Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > General Chat > General Chat

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Closed Thread

LinkBack Thread Tools
Old 06-07-2008, 22:29   #631 (permalink)
BMW-Alpinweiss II

Shane's Avatar

Send a message via MSN to Shane
Denk toch dat je haar er wel een beetje in moet steunen man..

Alleen vind ik het wel raar dat ze het je nu pas verteld, en niet tijdens de relatie zelf..

Miss een schreeuw voor aandacht.. (bedoel niet dat ze dingen loopt te verzinnen hoor)

Old 06-07-2008, 22:43   #632 (permalink)
Foose

Gearox_911's Avatar

Send a message via MSN to Gearox_911
Wel steunen natuurlijk...

Maar het klinkt wel idd alsof ze het voor de aandacht allemaal verteld, (ook het moment waarop ze het verteld ) maargoed.. ik ken de situatie niet dus dat moet je maar allemaal zelf beoordelen
Gearox_911 is offline  
Old 06-07-2008, 22:53   #633 (permalink)
Kay
Kayman

Kay's Avatar

Ja is echt raar dat ze dat nu verteld. Kan natuurlijk komen omdat ze niet zag aankomen dat het uit zou gaan. Maar het kan ook zijn om jouw voor een blok te zetten? Vaak hebben ze dit soort dingen niet eens tegen hun ouders gezegd. Ik zou iig wel met haar gaan praten en willen horen hoe en wat er gebeurd is. Gedachte dat de verdachte ergens in de buurt woont of je wel eens gezien heb, lijkt mij echt ziekelijk.

Zeer ernstige situatie. Maar ga eerst even met er praten. Laat haar tot rust komen en zorg dat ze alles verteld. Ook jouw reden waarom je het uitgemaakt hebt enz. Gedroeg zij zich vreemd of had ze af en toe apparte trekjes? Is het daarom dat je het uitgemaakt hebt?

Zelf heb ik altijd een bepaald beeld van iemand. Ze gedragen zich op een bepaalde manier waaruit je al dingen kan opmaken. Hun gedrag verteld een verhaal. En dat word vaak duidelijk als je met ze gaat praten. Zo heb ik met een hoop serieuse gesprekken gehad en kwamen dit soort dingen naar voren. Situaties thuis, erge dingen die ze meegemaakt hebben enz. Ze missen een bepaalde troost. Als je met ze praat zul je ook merken dat als ze zich vertrouwd voelen alles eruit komt en zo ze dichter bij jouw zal voelen.

Ik vind dat altijd wel appart als je uiteindelijk het gedrag kan herleiden uit haar geschiedenis. Wat haar te kort komingen zijn en wat ze wil. En zo zitten er achter hele stoere meiden hele zielige meisjes. En kunnen hele stille meisjes daar een hele goede reden voor hebben. Of gillen om aandacht, of apparte trekjes. Alles heeft een reden!

Old 06-07-2008, 23:17   #634 (permalink)
Member

Apple's Avatar

ik vind het altijd lastig.
negatieve aandacht is ook aandacht..

sterkte

Apple is offline  
Old 06-07-2008, 23:21   #635 (permalink)
Koning

Vale-46's Avatar

Quote:
Originally Posted by BoydM View Post
Tja, hoe lang heb je met haar gehad. Lijkt mij dat dat juist dingen zijn die je bespreekt in een relatie. Of het is een ultieme poging jou terug te winnen!
Ja maar ze wou dat gewoon niet vertellen volgens mij.. dat laatste is het niet denk ik..
Heb er ongeveer 2maandjes mee gehad..

Quote:
Originally Posted by Kay View Post
Ja is echt raar dat ze dat nu verteld. Kan natuurlijk komen omdat ze niet zag aankomen dat het uit zou gaan. Maar het kan ook zijn om jouw voor een blok te zetten? Vaak hebben ze dit soort dingen niet eens tegen hun ouders gezegd. Ik zou iig wel met haar gaan praten en willen horen hoe en wat er gebeurd is. Gedachte dat de verdachte ergens in de buurt woont of je wel eens gezien heb, lijkt mij echt ziekelijk.

