![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#903 (permalink) | |
|
HSC Membert
|
Quote:
je ontmaagd het meisje waar een maat van je verliefd op is, terwijl je zelf al gevoelens heb voor een ander meisje.... je was mijn maat niet meer geweest iig __________________ |
|
|
|
|
|
#906 (permalink) |
|
hawdi ho
|
Je moet het voor mij niet geloven hoor. En ik wist niet dat mijn maat gevoelens voor haar had anders had ik het niet gedaan.
Ben net wakker want gisteren weer flink op stap geweest. Was weer goed dronken dus ik dacht: ik kan ze beter wat negeren anders verkloot ik het toch. Heb ik dus ook gedaan. Toen ze thuis was heeft ze nog een sms'je gestuurt waar ik toch wel kon uitmaken dat er nog iets is tussen ons .PS: is wel wat raar getypt denk ik want ben gvd slecht. |
|
|
|
|
#915 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
ik ben normaal echt niet moelijk met delen, maar er zijn altijd meisjes die je gewoon niet deelt met je vrienden, vooral als je er gevoel voor hebt. __________________ |
|
|
|
|
|
#918 (permalink) |
|
Groene Premium
|
Pfff zit in een fucking dip....
Gaat al paar maanden niet lekker met me GF, teveel gezeik aan me kop, zit momenteel daardoor ook prive behoorlijk kut en er veranderd niks...... Laatste tijd aantal keer dikke ruzie gehad en der al tevaak een kans gegeven en door gegaan dat ik er nu zelf onder ga lijden en daar door ook me werk en thuis etc.....Ga dinsdag voor 15 dagen op vakantie en als het niet beter word dan is het over en uit...... Heb van de 20 maanden ruim 7 maanden teveel 'medelijden' met haar gehad dat ik niet aan mezelf heb gedacht en dat breekt nu op.... Waarom kunnen sommige vrouwen zich niet gewoon aan hun woord houden en zich iig proberen aan te passen zodat problemen minder worden ![]() __________________ |
|
|
|
|
#919 (permalink) | |
|
Rapido In Progress..
|
Quote:
haha..Klote dat je in deze situatie verkeerd, heb het zelf ook weleens meegemaakt, dat ze totaal niet meeleven met de problemen waar jij op dat moment mee zit, en alleen maar aan zichzelf kunnen denken Suc6 iig |
|
|
|
|
|
#920 (permalink) |
|
Groene Premium
|
Nah dat is het niet maar ze heeft een lichte vorm van authisme waar ik pas na 9 maanden van op de hoogte werd gesteld maargoed..... Buiten dat zie je niks aan der alleen dingen die voor een normaal mensen een gewoonte is, is voor haar moeilijk. Dus ze zegt wel dat ze zich aanpast maar ze kan het niet en dat is frustrerend. Dat je er zoveel tijd en energie in steekt om toch maar steeds dat gevoel terug te krijgen en het steeds weer weg getrapt te zien worden als er weer ruzie is.....
__________________ |
|
|
|
|
#921 (permalink) | |
|
Member
|
Quote:
je moet ook aan jezelf denken en elke keer weer een vorm van verdriet en ruzie is ook niet fijn. sommige mensen passen gewoon niet bij elkaar __________________ |
|
|
|
|
|
#922 (permalink) | |
|
Groene Premium
|
Quote:
En ik heb al meer na gedacht dat eigenlijk goed voor me was Alleen wil der nog een kans geven nu we 15 dagen samen zijn om te laten zien dat ze het wel wil etc. Alleen geef het een kleine kans eerlijk gezegd....__________________ |
|
|
|
|
|
#923 (permalink) | |
|
Polo Lysholm
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#924 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Oei Niek, klinkt niet te best. Toch snap ik het niet helemaal, wat jou echt dwars zit klinkt een beetje vaag allemaal.
Ik hoop voor je dat de 15 dagen een fijne 15 dagen zijn. Leg de lat niet te hoog, veel dingen van elkaar verwachten (terwijl je eigenlijk al weet dat het niet komt) is uit mijn eigen ervaring niet echt best voor je relatie. Sowieso, sterkte! Ik ga a.s. vrijdag ook 8 dagen weg met me vriendin, naar Turkije Marmaris. We zullen zien of we het uithouden ![]() __________________ |
|
|
|
|
#925 (permalink) |
|
Registered User
|
Nu ook al dik anderhalf jaar
gaat nogsteeds super![]() Niek: ik weet niet hoe erg het is, maar een relatie is geven en nemen, mijn vriendin heeft ook dingen waar ik ook niet heel blij mee ben, maar hoort erbij. Mijn vriendin accepteerd mijn rare trekjes ook dus ![]() __________________ |
|
|