![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#483 (permalink) |
|
Registered User
|
ik ga vanavond weer op pad.
moet zeggen dat die blue print wel heel erg diep gaat, mij iets te diep. mijn aanrader: E-book : John Alexander - How to Become An Alpha Male AVI : Jeffy show (real social dynamics) beide te vinden via torrents. deze 2 is voldoende om goede game te krijgen. en wat pickup filmpjes op youtube van bijv mystery. __________________ |
|
|
|
|
#484 (permalink) |
|
Registered User
|
1 hyves close met een HB7, ze was mij alleen iets te geintresseerd, paar keer 'ik heb geen vriend hoor' was niet echt een challenge, en iets teveel aso chouds om haar heen.
tot 2 keer toe een blonde HB9/10 geopend, maar kreeg niet ech veel respons, soms wel even kijken lachen, maar was erg lastig. later kon ik nog samen met mn wing mee naar hotel kamer van 2 grietjes uit zeeland die een weekendje scheveningen hadden geboekt, maar dat waren 6jes, en dan ga ik liever gewoon naar mn eigen bed en slapen ![]() __________________ |
|
|
|
|
#485 (permalink) | |
|
19,3 Manston 2 Peug
|
Quote:
![]() gvd lijkt de terminator wel hier __________________ |
|
|
|
|
|
#486 (permalink) | |
|
:*
|
Quote:
![]() Die met dat blauwe shirt is wel slick (alf 1), net als die neger (alf 2/3) die niet eens de naam van die meid had gevraagd, maar wel d'r nummer ![]() edit: lol @ s01e05 -> 2minuut 50 __________________ Last edited by Renz P.; 03-08-2008 at 11:41. |
|
|
|
|
|
#492 (permalink) |
|
Registered User
|
die blue print vind ik echt 3 keer niks.
ik zit nu bij dvd3 en ik irriteer me DOOD aan die ene eliet nerd leraar met dat rode overhemd uit het publiek met al zn opmerkingen pfff wat een kk kneus __________________ Last edited by 1warm; 03-08-2008 at 14:40. |
|
|
|
|
#503 (permalink) |
|
Registered User
|
weetje wat gay is?
Als je met je maten naar een discotheek/bar gaat, allemaal om elkaar heen gaat staan of aan de bar hangt. 50 euro opzuipt aan bier. alleen om je heen kijkt, naar de "lekkere wijven" en er naar je maten opmerkingen over maakt. vervolgens ga je lam naar huis, (en maak je onderweg nog wat dronkemans opmerkingen naar wijven voor een laatste kans). en ga je voor dat je thuis in slaap valt nog ff trekken, met dat ene lekkere wijf in je gedachte, terwijl ik haar aan bouncen ben! das pas gay ![]() __________________ |
|
|
|
|
#504 (permalink) | |
|
Mokum
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#505 (permalink) | |
|
|
Quote:
![]() Maar bouncen door natuurlijke aanleg voor versieren is minder gay. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#506 (permalink) | |
|
Squadra Italia
|
Quote:
![]() __________________ |
|