard en goed eten en train samen met iemand die een goede kuur+nakuur doet gedurende die 4 maanden. misschien heb je het over supplementen, die zul je enkel merken als je naturel hard traint en die help je fysiek en mentaal een paar procent, maar een flinke kuur nemen kan je niet vergelijken met naturel trainen of een simpel suplementje |
|
|
|
|
|
#89 (permalink) |
|
B*nn*d
|
Gaat wel aardig de goede kant op bij mij, vanaf de 2e weeg van januari ruim 5kg aangekomen.
Mijn doel was voor de zomer 70 kg wegen, net gewogen 69.8kg Heb het nu gered met redelijk normaal eten, binnenkort maar is rustig aan eiwit shakes erbij nemen en mijn eet gewoonte hier en daar een beetje aanpassen. Hoelang duurt het eigenlijk om droog te worden, wil in de zomer wel een paar % vet kwijt eigenlijk ![]() __________________ |
|
|