![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#123 (permalink) |
|
Kayman
|
Jongens ben nog niet op vakantie
Nu alles gelezen 10 paginas maar er zijn een hoop problemen voorbij gekomen. Sex is gewoon lekker dus moet je dat vaak doen. En ja dan slapen. Heerlijk ben nu 2,5 week helemaal alleen thuis en weet al helemaal hoe het moet worden later. Sochends bed uit, vrouw een kusje geven en even toedekken (zeggen dat je van der houd) naar het werk. Na hard werken thuis komen. Alles netjes opgeruimd (bed opgemaakt, huis opgeruimd (net als vandaag ) Vrouwtje heeft gekookt of doe je samen. Bij afwezigheid bestel je een pizza (vandaag) Ik heb soms al gesport gelijk na werk, of ga na het eten. Vrouwtje is thuis of komt thuis van haar werk, saampjes op de bank liggen en tv kijken/ gek doen of grappige filmpjes kijken @ Youtube. Vroeg naar bed, eerst saampjes doesen opgeilen onder de douche. Boxer uit houden naakt in bed gaan liggen wachten tot ze naast je komt liggen, radio zachtjes aan en der boven op duiken. Helemaal gek maken, masseren, zoenen, strelen tot ze het niet meer houd en batsen voor je leven. Klaar slapen en het herhaald zich weer de volgende morgen. Bij het niet kunnen slapen bats nog een keer!Heerlijk zo herhaald het bij mij nu al 1,5 week lang. Zo heerlijk! ![]() __________________ |
|
|
|
|
#125 (permalink) |
|
Kayman
|
Over een vriendin als een vriendin, is heel lastig en eigenlijk altijd kut. Omdat het vaak een lekker poppetje is worden de mannelijke hormonen aangesproken en wil je dat meisje pakken. Dit kan vaak niet omdat ze een vriend heeft of jouw als vriend ziet. Heb het zelf ook gehad, meisje was echt heel knap had een vriend enz. Ze ging elke week met mij een rondje lopen door het bos. Was altijd super gezellig. Tot dat ze een keer dronken was met stappen en met mij wou gaan. Ik nee je heb vriend dit/dat. Maakte niet uit ze was stapel gek van me enz. Ik niet gedaan, wat me nog veel meer punten opleverde
![]() Ik zeg morgen heb je der spijt van, nou dat was allemaal niet zo. En idd het was neit zo. Ze wou het nog steeds. Ik zeggen dat het eerst over moest zijn met die gast. uiteindleijk was het uit en ben ik een dagje naar amsterdam geweest. Naar een festival ofzo, saampjes gedronken, geblowd echt te grappig! En met er gezoend. Daarna nog een paar keer, maar werd gek van jaloersie. Liep dus fout af en heb er 2 jaar niet gesproken. Terwijl daarvoor ik nog 1x pw met er omging. Zo jammer dat de vriendschap zo kan breken! Heb trouwens laatst nog foto's van dat uitje gekregen echt te grappigHier echt een knap meisje met zooeen joint ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
#129 (permalink) |
|
Kayman
|
Ik was jaloers, was echt te erg. Maar ja me eerste vriendinnetje was een keer vreemd gegaan. Daar heb ik dat een beetje aan overgehouden
![]() Heb het nu nog steeds wel is. Komt omdat ze redelijk knap is en veel jongens haar willen. Elke dag word ze bijna wel toegevoegd op hyves door onbekende, en als ze gaat stappen met vriendinnen komen ze achter elkaar naar der toe. Probeer me er wel over te zetten en denk niet dat ze vreemd gaat. Maar het is zo moeilijk om iemand te vertrouwen vind ik ![]() __________________ |
|
|
|
|
#130 (permalink) |
|
Kayman
|
ze had nog nooit geblowd en wou dat wel is een keer doen. Ik vond het iig super grappig.
Ik zelf blow hooguit 1 x pm, was ik vrijdag in adam met dinn. Zeg ik, kom we halen een joint en gaan chillen @ het gras. Zij helemaal zenuwachtig want ze had dat nog nooit gedaan. Na 3 hijsjes kreeg ze helemaal de slappe lach en ze kon niet meer opstaan Ze vond het supergrappig iig. Vind het iid zelf ook niet grappig als me meisje elke dag zou blowen en ik niet ![]() @ Nooby door de rode zee, tja als het moet moet het. Gewoon onder de douche pakken, merk je der weinig van. Als ze ongesteld zijn, zijn ze op ze geilst. __________________ |
|
|
|
|
#134 (permalink) | |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Dit topic
niet normaal zegQuote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#135 (permalink) |
|
streetglow area
|
Jonge wat nuilen jullie over die joint, k vind het best netjes staan, en al helemaal geen afknapper. Vrouw die af en toe mee doet met een joint vind ik persoonlijk echt niks mis mee. Beter dan zo'n tuthola die de heletijd loopt te ijlen over hoe slecht zon ding wel niet is.
Neem miljuschka van tmf, blowt zowat elke dag (zegt ze zelf) en check hoe ze dr uit ziet. Tjuuuuuuuuuuuh ![]() ![]() __________________ Last edited by Intercooler; 17-07-2008 at 23:11. |
|
|
|
|
#139 (permalink) | ||
|
Retired to GC
|
Quote:
Hoe kan je dat nou netjes vinden staan? Je haar en vingers gaan er onwijs naar stinken, laat staan je adem. En nee een kauwgompje helpt dan al niet meer. Charmant! Quote:
![]() |
||
|
|
|
|
#141 (permalink) |
|
HSC Membert
|
elke chick die ik heb gezien die ik ken, die aan de pillen zit, wordt echt afschuwelijk lelijk gewoon...
hoorde gister toevallig dat mn ex van 4 jaar geleden ofzo voor het eerst pillen gaat slikken op een feest waar ik ook ben (2aug)... liever dat ik haar gwn de hele dag niet zie ![]() __________________ |
|
|
|
|
#142 (permalink) |
|
Kayman
|
Nou denk dat zolang het met mate blijft helemaal neit erg is. Net hoeveel en wat ze gebruiken. Vind gewoon dom als je zegt, ja ze is niet knap want ze heeft een joint. Net zoals een vriend van mij alle tattoos lelijk vind, alleen maar omdat het een tattoo is? Mini-g is gewoon tegen het gebruik van drugs denk ik, maar vind het zelf een beetje kortzichtig!
__________________ |
|
|