![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#663 (permalink) | |
|
E30 0wner.
|
Quote:
Even een voorbeeldje ![]() Marinier die ik ken werd in amsterdam beroofd door 2 marokanen met wapens. Paar goude kettingen + armband. Hij was samen met een vriend ( die aant pinnen was ) en ze zijn dus later op zoek gegaan. Net toen ze de hoop opgegeven hadden kwamen ze 1 vd 2 marokanen tegen. Marinier slaat die marokaan dus totall los. Marokaan doet aangifte tegen marinier. Marinier legt uit bij rechter dat ze hem bedreigd hadden met een mes, en em dus bestolen hadden. Conclusie? Paar honderd euro minder door het goud wat van hem gejat was, + paar honderd euro vergoeding voor die marokaan. Ik zelf doe dus helemaal niks via t rechtsysteem nee Is zo krom als wat.__________________ |
|
|
|
|
|
#664 (permalink) |
|
[5th]Rambo.
|
Zo ken ik ook een verhaal.
Groep van 5 word door +/- 15man belaagt en vecht terug. Van de aanvallende groep word 1 iemand doof voor de rest van zn leven geslagen... jongen die zichzelf verdedigde kan de rest van zn leven betalen straks alstie pech heeft + aanklacht voor mishandeling. __________________ |
|
|
|
|
#665 (permalink) |
|
hawdi ho
|
Raar maar waar, bij zoiets kan je beter niets terug doen.
Tenzij je -18 bent. 4 maatjes van me werden 'aangevallen' door 5 of 6 gasten. Maatjes slagen hun total loss, conclusie: ze winnen de 'zaak' omdat ze minder jarig waren en aanvallers meerderjarig. Het rechtssysteem zit eenmaal klote ineen .Ontopic: Dit weekend meisje gekust waar ik toch wel wat gevoelens voor heb, nu weet ik niet of het van 2 kanten komt. Probleem is dat ik nog al een verlegen persoon ben tot ik paar biertjes binnen heb. Nu weet ik dus niet hoe of wat ik tegen haar moet doen/zeggen. Players onder jullie enkele tips ? |
|
|
|
|
#674 (permalink) | |
|
|
Quote:
![]() Zo zou ik het ook oplossen eigenlijk, stiekem iedereen wel hier. Maarja, het gerecht kan idd aardig tegensteken. Mijn broer heeft ooit eens een tik op zijn neus gekregen door de fout van iemand anders (dacht dat het een andere persoon was.), heeft mijn broer 12 maanden elke maand 125 euro gekregen. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#677 (permalink) | |
|
HSC Membert
|
Quote:
![]() maar vertel is wat meer, waar ken je dr van, hoe vaak zie je dr, alleen tijdens uitgaan? zit ze bij je in de klas, etc etc ? ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#678 (permalink) |
|
[5th]Rambo.
|
Werkt ook niet bij elk meisje, maar als je het op de juiste manier brengt gaat het in principe nooit fout.
Het meisje die er niet op in gaat, neemt het je zga nooit kwalijk. En het meisje die er wel op in gaat, ... you do the math ![]() /Edit; @ robert dus. __________________ |
|
|
|
|
#682 (permalink) | |
|
hawdi ho
|
Quote:
Als ik wat biertjes op heb kan ik ze 90% zeker kussen (stoer hé ), maar als ik nuchter ben klap ik echt dicht tov meisjes, echt klote! Denk dat ik gewoon volgende keer als ik haar zie (wrs weer dronken), gwn op haar ga afgaan en zeggen/vragen hoe het zit, lukt dit dan zal het nuchter praten wel wat loslopen zeker . |
|
|
|