![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) |
|
Why so serious?
|
Bij mij dus niet echt... Ik cardio na me krachttraining een half uur, en dit al ongeveer 3 maanden. Maar het schiet niet echt op, geen idee wat ik eraan kan doen, tenminste het gaat wel maar heel langzaam, had toch wel verwacht dat het wat sneller zou gaan. Eet 8 á 10 broodjes per dag, 1,5 bak kwark, en wat stukken fruit, niet echt veel dus.
Trouwens, Siroj postte laatste een foto van een bodybuilder met zo een dikke buik/bult ter hoogte van de onderste ribben (wel alsnog droog), ik heb ook zo een 'bult', heeft dit met je bouw te maken, of is het iets anders? __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#92 (permalink) |
|
Ofniet dan..
|
Al eens HIIT geprobeerd? In korte lijnen komt het neer op 1min. voluit,1 min. herstellen, 1min. voluit etcetc. Dit werkt bij mij in ieder geval beter dan de reguliere "Cardio" als in constant trainen op een gemiddelde hartslag. Ieder lichaam werkt uiteindelijk anders.
__________________ |
|
|
|
|
#93 (permalink) | |
|
vtr1000 SP1
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#94 (permalink) | |
|
Why so serious?
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#95 (permalink) | |
|
euner
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#96 (permalink) |
|
Registered User
|
@ Erik.
Reken eens uit hoeveel calorieën jouw lichaam nodig heeft als dagelijkse behoefte (onderhoud). Ik weet bijna zeker dat je te weinig eet. Je moet juist blijven eten om je lichaam in werking te houden. Welke verhoudingen in koolhydraten, eiwitten en vetten neem je? Als je zo weinig eet zal je lichaam gaan overleven op het aantal calorieën wat je lichaam binnenkrijgt, oftewel je komt dan op een plateau. Als jij op onderhoud gaat eten zorg je er voor dat je lichaam alle benodigde macronutriënten en micronutriënten binnenkrijgt waardoor het lichaam dus ook geen directe reden heeft tot spierafbraak. Het verschil in calorieën maak je dan door middel van cardio. Zelf ben ik voorstander van een cardiovorm waarbij je hele lichaam de beweging veroorzaakt en je constant op 70% van je hartslag werkt. Dit zal voor de meeste liggen tussen de 130 en 145 slagen. Volgende week heb ik een gesprek met een man die eigenaar is van een Centrum van Complimentaire Geneeskunde. Hij helpt mensen en dan vooral jongeren bij het afvallen en dergelijke. Hij heeft al een diëtiste in dienst, maar nog niemand voor de sportbegeleiding. Hij heeft aan mij gevraagd om de sportkant te gaan begeleiden. Het is allemaal nog in een pril stadium, maar ik ben erg benieuwd wat hieruit komt. |
|
|
|
|
#97 (permalink) | |
|
Polo Lysholm
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#98 (permalink) | |
|
Why so serious?
|
Quote:
Ik blijf ook wel eten om de 1,5 á 2 uur eet ik brood enz. Mijn K/E/V verhouding zal rond de 60/30/10 zitten. Ik cardio nu zelf op 60-65% van me Hf-max, dus rond de 125 s/m. Ik heb een mooi excel-bestand van Mike gehad, ik zal die is invullen, en kijken hoeveel calorieën ik precies binnen krijg, maar dat zal nu rond de 2400 zijn. __________________ |
|
|
|
|
|
#100 (permalink) | |
|
B*nn*d
|
Quote:
waar ik het juist weg wil hebben. Natuurlijk kan ik ook schijt hebben aan blokjes en gewoon door knallen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#103 (permalink) |
|
Polo Lysholm
|
Heb vandaag als training trouwens eens iets anders gedaan voor de veranderin. Ben naar de vuilnisbelt (allang niet meer in gebruik, soort parkje) gefietst, 7 km verderop. Daar zit zo'n trap van spoorbielzen, lekker onregelmatig, en 107 treden (heb ze geteld
). Dacht wel even een paar keer op en neer te rennen, ben niet verder gekomen dan 4 x, en ook nog niet eens in 1 keer. Was helemaal naar de klote. Heenweg had ik er nog wel een gangetje op staan op de fiets, terugweg duurde wel 2 keer zo lang volgens mij. ![]() |
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
BB Member
|
Goede training inderdaad, je stofwisseling schiet de lucht in. Wordt vaak gedaan door Miss Fitness/Figure atletes in de VS. Track-training noemen ze het.
Gebeurt vaak in een football/atletiek 'stadion'. Gaan ze op het veld/track sprinten en dergelijke, en dan daarna alle treden bij langs. Eerste rondje bijvoorbeeld per stap 1 trede pakken, en dat opbouwen zodat je na een tijdje per stap 3tredes pakt. Als je benen + reet dan niet in de fik staan..... ![]() __________________ |
|
|
|
|
#105 (permalink) | |
|
B*nn*d
|
Quote:
Dat is ook de enige plek waar vet zit, misschien ligt het wel aan mijn bouw. __________________ |
|
|
|
|
|
#106 (permalink) | |
|
Rossi Replica Rox
|
Quote:
![]() Bekijk je voeding is een keertje echt goed. Als je wilt afvallen moet je hoger in eiwitten gaan zitten en lager in je koolhydraten. Denk goed na over wat je lekker vind op brood maar wat ook gezond is (kip/kalkoenfilet, pindakaas enz.) Als je dat excel schema wilt hebben moet je maar ff laten weten dan upload ik hem voor je.. __________________ |
|
|
|
|
|
#107 (permalink) | |
|
Polo Lysholm
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#108 (permalink) | |
|
Why so serious?
|
Quote:
En ik eet sowieso wel de goede dingen, kipfilet, 20+ smeerkaas, kalkoen en tonijn. Zit nu totaal rond de 2700 kcal. per dag. Maar ik word wel droger, maar het gaat wat minder snel dan ik had gedacht, maar alsnog gaat het lekker en ga gewoon zo door. Ik wil graag droog zijn, maar heb niet er niet echt de bouw/ aanleg voor, dat is ook een factor dat meespeelt. __________________ |
|
|
|
|
|
#110 (permalink) | |
|
Rossi Replica Rox
|
Quote:
Meestal ga je tijdens de cut 500kcal/20% onder je onderhoud zitten. Als zijn onderhoud 3200kcal is, dan zit ie gewoon goed met dit schema. Het verschilt per persoon wat je onderhoud is. edit-mijn onderhoud zit op ongeveer 4000+kcal, als ik zou gaan cutten moet ik dus in principe op ongeveer 3200kcal gaan zitten. Dat zal je dan helemaal hoog vinden -edit__________________ Last edited by Raceroxie; 13-03-2008 at 21:47. |
|
|
|
|
|
#111 (permalink) | |
|
Rossi Replica Rox
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#113 (permalink) |
|
push it to the limit
|
wtf 4000+? Volgens mij is de mijne 2200kcal
Ik probeer nog tot eind april gewoon gezond te eten, niet cutten, maar ook niet hard bulken ofzo. Gewoon genoeg eten zeg maar Eind april hoger gaan in eiwitten en lager in kh. Hoe ik nu vooruit ga vind ik het prima! Ben steeds sterker (verleg mn grenzen ook) en massa is ook wel ok.Morgen weer borst en bicep. Moet de 90kg bp halen als laatste set, moet 6x lukken. __________________ |
|
|