![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#37 (permalink) |
|
Registered User
|
ze heeft een vriend, maar gaat wel met jouw wat drinken in skiffa
![]() wat een kk hoer maar pas op dat je niet haar emotionele tampon ofzo wordt, als ze na 3 dates nog niks doet, next lmfd.maar ik zou zoeizo niks doen als ze een bf heeft ![]() __________________ |
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
Registered User
|
ohh ok
![]() ik ben echt niet jalours ofzo, maar ik zou het toch niet echt chill vinden als mn GF met bois gezellig drankjes gaat lopen doen haha of het moet der beste mannelijke vriend zijn oid. zijn altijd van die mooie figuren btw van die beta guys die dan de beste vriend zijn van een chick in de hoop haar ooit te kunnen scoren, door alle ellende aan te horen over die "klootzakken" en dat ze veel beter kan krijgen, maar ondertussen neukt ze wel die "klootzakken" en niet het luisterend oor wat altijd voor der klaarstaat. :') __________________ |
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
Registered User
|
ahahaha kk droog
nee maar die tijd heb ik weer gehad van mn 15e tot mn 22ste ofzo tot ik voor de eerste keer verliefd werd, op mn ex paar maanden terug, toen werd ik ook opeens zo'n zacht-eitje-beta-nice-guy en gelijk de controle over de realtie uit handen geven zonder dat je et door hebt. noooooooooit meer echt nooit! maar nu vind ik juist relaties wel chill, nogmaals zolang ze lekker is en mentaal op een rijtje dus geen mind-fucks en femme-fatales __________________ |
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
ik heb zo iemand die zegt dat ik helemaal haar maatje enzo ben omdat ik altijd naar dr luister
![]() maar ze wil dat ik haar proefkonijn wordt en andersom op seksgebied maar heb al bijna 1 jaar een vriendin en dat bevalt me wel beter hoewel ik af en toe toch wel denk; what the fuck, ben 19, jaren van mn leven, pakken wat je pakken kan __________________ |
|
|
|
|
#51 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
vrouwen hebben geen mannen nodig voor dit soort praat, dat doen ze wel met vriendinnen. ze hebben een man nodig die hun kan voorzien van goede sex, op een regelmatige basis. en als ze dan geen relatie hebben en ze neuken toch vaak, worden ze gezien als slet of hoer, vanwege de sociale conditionering, daarom nemen ze vaak een relatie omdat het dan wel maatschappelijk is geaccepteerd om veel en goede sex te hebben. vrouwen willen het liefst net zo veel sex als ons, alleen het mag geen consequenties hebben, omdat chicks altijd hun sociale status heeel hoog int vaandel hebben staan. wrm denk je anders dat chicks altijd helemaal los gaan als ze in een compleet andere omgeving zitten zonder bekenden (denk aan lloret, salou, cancun etc). pciess __________________ |
|
|
|
|
|
#54 (permalink) | |
|
Mokum
|
Quote:
![]() Vrouwen zijn net zulke sletten als mannen |
|
|
|
|
|
#57 (permalink) | |
|
push it to the limit
|
Quote:
![]() Eergister ook met een vrienden (tevens ex) alleen naar hun boot/jacht geweest. Gewoon gechillt, best luxe hoor zo'n boot, 10m lang, alles erop en eraan. Het gekke is dat ze al 3 jaar een relatie heeft. Ze doet de laatste dagen ook echt alsof we iets meer zijn dan vrienden. Als ik niet reageer op een berichtje krijg ik na 10min nog een berichtje met een vraagteken enz... Alsof ik haar constant moet laten weten wat ik doe enz...Als ik bij der ben heb ik wel zin om iets geks te doen, alleen is het niet zo slim...... Ik heb wel gevraagd of ze meer verwachtte van mij, maar ze gaf geen duidelijke antwoord. Gekke beesten die vrouwen. __________________ |
|
|
|