![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#991 (permalink) |
|
Registered User
|
Inderdaad, en zekker omdat borstkanker zowat bij elk familie lid voorkomt, scheet ik hem 100 kleuren (bij wijze van)
Affijn bobeltje trekt wel weer keer weg, nu kan ik er weer zonder zorgen met speelen ![]() In het groen, toen ze weer xtje boos op me was : ![]() |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#993 (permalink) |
|
Kayman
|
@ Siroj, ik bedoel ook niet breken. Maar zou dat altijd waarderen, hoe boos ze ook is. Ikzelf zou me helemaal schuldig voelen als ik een bos bloemen daarvoor kreeg en zeker iets liefs gezegd. Ik vind dit echt respectloos!''
Was dus even een verkeerde woordkeuze. Maar bedoel dus gaan kriebelen __________________ Last edited by Kay; 20-08-2008 at 20:57. |
|
|
|
|
#995 (permalink) |
|
Registered User
|
door dit alles ben ik ook weer is begonnen aan mezelf te denken. Aangezien er toch wel een buikje hangt ben ik sinds vandaag weer hard aan een dieet begonnen. Heb een schema voor me zelf opgezet en ben weer gaan hardlopen en thuisoefeningen. Ook gewoon om me hoofd ergens anders naar te zetten
![]() |
|
|
|
|
#996 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Dit is precies hetzelfde als wat ik heb gedaan.. gewoon weer heel anders eten, flink wat mountainbiken.. ben ook al 5 kilo in 2 weken kwijt. (was wel wat vakantie vet zullen we maar zeggen). |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|