Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > General Chat > General Chat

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Closed Thread

LinkBack Thread Tools
Old 14-03-2008, 10:03   #121 (permalink)
Polo Lysholm

scully's Avatar

Send a message via AIM to scully
Mijn lichaam zet mij nergens toe aan, als ik gewoon ergens zin in heb, dan pak ik dat gewoon. Het is echt niet zo dat ik BurgerKing MOET eten, het is gewoon lekker voor een zondagmiddag ofzo.
Ook wordt ik niet gezelliger van pizza eten, ik bedoel met klasgenoten vrijdagmiddag even ergens iets eten, of als je kameraad 's avond wat in de pan gooit, dat is gewoon gezelliger dan dat je altijd nee zegt. Ik heb ook een kameraad die om de 3 uur eet, en ook geen bier drinkt etc, je kan mij meer vertellen, dat is lang niet zo gezellig als lekker wat eten met vrienden met een biertje erbij. Zoals jij het nu zegt, is net zoals die lui die zeggen dat ze met het uitgaan het net zo leuk hebben zonder drank als dat ze wel drinken. Dat is ook bullshit!
Verder zijn mijn doelen gewoon lekker trainen, zodat ik lekker in mn vel zit. Ik hoef niet droog te worden om zomers bij een waterplas te patsen, ik wordt toch niet droog genoeg, daar moet ik veel te veel voor laten staan. Ik train puur voor mezelf, voor mn eigenwaarde, en die goed op peil houden, dat is mijn doel
scully is offline  
Sponsored Links (To remove this banner, please register.)
Old 14-03-2008, 10:07   #122 (permalink)
khebeenzip

KwiLeenZiP's Avatar

Prima uitgangspunt. Ieder z'n ding toch

Ik weet niet hoelang je al traint, maar als je al een tijdje bezig bent wil je op gegeven moment weleens zien hoe je eruit ziet met een minimale hoeveelheid vet. Dat had ik tenminste wel. Vorig jaar tot 6,8% gegaan. Helaas maar heel even vol kunnen houden. Toen het eenmaal zomer was zat ik al weer op 9% ofzo :-d
KwiLeenZiP is offline  
Old 14-03-2008, 10:19   #123 (permalink)
Kawasaki ZXR400

scootthommy's Avatar

Send a message via MSN to scootthommy
Quote:
Originally Posted by scully View Post
Zoals jij het nu zegt, is net zoals die lui die zeggen dat ze met het uitgaan het net zo leuk hebben zonder drank als dat ze wel drinken. Dat is ook bullshit!
Daar ben ik het dus even totaal niet mee eens, maar ja dat is mijn mening.

En ik drink meestal ook wel wat met uitgaan, maar meestal niet meer dan 4 biertjes of soms gewoon niets, maar dan heb ik het alsnog naar m'n zin hoor.

Ik train omdat ik het leuk vind en het al helemaal geweldig vind als je ziet dat progressie maakt. Ook doe ik het voor m'n zelfvertrouwen, ik voel me er lekker bij als ik er goed uitzie.
Maar dat zullen vast meer kunnen beamen hier.
scootthommy is offline  
Old 14-03-2008, 10:25   #124 (permalink)
Polo Lysholm

scully's Avatar

Quote:
Originally Posted by KwiLeenZiP View Post
Prima uitgangspunt. Ieder z'n ding toch
Ik train al een jaar of 5. Heb wel een periode gehad dat ik echt droog wou worden, had toen ook een blessure aan mn schouder dus alleen maar cardio gedaan toen. Werd wel droger, maar ook weer een heel stuk dunner. Woog toen 80 kilo op een gegeven moment, nu bijna 100, ook een stuk dikker natuurlijk, maar ook heel wat meer massa. Dit bevalt stukken beter iig.

