Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > General Chat > General Chat

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Closed Thread

LinkBack Thread Tools
Old 20-08-2008, 15:40   #961 (permalink)
HSC Membert

Mikkee..'s Avatar

Send a message via MSN to Mikkee.. Send a message via Yahoo to Mikkee.. Send a message via Skype™ to Mikkee..
"ik wens u daarom ook niet meer te spreken" damn pepijn, zakelijke pik

klinkt alsof jullie het niet eens gezellig hebben gehad samen!

maar lekker dat t nu geregeld is met je ipod, en misschien is het op deze manier zelfs wel beter te accepteren, of the behappen dat het nu klaar is tussen jullie...
als jullie vrienden zouden blijven die elkaar regelmatig zouden zien, zou het alleen maar moeilijk zijn van jouw kant (heb ik persoonlijk meegemaakt)

Old 20-08-2008, 15:41   #962 (permalink)
Mokum

r0bert's Avatar

Send a message via AIM to r0bert Send a message via MSN to r0bert
Zowiezo nooit met je ex om blijven gaan, geeft alleen maar gezeik
r0bert is offline  
Old 20-08-2008, 15:55   #963 (permalink)
Ouwe plakkert

Menn0's Avatar

Ligt echt aan de reden van de breuk. Bij vreemdgaan oid is het idd niet verstandig.
Menn0 is offline  
Old 20-08-2008, 16:12   #964 (permalink)
Registered User

staan nu gewoon thuis..vond rozen zelf ook wel mooi en heb er een godsvermogen aan uitgegeven dus dat gooi ik niet weg We blijven nederlanders he

Ik heb haar ook gevraagd als je het al na je vakantie wist...waarom vertel je het me zaterdag niet dan als je me ziet? Haar antwoord: toen was et nog niet zo...ik: je spreekt jezelf tegen,laat maar
Pepijn. is offline  
Old 20-08-2008, 16:14   #965 (permalink)
Registered User

@ mike

We hebben het best gezellig gehad dat heeft ze me ook verteld paar keer na afloop van een dagje wt doen. Maar als ik dan zo'n recht toe recht aan mailtje krijg...dan krijg je die ook gewoon terug(nadat ik heb geprobeerd haar te bellen) het ging gewoon nietanders dus moest het maar zo
Pepijn. is offline  
Old 20-08-2008, 16:19   #966 (permalink)
Mokum

r0bert's Avatar

Send a message via AIM to r0bert Send a message via MSN to r0bert
Nu snel "the game" kopen en je kan dr weer tegenaan!
r0bert is offline  
Old 20-08-2008, 16:24   #967 (permalink)
Registered User

pepijn! Jeffy show!

http://thepiratebay.org/torrent/3965093/The_Jeffy_Show

Old 20-08-2008, 16:28   #968 (permalink)
Registered User

wel super tof van jullie allemaal voor de steun. Al 2 pagina's
Pepijn. is offline  
Old 20-08-2008, 16:31   #969 (permalink)
Registered User

Lennox's Avatar

Send a message via AIM to Lennox
Zorgen dat je komende 2 wkn ofzo constant wat te doen hebt. Lekker chillen met maatjes 's avonds. Genoeg met werk aan je kop hebben. Ben je er zo overheen.

Old 20-08-2008, 16:39   #970 (permalink)

Sandor's Avatar

Send a message via MSN to Sandor
My scooter:
ScooterbaseID
Wat een hoop onzin kraamt dat wijf uit,

jij hebt toch ook het recht uit te gaan wanneer en waar je wil
Je gaat gewoon naar dezelfde plek, ze wou van niet dusja, foei dan luister je niet

Praatjes maken zijn ze goed in, ik zeg het je trap er niet in.
Want ze gaat de fout om jou willen doorschuiven met de meest gesoficiteerde praat.

Old 20-08-2008, 16:46   #971 (permalink)
Registered User

naja het is ook gewoon wat anders. Wat ik persoonlijk denk is dat ze een ander heeft. Ze stuurde me tot haar laatste dag van haar vakantie elke dag smsjes terwijl ze toen al een besluit had gemaakt?! Nee ze zat gewoon te wachten tot ik iets deed wat in haar ogen niet goed was en greep dat als excuus dat denk ik iig
Pepijn. is offline  
Old 20-08-2008, 16:46   #972 (permalink)
Kay
Kayman

Kay's Avatar

Echt heel zielig. Zo iemand heeft vroeger iets meegemaakt waardoor ze niet met mensen/ mannen kan omgaan. Iedere normale vrouw breekt voor een bos bloemen die je helemaal als verrasing komt brengen. Pepijn jij hebt goed gehandeld, al had het wat minder lief gemogen.

En volgende keer zal je een meisje treffen die jouw liefde wel accepteerd en dat laat blijken. Nu niet denken dat je het de volgende keer anders moet doen, want jij hebt super gehandeld!

Old 20-08-2008, 16:52   #973 (permalink)
Registered User

ja ik weet het...was gisteravond bij 2 vriendinnetjes en die vonden het juist zo schattig dat ik die bloemen ging brengen...

zelfs me zus die vond het lief dat ik het deed. Ze zei me hart breekt echt als ik hoor wat ze met je gedaan heeft en wat jij wel deed voor haar
Pepijn. is offline  
Old 20-08-2008, 16:54   #974 (permalink)
:*

Renz P.'s Avatar

Quote:
Originally Posted by Kay View Post
Echt heel zielig. Zo iemand heeft vroeger iets meegemaakt waardoor ze niet met mensen/ mannen kan omgaan. Iedere normale vrouw breekt voor een bos bloemen die je helemaal als verrasing komt brengen. Pepijn jij hebt goed gehandeld, al had het wat minder lief gemogen.