Zeer ernstige situatie. Maar ga eerst even met er praten. Laat haar tot rust komen en zorg dat ze alles verteld. Ook jouw reden waarom je het uitgemaakt hebt enz. Gedroeg zij zich vreemd of had ze af en toe apparte trekjes? Is het daarom dat je het uitgemaakt hebt?

Zelf heb ik altijd een bepaald beeld van iemand. Ze gedragen zich op een bepaalde manier waaruit je al dingen kan opmaken. Hun gedrag verteld een verhaal. En dat word vaak duidelijk als je met ze gaat praten. Zo heb ik met een hoop serieuse gesprekken gehad en kwamen dit soort dingen naar voren. Situaties thuis, erge dingen die ze meegemaakt hebben enz. Ze missen een bepaalde troost. Als je met ze praat zul je ook merken dat als ze zich vertrouwd voelen alles eruit komt en zo ze dichter bij jouw zal voelen.

Ik vind dat altijd wel appart als je uiteindelijk het gedrag kan herleiden uit haar geschiedenis. Wat haar te kort komingen zijn en wat ze wil. En zo zitten er achter hele stoere meiden hele zielige meisjes. En kunnen hele stille meisjes daar een hele goede reden voor hebben. Of gillen om aandacht, of apparte trekjes. Alles heeft een reden!

Ze heeft het idd niet aan haar ouders verteld, alleen een paar vriendinnen en vrienden.
Ik heb de hyves van die gozer ook en die heeft nu ook gewoon een vriendin, zit er ook gewoon over te denken die gozer op te zoeken en in elkaar te beuken, maar dan krijgt zij ner waarshchijnlijk probelemen mee.. dat is een nadeel..

En aan haar gedrag merkte ik het eigelijks ook echt ja, nu komen er voor veel dingen duidelijkheid ja..

Waarvoor ik het had uitgemaakt? idd ze was niet spontaan ik moest alles uit haar trekken voor een fatsoenlijk gezellig gesprek, als ik niets zei, zei zij ook niets.. en nog meer dingen hoor en dat gevoel heb ik nu al 3 weken oid dat het niet goedkomt en we niet echt bij elkaar passen.. en ja dat ze dit nu zegt, kan niets veranderen want ik ben gewoon niet meer verliefd..

Iedereen bedankt igg, kay vooral jou verhaal klopt gewoon precies!!

Godver die gedachte dat die gozer dat gewoon gedaan heeft terwiel die andere erbij stonden, kan ik niet vatten ik sloop die gozer echt!

Old 06-07-2008, 23:52   #636 (permalink)
HSC Membert

Mikkee..'s Avatar

Send a message via MSN to Mikkee.. Send a message via Yahoo to Mikkee.. Send a message via Skype™ to Mikkee..
Quote:
Originally Posted by Pepijn. View Post
gvd die linker das kelly hahahaha daar heb ik enkele jaren terug nog is mee gezoend haha.

Wil jij trouwens niet meer zo vervelend doen tijdens het stappen
haha ja die kelly zoent met iedereen joh zelfs met jou!

ik, vervelend? nooit!

Old 06-07-2008, 23:54   #637 (permalink)
BMW-Alpinweiss II

Shane's Avatar

Mikkeee..

als je me volgende x ziet lopen moet je me ff een schop geven.. dan weet ik ook gelijk wie jij bent..

Old 07-07-2008, 00:18   #638 (permalink)
HSC Membert

Mikkee..'s Avatar

Send a message via MSN to Mikkee.. Send a message via Yahoo to Mikkee.. Send a message via Skype™ to Mikkee..
[edit: ik=links ]

als je me herkent, schop je mij ook maar ff

ik zal je schoppen wnr ik je zie!

Last edited by Mikkee..; 07-07-2008 at 12:27.
Mikkee.. is offline  
Old 07-07-2008, 12:10   #639 (permalink)
neger.

Maykel's Avatar

Send a message via AIM to Maykel Send a message via MSN to Maykel
Quote:
Originally Posted by Mikkee.. View Post
rechts!

als je me herkent, schop je mij ook maar ff

ik zal je schoppen wnr ik je zie!
is dat je vriendin ?

Old 07-07-2008, 12:25   #640 (permalink)
Registered User

chantal's Avatar

Quote:
Originally Posted by Vale-46 View Post
Damn heb ik weer, gisteren uitgemaakt want was niet echt verliefd meer en dit ging hem niet echt worden. Problee, zij vond mijn vriendenkring helemaal het einde volgens mij.

