![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#121 (permalink) |
|
Polo Lysholm
|
Mijn lichaam zet mij nergens toe aan, als ik gewoon ergens zin in heb, dan pak ik dat gewoon. Het is echt niet zo dat ik BurgerKing MOET eten, het is gewoon lekker voor een zondagmiddag ofzo.
Ook wordt ik niet gezelliger van pizza eten, ik bedoel met klasgenoten vrijdagmiddag even ergens iets eten, of als je kameraad 's avond wat in de pan gooit, dat is gewoon gezelliger dan dat je altijd nee zegt. Ik heb ook een kameraad die om de 3 uur eet, en ook geen bier drinkt etc, je kan mij meer vertellen, dat is lang niet zo gezellig als lekker wat eten met vrienden met een biertje erbij. Zoals jij het nu zegt, is net zoals die lui die zeggen dat ze met het uitgaan het net zo leuk hebben zonder drank als dat ze wel drinken. Dat is ook bullshit! Verder zijn mijn doelen gewoon lekker trainen, zodat ik lekker in mn vel zit. Ik hoef niet droog te worden om zomers bij een waterplas te patsen, ik wordt toch niet droog genoeg, daar moet ik veel te veel voor laten staan. Ik train puur voor mezelf, voor mn eigenwaarde, en die goed op peil houden, dat is mijn doel ![]() |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#122 (permalink) |
|
khebeenzip
|
Prima uitgangspunt. Ieder z'n ding toch
![]() Ik weet niet hoelang je al traint, maar als je al een tijdje bezig bent wil je op gegeven moment weleens zien hoe je eruit ziet met een minimale hoeveelheid vet. Dat had ik tenminste wel. Vorig jaar tot 6,8% gegaan. Helaas maar heel even vol kunnen houden. Toen het eenmaal zomer was zat ik al weer op 9% ofzo :-d |
|
|
|
|
#123 (permalink) | |
|
Kawasaki ZXR400
|
Quote:
En ik drink meestal ook wel wat met uitgaan, maar meestal niet meer dan 4 biertjes of soms gewoon niets, maar dan heb ik het alsnog naar m'n zin hoor. Ik train omdat ik het leuk vind en het al helemaal geweldig vind als je ziet dat progressie maakt. Ook doe ik het voor m'n zelfvertrouwen, ik voel me er lekker bij als ik er goed uitzie. Maar dat zullen vast meer kunnen beamen hier. |
|
|
|
|
|
#124 (permalink) | |
|
Polo Lysholm
|
Ik train al een jaar of 5. Heb wel een periode gehad dat ik echt droog wou worden, had toen ook een blessure aan mn schouder dus alleen maar cardio gedaan toen. Werd wel droger, maar ook weer een heel stuk dunner. Woog toen 80 kilo op een gegeven moment, nu bijna 100, ook een stuk dikker natuurlijk, maar ook heel wat meer massa. Dit bevalt stukken beter iig.
Quote:
) vermaak ik mij helemaal opperbest. Nu ga ik de laatste tijd niet meer zo vaak uit, maar als ik dan uitga wil ik ook losgaan en overal schijt aan hebben. ![]() |
|
|
|
|
|
#128 (permalink) |
|
BB Member
|
Ziet er goed uit, beste vooruitgang. Well done.
