![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#92 (permalink) |
|
push it to the limit
|
OMG neem dat terug
![]() Wat HAAT ik al die tenten in de stad van Maastricht. De Alla was leuk voor een paar keer, maar daarna... Echt vol met marginale mensen die je liever niet tegenkomt. De uitsmijters laten ook nooit buitenlanders binnen, maar toch zit het binnen vol met buitenlanders, beetje vreemd Als er iets is dat ik haat van opstap gaan, dan is het wel ruzie. Nooit zelf betrokken geweest bij een ruzie, maar zo'n mensen vernaaien gewoon het sfeertje. ![]() Heb me een paar keer goed geamuseerd in de Kadans, maar dat ik ook een tijdje geleden. Doe mij maar Versuz of Bozzini (wat ook niet altijd wow is) __________________ |
|
|
|
|
#93 (permalink) |
|
Kayman
|
Nou vond celebration wel gaan, mja kwa muziek dan. Al die R&B in de Alla werd je niet goed van. En als je met 20 man gaat stappen is opzich elke tent wel leuk.
Die uitsmijters van alla sporen ook voor geen meter. Die gozer trok een mes, zetten het op die maat ze buik. Enige wat ie vroeg aan die jongen of ie ze mes weer terug wilde doen in ze broek . Mja gozer had het over de lokale drugsdealer te zijn enz. Zal wel goede fooi betalen aan de uitsmijter? Je moet helemaal door zo een detectiepoortje, maar mag gewoon doorlopen? __________________ |
|
|
|
|
#95 (permalink) |
|
push it to the limit
|
Met 20 man maakt het idd niet uit waar je naartoe gaat
Alleen, je gaat me toch niet vertellen dat jullie niks gedaan hebben? Dealer of niet, met z'n 20en erop springen, die kutventjes menen zich echt wat he Echt ik hoop dat ze 1 voor 1 de bak ingaan.__________________ |
|
|
|
|
#100 (permalink) |
|
Kayman
|
Mja was gewoon in de kroeg waarbij de helft al weg was, was er zelf ook niet bij. Was ook een groep van 10 man die daar stond. Allemaal levensgrootte neg0rs. Normaal zijn ze wel aardig maar niet als je ze boos maakt
Tja je doet weinig tegen 1 mes. Mja wie zegt dat de rest niets bij zich had? Ze zullen niet gelijk met een pistool gaan zwaaien. Maar gek genoeg zullen ze wel zijn! __________________ |
|
|
|
|
#101 (permalink) |
|
Mokum
|
Zo gaat het altijd, tering volk.
Nooit 1 vs 1 zonder wapens oid. Ik had het trouwens zaterdagnacht weer meegemaakt, loop in de shoarma tent in rotterdam de plee in, staat dr een vrouw. Ik denk : wtf?!, blijkt dus dat ze met een nagelvijl was gestoken omdat ze dr tasje niet wou geven ![]() Ik zal maar niet zeggen wat voor afkomst de heldin had maar het zal genoeg zeggen denk ik ![]() |
|
|
|
|
#119 (permalink) | |
|
SWEETIES!!!
|
Quote:
)Kadans was idd altijd chill als er wat te doen was ![]() __________________ |