Quote:
Originally Posted by scootthommy View Post
Daar ben ik het dus even totaal niet mee eens, maar ja dat is mijn mening.
Moet je ook niet te serieus nemen wat ik zei, maar voor mij geldt dat in ieder geval wel. Als ik Bob ben, vermaak ik mij nog niet half zo goed als dat ik drink, als ik eens gek wil doen, en ik neem een pilletje (1 keer in het half jaar ofzo ) vermaak ik mij helemaal opperbest. Nu ga ik de laatste tijd niet meer zo vaak uit, maar als ik dan uitga wil ik ook losgaan en overal schijt aan hebben.
scully is offline  
Old 14-03-2008, 13:14   #125 (permalink)
Registered User

youn's Avatar

zo ff nieuwe foto geschoten van me benen, zit zo'n 9 maanden trainingstijd tussen
youn is offline  
Old 14-03-2008, 13:15   #126 (permalink)
Registered User

netjs!

vanaf vanavond mag ik weer naar TeH GymM
even die 6 kilo verlies goedmaken

Old 14-03-2008, 13:22   #127 (permalink)
Kawasaki ZXR400

scootthommy's Avatar

Send a message via MSN to scootthommy
Ja, ziet er zeker goed uit!
scootthommy is offline  
Old 14-03-2008, 13:37   #128 (permalink)
BB Member

Mike@Rox's Avatar

Send a message via ICQ to Mike@Rox Send a message via MSN to Mike@Rox
Ziet er goed uit, beste vooruitgang. Well done.

OT; Hoe verder je komt. Hoe meer serieus je ermee bezig moet zijn om je prestaties toch even tot een hoger niveau te brengen.
Je kunt een hele tijd gewoon doen waar je zin in hebt qua voeding, maar na een tijdje zul je toch echt de puntjes op de i moeten zetten.

Ik weeg ook alles, weet precies wat mijn lichaam nodig heeft. Het is gewoon een routine voor mij, maar ik geniet zeker van het leven. Heb nog nooit bier lekker gevonden maar ik ga toch elke week shoarma/spareribs/pizza/mac donalds vreten en een wijntje af en toe gaat er ook wel in.
Uitgaan doe ik niet meer, hier is het lokaal gewoon enorm kut. Stoere jongetjes aan de zijkant, meisjes die de nieuwste mtv moves proberen. Werk al een geruime tijd met probleemjongeren/taakstraffers en vind het behoorlijk irritant dat je dezelfde gasten van doordeweeks in het weekend in de kroeg ziet. Ik pak af en toe een groot feest, ga vaak met vrienden uit eten, of we gaan met z'n allen een film kijken bij mij thuis op de hd-beamer. Geniet ik meer van eerlijk gezegd.

Eet nu een maand weer om de zoveel uur, maar daarvoor heb ik vanwege de gezondheid weer 2/3x per dag gegeten en wat voel ik me dan kut zeg. Je voelt je bloedsuiker gewoon enorm wisselen, en mijn humeur komt dat echt niet ten goede.

Old 14-03-2008, 14:53   #129 (permalink)
De Generaal

Ruben's Avatar

Quote:
Zoals jij het nu zegt, is net zoals die lui die zeggen dat ze met het uitgaan het net zo leuk hebben zonder drank als dat ze wel drinken. Dat is ook bullshit!
Wat jij zegt is echt bullshit. Waarschijnlijk heb je nooit geprobeerd om een maand of twee maanden lang niets te drinken tijdens uitgaan.

Het begin had ik moeite ermee, ontwenningsverschijnsel, maar na een halve maand had ik net zoveel lol wanneer ik aan de water zat, dan wanneer ik aan de drank zat.

Old 14-03-2008, 15:10   #130 (permalink)
Mokum

r0bert's Avatar

Send a message via AIM to r0bert Send a message via MSN to r0bert
Ik niet hoor
r0bert is offline  
Old 14-03-2008, 16:14   #131 (permalink)
Polo Lysholm

scully's Avatar

Ik ook niet
Ik ga al bijna nooit uit, dus als ik uitga, wil ik ook helemaal los gaan.

