![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#961 (permalink) |
|
HSC Membert
|
"ik wens u daarom ook niet meer te spreken"
damn pepijn, zakelijke pik ![]() klinkt alsof jullie het niet eens gezellig hebben gehad samen! maar lekker dat t nu geregeld is met je ipod, en misschien is het op deze manier zelfs wel beter te accepteren, of the behappen dat het nu klaar is tussen jullie... als jullie vrienden zouden blijven die elkaar regelmatig zouden zien, zou het alleen maar moeilijk zijn van jouw kant (heb ik persoonlijk meegemaakt) __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#964 (permalink) |
|
Registered User
|
staan nu gewoon thuis..vond rozen zelf ook wel mooi en heb er een godsvermogen aan uitgegeven dus dat gooi ik niet weg
We blijven nederlanders he![]() Ik heb haar ook gevraagd als je het al na je vakantie wist...waarom vertel je het me zaterdag niet dan als je me ziet? Haar antwoord: toen was et nog niet zo...ik: je spreekt jezelf tegen,laat maar |
|
|
|
|
#965 (permalink) |
|
Registered User
|
@ mike
We hebben het best gezellig gehad dat heeft ze me ook verteld paar keer na afloop van een dagje wt doen. Maar als ik dan zo'n recht toe recht aan mailtje krijg...dan krijg je die ook gewoon terug(nadat ik heb geprobeerd haar te bellen) het ging gewoon nietanders dus moest het maar zo ![]() |
|
|
|
|
#970 (permalink) |
|
|
Wat een hoop onzin kraamt dat wijf uit,
jij hebt toch ook het recht uit te gaan wanneer en waar je wil ![]() Je gaat gewoon naar dezelfde plek, ze wou van niet dusja, foei dan luister je niet Praatjes maken zijn ze goed in, ik zeg het je trap er niet in. Want ze gaat de fout om jou willen doorschuiven met de meest gesoficiteerde praat. __________________ |
|
|
|
|
#971 (permalink) |
|
Registered User
|
naja het is ook gewoon wat anders. Wat ik persoonlijk denk is dat ze een ander heeft. Ze stuurde me tot haar laatste dag van haar vakantie elke dag smsjes terwijl ze toen al een besluit had gemaakt?! Nee ze zat gewoon te wachten tot ik iets deed wat in haar ogen niet goed was en greep dat als excuus
dat denk ik iig |
|
|
|
|
#972 (permalink) |
|
Kayman
|
Echt heel zielig. Zo iemand heeft vroeger iets meegemaakt waardoor ze niet met mensen/ mannen kan omgaan. Iedere normale vrouw breekt voor een bos bloemen die je helemaal als verrasing komt brengen. Pepijn jij hebt goed gehandeld, al had het wat minder lief gemogen.
En volgende keer zal je een meisje treffen die jouw liefde wel accepteerd en dat laat blijken. Nu niet denken dat je het de volgende keer anders moet doen, want jij hebt super gehandeld! __________________ |
|
|
|
|
#973 (permalink) |
|
Registered User
|
ja ik weet het...was gisteravond bij 2 vriendinnetjes en die vonden het juist zo schattig dat ik die bloemen ging brengen...
zelfs me zus die vond het lief dat ik het deed. Ze zei me hart breekt echt als ik hoor wat ze met je gedaan heeft en wat jij wel deed voor haar |
|
|
|
|
#974 (permalink) | |
|
:*
|
Quote:
![]() Bezig blijven, geen aandacht meer aan besteden. __________________ |
|
|
|
|
|
#976 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#980 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#981 (permalink) |
|
Registered User
|
__________________ |
|
|
|
|
#982 (permalink) |
|
Registered User
|
Ook aan zitten denken en heb wel eens gevraagd of er wat gebeurt was op vakantie ofzo maar ze heeft altijd gezegd dat er niks speciaals was dusja, ze had wel een maand ofzo later alweer een nieuwe maar dat was ook nog niet bezig toen ze nog met mij ging zei ze. Ach wat maakt het ook uit, next |
|
|
|
|
#983 (permalink) | |
|
GSX-R600 K2
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#984 (permalink) |
|
Registered User
|
Zo vorige week met me dinetje naar het ziekenhuis geweest (aangezien ze een hard bobbeltje in der borst had) Puntcie laten uitvoeren en vandaag de uitslag al gehad. Blijkt ze een Lipoom te hebben, is gewoon goed aardig gelukkig
Ze kan er niks aan laten doen, verdwijnt gewoon weer op den duur. Ben dus best opgelucht. |
|
|