![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#301 (permalink) | |
|
Squadra Italia
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#303 (permalink) |
|
Jack & Jones slut
|
Raging Bull: Kont neuken, klaarkomen in dr kont en dan de naam van haar beste vriendin noemen en kijken hoe lang je kan blijven zitten.
One eyed pirate:Van achter nemen, doen alsof je klaarkomt..op haar rug spugen, als ze zich dan omdraait, klaarkomen in dr oog en dan tegen 1 been aanschoppen. Zodat ze met 1 hand op haar oog zit en die andere aan het been, en dan hinkelen ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
#309 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#313 (permalink) |
|
Registered User
|
Yes, had/heb echt gevoelens voor haar, en zij ook voor mij.
Krijg elke dag wel smsjes van hoe ist allemaal, khou van je, kwil je zien enz. Als het goed is zie ik haar vanavond weer en het er maar eens over hebben hoe het nou allemaal zit .Geloof namelijk niet dat ze alleen ''goede vrienden'' wilt zijn. Daarvoor ken ik haar te goed namelijk. Mja dat zien we vanavond wel dan. |
|
|
|
|
#314 (permalink) | |
|
ToetToet
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#322 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() En voor die torrent download zooi: www.vuze.com En dan even die torrent downloaden, jwt! |
|
|
|
|
|
#327 (permalink) |
|
Registered User
|
nee, dat soort dingen werken niet echt in nederland denk ik,
zoeizo is iedereen meer sociaal gesloten dan in de VS dus het gaat hier eigenlijk heel anders dan in de vs imho. gewoon"hey heb je het btje naar je zin?" hebik tot nu toe gewoon altijd wel succes mee. niet te moelijk willen doen ![]() __________________ |
|
|
|
|
#328 (permalink) |
|
Registered User
|
ben ik weer
![]() was lache 2 keer numberclose ![]() mark's vriendin nog gespot "hoe herken je mij? hij post toch geen fotos van me op internet?" ![]() ![]() actie bij een 2set echt 1 hele hele hele goede, ik zo naar der toe, "HEy ik heb even een vrouwen mening nodig, wat vind jij nou van die bois met birkenstocks?" lang verhaal kort te maken, wij hele discussie over hoe lelijk die dingen zijn, kijk ik naar beneden, heeft ze ze zelf ook aan ahahah opzich natuurlijk een uber-nag maar opdat moment dacht ik kutttt ahahahah was mooi allemaal__________________ |
|
|
|
|
#329 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() Maar dat is idd bij ons in de buurt ook, gasten op vespa's en birkenstocks. Alle "normale" mannen vinden het lelijk en triest maar alle vrouwtjes kicken er gewoon op en vinden het helemaal leuk enzo ![]() __________________ |
|
|
|