![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#325 (permalink) |
|
Registered User
|
De keuze is idd heel makkelijk.
Maar persoonlijkheid is ook wat waard vind ik. ALs je jong bent nog niet echt, maar een goed karakter doet een hoop goed. Die blonde, waar woont die? Als jij voor die eerste gaat, betekent dat dat die 2de nog vrij is dus....? ![]() @hieronder: klopt, daarom moet je ook een middenweg zoeken. Niet te lekker en geen bitch. Dan krijg je niet van die tietgeilende pubers en ze is nog lief ook ![]() __________________ |
|
|
|
|
#328 (permalink) |
|
Kayman
|
Zou toch lullig zijn als ze onwijs lief was, maar je komt nooit klaar tijdens de sex omdat je tegen die rotkop aan moet kijken?
Ik zeg altijd je moet er iig mee over de markt kunnen lopen. En dat ook kunnen durven. Het is belangrijk dat het knap is, en dat je der gelukkig van word ![]() __________________ |
|
|
|
|
#330 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() Iedereen heeft daar gelukkig zijn eigen definitie van, want ik zou dus echt niet over straat kunnen lopen met sommige mensen he. Dat die gelukkig zijn mag een wonder wezen. Maja, wie ben ik ![]() __________________ |
|
|
|