@Ruben:
Quote:
Moet je ook niet te serieus nemen wat ik zei
@Mike@Rox:

Ik weet ook wel dat je zo moet gaan eten om verder te komen. Ik hoef op zich niet verder te komen dan ik nu zit, weeg 97 a 98 kilo, en dat is me zwaar genoeg. Zou wel iets droger mogen, maar dat zit me niet in de weg. Als jij op die manier wil eten, vind ik dat prima, en heb zelfs respect voor de discipline die je dan kan opbrengen. Ik zou het niet kunnen iig.
scully is offline  
Old 14-03-2008, 16:17   #132 (permalink)
push it to the limit

aC'88's Avatar

idd, zo'n leven als scully en serieus trainen gaan niet samen. Kijk jij wilt nog plezier maken enz...(dus een normale leven hebben), dat snap ik. Maar dan moet je niet andere mensen soort van afkraken omdat ze er serieus mee bezig zijn. Voor de één is het een hobby/bezigheidstherapy en voor de ander is het z'n leven (bij wijze van) Ze doen opzich hetzelfde, maar er is toch een groot verschil. Iedereen doet gewoon lekker waar die zelf zin in heeft De resultaten spreken voor zich

:D :')
aC'88 is offline  
Old 14-03-2008, 16:46   #133 (permalink)
De Generaal

Ruben's Avatar

Quote:
@Ruben:

Sorry, niet gelezen. No hard feelings?

Old 14-03-2008, 17:23   #134 (permalink)
Registered User

Send a message via AIM to bluewhiteaerox
AC 88:

Ik begrijp wat je probeert te zeggen, maar wat is volgens jou de definitie van een normaal leven? Is het normaal om 1 keer of meerdere keren in de week patat, chips en ongezonde dingen te eten of te drinken? Dat kan voor mensen een "normaal leven" zijn, omdat ze het zien als een "gewoonte", omdat het van jongs af aan is toegepast. Denk bijvoorbeeld maar eens aan vroeger toen je als beloning een snoepje kreeg in plaats van een appel als je iets goeds had gedaan.

Ik zou het eerder omschrijven als een andere levensstijl. Iedereen moet zelf beslissen hoe die het invult, maar als je maximale resultaten wil zul je er wat voor over moeten hebben en dat is niet alleen zo met betrekking tot het sporten, maar met alles in het leven.
bluewhiteaerox is offline  
Old 14-03-2008, 17:35   #135 (permalink)
vtr1000 SP1

SebastianE's Avatar

Send a message via MSN to SebastianE
Quote:
Originally Posted by bluewhiteaerox View Post
AC 88:

Ik begrijp wat je probeert te zeggen, maar wat is volgens jou de definitie van een normaal leven? Is het normaal om 1 keer of meerdere keren in de week patat, chips en ongezonde dingen te eten of te drinken? Dat kan voor mensen een "normaal leven" zijn, omdat ze het zien als een "gewoonte", omdat het van jongs af aan is toegepast. Denk bijvoorbeeld maar eens aan vroeger toen je als beloning een snoepje kreeg in plaats van een appel als je iets goeds had gedaan.

Ik zou het eerder omschrijven als een andere levensstijl. Iedereen moet zelf beslissen hoe die het invult, maar als je maximale resultaten wil zul je er wat voor over moeten hebben en dat is niet alleen zo met betrekking tot het sporten, maar met alles in het leven.
juist, vroeger at ik ook veel chips, patat en die crap

nu vind ik het gewoon niet meer lekker en verlang er al helemaal niet meer na doe mij maar een lekker bord macaroni oid
SebastianE is offline  
Old 14-03-2008, 17:38   #136 (permalink)
206 Driver

Rick's Avatar

Send a message via AIM to Rick
Ik wil het maximale eruit halen!

Dit betekent dat ik niet alleen met trainen bezig ben, maar ook alles afweeg en een nu een streng eetschema vol.

Mijn mening is: Wat heb je aan hard trainen als je voeding niet in orde is?! Dit zeg ik niet om hier jongens aan te vallen. Maar ik wil verder met bodybuilden!

Tuurlijk moet je van het leven genieten. Dat doe ik ook wel. Ga 2 tot 3x in het jaar op vakantie naar een ver land.