OT; Hoe verder je komt. Hoe meer serieus je ermee bezig moet zijn om je prestaties toch even tot een hoger niveau te brengen. Je kunt een hele tijd gewoon doen waar je zin in hebt qua voeding, maar na een tijdje zul je toch echt de puntjes op de i moeten zetten. Ik weeg ook alles, weet precies wat mijn lichaam nodig heeft. Het is gewoon een routine voor mij, maar ik geniet zeker van het leven. Heb nog nooit bier lekker gevonden maar ik ga toch elke week shoarma/spareribs/pizza/mac donalds vreten en een wijntje af en toe gaat er ook wel in. Uitgaan doe ik niet meer, hier is het lokaal gewoon enorm kut. Stoere jongetjes aan de zijkant, meisjes die de nieuwste mtv moves proberen. Werk al een geruime tijd met probleemjongeren/taakstraffers en vind het behoorlijk irritant dat je dezelfde gasten van doordeweeks in het weekend in de kroeg ziet. Ik pak af en toe een groot feest, ga vaak met vrienden uit eten, of we gaan met z'n allen een film kijken bij mij thuis op de hd-beamer. Geniet ik meer van eerlijk gezegd. Eet nu een maand weer om de zoveel uur, maar daarvoor heb ik vanwege de gezondheid weer 2/3x per dag gegeten en wat voel ik me dan kut zeg. Je voelt je bloedsuiker gewoon enorm wisselen, en mijn humeur komt dat echt niet ten goede. __________________ |
|
|
|
|
#129 (permalink) | |
|
De Generaal
|
Quote:
Het begin had ik moeite ermee, ontwenningsverschijnsel, maar na een halve maand had ik net zoveel lol wanneer ik aan de water zat, dan wanneer ik aan de drank zat. __________________ |
|
|
|
|
|
#131 (permalink) |
|
Polo Lysholm
|
Ik ook niet
![]() Ik ga al bijna nooit uit, dus als ik uitga, wil ik ook helemaal los gaan. ![]() @Ruben: @Mike@Rox: Ik weet ook wel dat je zo moet gaan eten om verder te komen. Ik hoef op zich niet verder te komen dan ik nu zit, weeg 97 a 98 kilo, en dat is me zwaar genoeg. Zou wel iets droger mogen, maar dat zit me niet in de weg. Als jij op die manier wil eten, vind ik dat prima, en heb zelfs respect voor de discipline die je dan kan opbrengen. Ik zou het niet kunnen iig. ![]() |
|
|
|
|
#132 (permalink) |
|
push it to the limit
|
idd, zo'n leven als scully en serieus trainen gaan niet samen. Kijk jij wilt nog plezier maken enz...(dus een normale leven hebben), dat snap ik. Maar dan moet je niet andere mensen soort van afkraken omdat ze er serieus mee bezig zijn. Voor de één is het een hobby/bezigheidstherapy en voor de ander is het z'n leven (bij wijze van) Ze doen opzich hetzelfde, maar er is toch een groot verschil. Iedereen doet gewoon lekker waar die zelf zin in heeft
De resultaten spreken voor zich ![]() __________________ |
|
|
|
|
#134 (permalink) |
|
Registered User
|
AC 88:
Ik begrijp wat je probeert te zeggen, maar wat is volgens jou de definitie van een normaal leven? Is het normaal om 1 keer of meerdere keren in de week patat, chips en ongezonde dingen te eten of te drinken? Dat kan voor mensen een "normaal leven" zijn, omdat ze het zien als een "gewoonte", omdat het van jongs af aan is toegepast. Denk bijvoorbeeld maar eens aan vroeger toen je als beloning een snoepje kreeg in plaats van een appel als je iets goeds had gedaan. Ik zou het eerder omschrijven als een andere levensstijl. Iedereen moet zelf beslissen hoe die het invult, maar als je maximale resultaten wil zul je er wat voor over moeten hebben en dat is niet alleen zo met betrekking tot het sporten, maar met alles in het leven. |
|
|
|
|
#135 (permalink) | |
|
vtr1000 SP1
|
Quote:
![]() nu vind ik het gewoon niet meer lekker en verlang er al helemaal niet meer na doe mij maar een lekker bord macaroni oid ![]() |
|
|
|
|
|
#136 (permalink) |
|
206 Driver
|
Ik wil het maximale eruit halen!
Dit betekent dat ik niet alleen met trainen bezig ben, maar ook alles afweeg en een nu een streng eetschema vol. Mijn mening is: Wat heb je aan hard trainen als je voeding niet in orde is?! Dit zeg ik niet om hier jongens aan te vallen. Maar ik wil verder met bodybuilden! Tuurlijk moet je van het leven genieten. Dat doe ik ook wel. Ga 2 tot 3x in het jaar op vakantie naar een ver land. Maar ik geniet nu 3x zo erg als ik een keer pizza of een lekker biertje drinkt. Terwijl ik me vroegen 4 avonden in de week liet vollopen. En elke dag vette snacks pakte. |
|
|
|
|
#138 (permalink) | |
|
push it to the limit
|
Quote:
Net terug van trainen, 90kg bp is binnen eerst opwarmen 12x 40kg 10x 60kg 8x 70kg 6x 90kg (waren er eigenlijk 5,5 )__________________ |
|
|
|