Vertel ze me vanavond op MSN dat ze vet veel problemen heeft gehad met exen enzo echt hele verhalen, maar ook dat ze keer verkracht is.. en ze vertrouwde niemand meer eigelijks enzo maarja ik was in haar ogen echt perfect voor haar en wel ok. etc etc.

Maar dat is natuurlijk niet ff niets, maar wat moet ik hiermee aan heb eigelijks niet zoveel zin om elke dag met haar over te praten enzo..

Ze is keer verkracht door een jongen en andere hebben geholpen haar vasthouden enzo.. Godver toch niet normaal. Damn.. wat moet ik hiermee aan?
Heb dus net uitgemaakt maar vind dit niet ff niets en kan niet zo haar sorry maar wil hier niets mee te maken hebben want is niet echt makkelijk voor d'r natuurlijk..

Sorry maar moest dit gewoon ff ergens kwijt..
Ik vind het een beetje een vreemd verhaal, Sorry!
Misschien zit ik nu totaal fout, maar het lijkt er meer op alsof ze gewoon aandacht wil..zodat jij haar zielig vind en medelijden met haar krijgt. Wat voorheen ook al gezegd is..negatieve aandacht is ook aandacht!
Ik wil niet zeggen dat ze dit verzint ofzo maar ik zou er ook niet meteen vanuit gaan dat ze de waarheid spreekt!
Ik weet niet hoe jouw ex in mekaar steekt, maar ik heb dit soort dingen al eerder meegemaakt met vriendinnen van me! Die verzonnen hele verhalen om hun zin te krijgen..
chantal is offline  
Old 07-07-2008, 12:26   #641 (permalink)
HSC Membert

Mikkee..'s Avatar

whahha, oeps!

Shane, ik ben links trouwens

Old 07-07-2008, 13:03   #642 (permalink)
BMW-Alpinweiss II

Shane's Avatar

Ik ken jou hoofd wel ergens van

Old 07-07-2008, 13:22   #643 (permalink)
HSC Membert

Mikkee..'s Avatar

ja verbaast me niks... men zegt dat ik een zeer herkenbaar gezicht heb

Old 07-07-2008, 13:25   #644 (permalink)
Koning

Vale-46's Avatar

Quote:
Originally Posted by chantal View Post
Ik vind het een beetje een vreemd verhaal, Sorry!
Misschien zit ik nu totaal fout, maar het lijkt er meer op alsof ze gewoon aandacht wil..zodat jij haar zielig vind en medelijden met haar krijgt. Wat voorheen ook al gezegd is..negatieve aandacht is ook aandacht!
Ik wil niet zeggen dat ze dit verzint ofzo maar ik zou er ook niet meteen vanuit gaan dat ze de waarheid spreekt!
Ik weet niet hoe jouw ex in mekaar steekt, maar ik heb dit soort dingen al eerder meegemaakt met vriendinnen van me! Die verzonnen hele verhalen om hun zin te krijgen..
Snap dat sommige dat denken nu, maar er waren zoveel dingen die ik vreemd vond toen ik nog met haar had en die niet klopte.. Maar nu ik dit weet vallen eigelijks al dingen als puzzelstukjes in elkaar..

Zit nu de heledag er gewoon overin hoe die dude met zijn maten zijn verschrikkelijk ziek zijn om dit gedaan te hebben. ik ga zowiezo die gast opzoeken en wil weten wie er allemaal bij zijn geweest, die hebben gewoon dit meisje haar leven kapot gemaakt. En ze zijn waarschijnlijk nog niet op hun plaats gezet maar dat komt wel dus.

Zijn familie vrienden ouders vriendin iedereen moet het gewoon weten, alleen ben bang dat zij niet echt veilig is meer dan..

Alsnog damn wat die gasten ZIEKELIJK bezig geweest!

Old 07-07-2008, 13:41   #645 (permalink)
E30 0wner.

Justin.'s Avatar

Send a message via AIM to Justin. Send a message via MSN to Justin. Send a message via Yahoo to Justin.
Ik stel me beschikbaar voor de knokploeg, mits het vóór 12 juli is, want dan vertrek ik naar Turkije.

