![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#64 (permalink) |
|
Mokum
|
Ja toen was ik 15 of 16 en waren stomdronken in de lokale kroeg, kregen we dus een weddenschap of het zou lukken om haar te palen.
Dus ik loop met mn dronken kop naar dr toe en zeg : pijpen? Zegt ze oke, dus ik zeg kom mee naar buiten dan en ze pakt mn hand en sleurt me mee ![]() |
|
|
|
|
#65 (permalink) | |
|
Mokum
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#67 (permalink) | |
|
RSV Rrrrrrr
|
Quote:
Anywayyy, ze proberen je altijd, maar dan ook altijd te manipuleren!!! __________________ |
|
|
|
|
|
#70 (permalink) | |
|
euner
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#81 (permalink) |
|
Registered User
|
Nja, opzich wel een beetje waarheid. Maar als je een chick leert kennen waarvan je het gevoel hebt dat zij het helemaal is, maar er is geen gevoel van haar kant zal het nooit wat worden. Daar kan jij vrij weinig aan doen.
Dat is idd klote, maar je hebt wel weer een goede vriendin. Ook wat waard, want je weet nooit waar het ooit op uit kan lopen. Nu eerst een volgende pakken denk? ![]() __________________ |
|
|
|
|
#82 (permalink) | |
|
KEEP IT 4REAL
|
Quote:
wij zitten nu allebei niet in een relatie en hebben totaal geen zin erin (al dat gezeik etc) Enja behoeftes hebben we allemaal. Dus waarom niet bij elkaar zoeken.... Nou moet ik wel zeggen, ze is meer beest in bed als mij, 1x 2x 3X ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#87 (permalink) | |
|
Mokum
|
Quote:
![]() |
|