![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#188 (permalink) |
|
Kayman
|
OMG is wel stoer hoor. Alleen als ik dat meestal gedaan heeft valt het weer in een gat. Niet echt leuk. En klagen is altijd leuk en lekker makkelijk!
Maar mijn dinnetje is wel lief. Ze is nu rissoto aant maken (Italiaanse dinn )En ruimt gewoon het huis op als ze later naar der werk gaat. ( lees: keuken, tafels, slaapkamer clean. vaatwasser uitgeruimd enz.) ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#190 (permalink) |
|
Kayman
|
Tja vrouwen zijn gewoon moeilijk. Ik ben er wel blij mee, en iedereen zal wel blij zijn met ze meisje anders waren ze allang weer vrijgezel geweest. Maar over leuke dingen valt niet te discusseren, niet leuke dingen wel. Daar herkend men zich vaak in (situaties, gedrag enz.)
__________________ |
|
|
|
|
|
#200 (permalink) | |
|
Vr0em VroeM
|
Quote:
Als het dan uit is en ze kloppen weer aan, Tsjah DOEI ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#201 (permalink) |
|
B*nn*d
|
Zo iemand ken ik ook en ook iemand waar ik het nooit van verwacht had.
Altijd bij zijn vriendin echt gewoon ALTIJD en als die een keer wilt chillen dan gaat ze mee. Helemaal verpest die jongen in 2jaar is die 20jaar ouder geworden met die te serieuze bitch van hem Hij heeft een vouwagen gekocht hoe ver ben je dan heen op je 19e ![]() __________________ |
|
|
|