En volgende keer zal je een meisje treffen die jouw liefde wel accepteerd en dat laat blijken. Nu niet denken dat je het de volgende keer anders moet doen, want jij hebt super gehandeld!
QFT

Bezig blijven, geen aandacht meer aan besteden.

Old 20-08-2008, 17:00   #975 (permalink)
45.8KG 21.5HP 6.95s

kees's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Geef haat gewoon de link naar dit topic, zal haar zelfvertrouwen goed doen

Old 20-08-2008, 17:09   #976 (permalink)
Registered User

Quote:
Originally Posted by Pepijn. View Post
weet ik ook wel. Maar 2 jaar geleden was ik echt verliefd op een meisje en ze zag mij ook zitten zei ze. Wat drinken en gewoon gezellig doen. Ze ging op vakantie voor 6 weken en toen ze terugkwam was ze ineens helemaal omgeslagen en ging ze met een andere jongen(die ik een beetje ken) vandoor.

Mijn vriendin komt ook net terug van vakantie....dus tsjah ik denk gelijk weer aan toen
Ik heb dat ook gehad, toen ik vorig jaar terugkwam van vakantie was ineens alles anders. Ging er toen al bijna anderhalf jaar mee, 2 maanden later heb ik het uitgemaakt omdat ze maar zo vaag bleef zijn.
Flipschulkes is offline  
Old 20-08-2008, 17:09   #977 (permalink)
KEEP IT 4REAL

Murphy_Lee's Avatar

Breken zal ze

Old 20-08-2008, 17:11   #978 (permalink)
HSC Membert

Mikkee..'s Avatar

Send a message via MSN to Mikkee.. Send a message via Yahoo to Mikkee.. Send a message via Skype™ to Mikkee..
Quote:
Originally Posted by Flipschulkes View Post
Ik heb dat ook gehad, toen ik vorig jaar terugkwam van vakantie was ineens alles anders. Ging er toen al bijna anderhalf jaar mee, 2 maanden later heb ik het uitgemaakt omdat ze maar zo vaag bleef zijn.
vreemdgegaan denks?

Old 20-08-2008, 17:15   #979 (permalink)
SBO #39

KevinP's Avatar

Vertrouw nooit een vrouw

Old 20-08-2008, 17:20   #980 (permalink)
Registered User

Quote:
Originally Posted by Pepijn. View Post
ja ik weet het...was gisteravond bij 2 vriendinnetjes en die vonden het juist zo schattig dat ik die bloemen ging brengen...

zelfs me zus die vond het lief dat ik het deed. Ze zei me hart breekt echt als ik hoor wat ze met je gedaan heeft en wat jij wel deed voor haar
nice guys really do finish last op dit gebied, helaas maar is gewoon de waarheid

Old 20-08-2008, 17:21   #981 (permalink)
Registered User

Quote:
Originally Posted by KevinP View Post
Vertrouw nooit een vrouw
dat zoezio never nooit!

http://ladderwiki.com/w/index.php/Are_You_Beta

Old 20-08-2008, 18:34   #982 (permalink)
Registered User

Quote:
Originally Posted by Mikkee.. View Post
vreemdgegaan denks?

Ook aan zitten denken en heb wel eens gevraagd of er wat gebeurt was op vakantie ofzo maar ze heeft altijd gezegd dat er niks speciaals was dusja, ze had wel een maand ofzo later alweer een nieuwe maar dat was ook nog niet bezig toen ze nog met mij ging zei ze. Ach wat maakt het ook uit, next
Flipschulkes is offline  
Old 20-08-2008, 18:48   #983 (permalink)
GSX-R600 K2

SiRoj's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kay View Post

Niet zozeer dat ze breekt, elke normale vrouw heeft het fatsoen om je er voor te bedenken en je normaal te behandelen...

Old 20-08-2008, 19:06   #984 (permalink)
Registered User

ErikN's Avatar

Zo vorige week met me dinetje naar het ziekenhuis geweest (aangezien ze een hard bobbeltje in der borst had) Puntcie laten uitvoeren en vandaag de uitslag al gehad. Blijkt ze een Lipoom te hebben, is gewoon goed aardig gelukkig Ze kan er niks aan laten doen, verdwijnt gewoon weer op den duur. Ben dus best opgelucht.
ErikN is offline  
Old 20-08-2008, 19:08   #985 (permalink)
Why so serious?

Erik.'s Avatar

Send a message via AIM to Erik.
Beter man !

Old 20-08-2008, 19:10   #986 (permalink)

Sandor's Avatar

Send a message via MSN to Sandor
My scooter:
ScooterbaseID
Uiteraard elke dag checken als het bobbeltje ook wel daadwerkelijk verdwijnt he.

Old 20-08-2008, 19:16   #987 (permalink)
Registered User

ErikN's Avatar

Ik deed al niks anders
ErikN is offline  
Old 20-08-2008, 19:20   #988 (permalink)
aka Der Plant!

Cor_vandijk's Avatar

haha,

goed nieuws Erik !

XSH-TUNING
Cor_vandijk is offline  
Old 20-08-2008, 19:23   #989 (permalink)
Freelance Photoshopp

Robinnn's Avatar

Send a message via MSN to Robinnn
My scooter:
ScooterbaseID
Goed om te horen Erik! Hopen dat de zorg nu afneemt .

Old 20-08-2008, 19:26   #990 (permalink)
HSC Membert

Mikkee..'s Avatar