Maar ik geniet nu 3x zo erg als ik een keer pizza of een lekker biertje drinkt. Terwijl ik me vroegen 4 avonden in de week liet vollopen. En elke dag vette snacks pakte.
Rick is offline  
Old 14-03-2008, 18:34   #137 (permalink)
Polo Lysholm

scully's Avatar

@AC88: Ik snap wat je bedoelt, maar het is niet mijn bedoeling om hier iemand af te kraken, integendeel, ik bewonder degene die het kunnen en willen.

Quote:
Originally Posted by Ruben View Post
Sorry, niet gelezen. No hard feelings?
No hard feelings
scully is offline  
Old 14-03-2008, 19:12   #138 (permalink)
push it to the limit

aC'88's Avatar

Quote:
Originally Posted by bluewhiteaerox View Post
AC 88:

ik snap wat je bedoelt. Maar idd, dat bedoel ik, als ik kijk naar m'n vrienden enz...90% is gewoon aan de fastfood. En als bijna iedereen dat doet, dan begin ik dat normaal te vinden. Zelf blijf ik er wel van af hoor

Net terug van trainen, 90kg bp is binnen
eerst opwarmen
12x 40kg
10x 60kg
8x 70kg
6x 90kg (waren er eigenlijk 5,5 )

aC'88 is offline  
Old 14-03-2008, 19:51   #139 (permalink)
BB Member

Mike@Rox's Avatar

Send a message via ICQ to Mike@Rox Send a message via MSN to Mike@Rox
Well done kerel, wordt misschien tijd voor 5x5 of iets soortgelijks?

Old 14-03-2008, 19:54   #140 (permalink)
push it to the limit

aC'88's Avatar

dankje, maar ik snap het niet, hoe bedoel je? 5 setjes 5 reps? Wat is het nut daarvan? Doe nu idd wel al een tijdje 12/10/8/6, dus is wel tijd voor verandering.

Last edited by aC'88; 14-03-2008 at 20:11.
aC'88 is offline  
Old 14-03-2008, 20:10   #141 (permalink)
Registered User

Jep. Goed voor kracht en massa opbouw.
pkroes is offline  
Old 14-03-2008, 22:19   #142 (permalink)
vuole un

Sjoerd's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mike@Rox View Post
Well done kerel, wordt misschien tijd voor 5x5 of iets soortgelijks?
En dan ook oplopend gewicht?

Old 14-03-2008, 22:41   #143 (permalink)
Registered User

Send a message via AIM to beta-rider
Hetzelfde gewicht behouden.
Opwarmen met 2 sets ofzo en dan bijv 5x5x85(voor Ac88 dan).
beta-rider is offline  
Old 14-03-2008, 23:15   #144 (permalink)
GSX-R600 K2

SiRoj's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mike@Rox View Post
Eet nu een maand weer om de zoveel uur, maar daarvoor heb ik vanwege de gezondheid weer 2/3x per dag gegeten en wat voel ik me dan kut zeg. Je voelt je bloedsuiker gewoon enorm wisselen, en mijn humeur komt dat echt niet ten goede.
Ook al hou ik me niet aan de eettijden kan ik dta nu ook erg merken.. Draaierig, hongerig, dan weer totaal geen honger, word er knettergek van

Old 14-03-2008, 23:30   #145 (permalink)
euner

Thomass's Avatar

Quote:
Originally Posted by beta-rider View Post
Hetzelfde gewicht behouden.
Opwarmen met 2 sets ofzo en dan bijv 5x5x85(voor Ac88 dan).
dus bijvoorbeeld met borst, 5 x 80 keer benchpress

en hoeveel oefeningen doe jij dan zo?
Thomass is offline  
Old 14-03-2008, 23:39   #146 (permalink)
Registered User

Send a message via AIM to beta-rider
Quote:
Originally Posted by Thomass View Post
dus bijvoorbeeld met borst, 5 x 80 keer benchpress

en hoeveel oefeningen doe jij dan zo?
5x5x80 kg bijvoorbeeld. 5sets van 5 reps. Ik doe nu niks zo. Heb het wel gedaan met squat en benchpress. Dit zou je met alle compound oefeningen kunnen doen.
beta-rider is offline  
Old 15-03-2008, 00:22   #147 (permalink)