Zulke gasten moeten gewoon kapotgemaakt worden.

Old 07-07-2008, 13:52   #646 (permalink)
HSC Membert

Mikkee..'s Avatar

lijkt me niet verstandig om het recht in eigen handen te nemen........

Old 07-07-2008, 13:53   #647 (permalink)
E30 0wner.

Justin.'s Avatar

Send a message via AIM to Justin. Send a message via MSN to Justin. Send a message via Yahoo to Justin.
Wat wil je dan doen, aangifte bij de politie? Net of dat werkt.

Enige wat werkt is even goed op z`n plek zetten, en dat kan je bijv met een stuk staal doen.

Old 07-07-2008, 13:56   #648 (permalink)
HSC Membert

Mikkee..'s Avatar

vind het allemaal wel stoere praat van je, maar als je zelf achter slot en grendel wil eindigen, moet je vooral je plan uitvoeren!

Old 07-07-2008, 14:08   #649 (permalink)
Retired die-hard

Patrick's Avatar

Send a message via ICQ to Patrick
Volgensmij staat m'n gf hier nog niet. Inmiddels al weer een tijdje samen (L)

Old 07-07-2008, 14:26   #650 (permalink)
B R O E M !!

PvdH's Avatar

*pakt alvast chips en cola*

Old 07-07-2008, 14:28   #651 (permalink)
Mokum

r0bert's Avatar

Send a message via AIM to r0bert Send a message via MSN to r0bert
Quote:
Originally Posted by Vale-46 View Post
Snap dat sommige dat denken nu, maar er waren zoveel dingen die ik vreemd vond toen ik nog met haar had en die niet klopte.. Maar nu ik dit weet vallen eigelijks al dingen als puzzelstukjes in elkaar..

Zit nu de heledag er gewoon overin hoe die dude met zijn maten zijn verschrikkelijk ziek zijn om dit gedaan te hebben. ik ga zowiezo die gast opzoeken en wil weten wie er allemaal bij zijn geweest, die hebben gewoon dit meisje haar leven kapot gemaakt. En ze zijn waarschijnlijk nog niet op hun plaats gezet maar dat komt wel dus.

Zijn familie vrienden ouders vriendin iedereen moet het gewoon weten, alleen ben bang dat zij niet echt veilig is meer dan..

Alsnog damn wat die gasten ZIEKELIJK bezig geweest!

Koop een bivakmuts en pak ze 1 voor 1, dan weten ze ook niet wie jij bent anders ben je wel de lul.
Ik heb het ook al thuis liggen omdat ik ws. ook iemand terug moet pakken.
Niet voor zoiets maar ernstige en persoonlijke bedreigingen tegen mn zusje.
r0bert is offline  
Old 07-07-2008, 14:32   #652 (permalink)
HSC Membert

Mikkee..'s Avatar

waarom heeft iedereen van die stoere praat?

ik weet niet of jullie veel te verliezen hebben? zal wel niet? Maar voordat je zulke dingen gaat uitvoeren, zou ik heel goed nadenken over je eigen leven..

shit gebeurt, that's life. je kunt er niks meer aan veranderen, behalve veel meer dingen kapotmaken op die manier..

beter de persoon in kwestie steunen waar je kan, ipv je eigen boosheid afreageren op andere mensen.

patrick; mooie chick

Old 07-07-2008, 14:32   #653 (permalink)
Registered User

KevinB's Avatar

Ze zien je oranje ogen en weten gelijk wie het was
KevinB is offline  
Old 07-07-2008, 14:33   #654 (permalink)
E30 0wner.

Justin.'s Avatar

Quote:
Originally Posted by Mikkee.. View Post
vind het allemaal wel stoere praat van je, maar als je zelf achter slot en grendel wil eindigen, moet je vooral je plan uitvoeren!
Stoere praat? Net hoe je t opvat. Komt r gwn op neer dat ze wel via die manier gepakt moeten worden, want anders leren ze er niet van.

En wat robbert zegt; bivak mutsje en hoppa, 1 voor 1 allemaal pakken. Kan ook natuurlijk.

Maarja iig, zeker als t m`n (ex)vriendin zou zijn, ze zouden stuk voor stuk aan de beurt komen.

Old 07-07-2008, 14:34   #655 (permalink)
Mokum