Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > General Chat > General Chat

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Closed Thread

LinkBack Thread Tools
Old 17-07-2008, 16:52   #121 (permalink)
6,791 @ 150m

xiphos's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Valt nog mee dat er geen onderwerp is gevallen met neuken met besneden pik of niet?

Masterlijke topic dit

Sponsored Links (To remove this banner, please register.)
Old 17-07-2008, 17:30   #122 (permalink)
www.tussenhaakjes.nl

S.Wokkel's Avatar

Eum, hoe dat scheurt?

Als je elke dag 4x ligt te batsen, en helemaal kapot geneukt word door je wijf Gaat vanzelf een keer.

S.Wokkel is offline  
Old 17-07-2008, 17:34   #123 (permalink)
Kay
Kayman

Kay's Avatar

Jongens ben nog niet op vakantie

Nu alles gelezen 10 paginas maar er zijn een hoop problemen voorbij gekomen.

Sex is gewoon lekker dus moet je dat vaak doen. En ja dan slapen. Heerlijk ben nu 2,5 week helemaal alleen thuis en weet al helemaal hoe het moet worden later. Sochends bed uit, vrouw een kusje geven en even toedekken (zeggen dat je van der houd) naar het werk. Na hard werken thuis komen. Alles netjes opgeruimd (bed opgemaakt, huis opgeruimd (net als vandaag ) Vrouwtje heeft gekookt of doe je samen. Bij afwezigheid bestel je een pizza (vandaag) Ik heb soms al gesport gelijk na werk, of ga na het eten. Vrouwtje is thuis of komt thuis van haar werk, saampjes op de bank liggen en tv kijken/ gek doen of grappige filmpjes kijken @ Youtube. Vroeg naar bed, eerst saampjes doesen opgeilen onder de douche. Boxer uit houden naakt in bed gaan liggen wachten tot ze naast je komt liggen, radio zachtjes aan en der boven op duiken. Helemaal gek maken, masseren, zoenen, strelen tot ze het niet meer houd en batsen voor je leven. Klaar slapen en het herhaald zich weer de volgende morgen. Bij het niet kunnen slapen bats nog een keer!

Heerlijk zo herhaald het bij mij nu al 1,5 week lang. Zo heerlijk!

Old 17-07-2008, 17:37   #124 (permalink)
HSC Membert

Mikkee..'s Avatar

Send a message via MSN to Mikkee.. Send a message via Yahoo to Mikkee.. Send a message via Skype™ to Mikkee..
klinkt heerlijk dude, dat wil ik ook wel, pas over een paar jaartjes hoor

maar ben blij voor je

Old 17-07-2008, 17:43   #125 (permalink)
Kay
Kayman

Kay's Avatar

Over een vriendin als een vriendin, is heel lastig en eigenlijk altijd kut. Omdat het vaak een lekker poppetje is worden de mannelijke hormonen aangesproken en wil je dat meisje pakken. Dit kan vaak niet omdat ze een vriend heeft of jouw als vriend ziet. Heb het zelf ook gehad, meisje was echt heel knap had een vriend enz. Ze ging elke week met mij een rondje lopen door het bos. Was altijd super gezellig. Tot dat ze een keer dronken was met stappen en met mij wou gaan. Ik nee je heb vriend dit/dat. Maakte niet uit ze was stapel gek van me enz. Ik niet gedaan, wat me nog veel meer punten opleverde

Ik zeg morgen heb je der spijt van, nou dat was allemaal niet zo. En idd het was neit zo. Ze wou het nog steeds. Ik zeggen dat het eerst over moest zijn met die gast. uiteindleijk was het uit en ben ik een dagje naar amsterdam geweest. Naar een festival ofzo, saampjes gedronken, geblowd echt te grappig! En met er gezoend. Daarna nog een paar keer, maar werd gek van jaloersie. Liep dus fout af en heb er 2 jaar niet gesproken. Terwijl daarvoor ik nog 1x pw met er omging. Zo jammer dat de vriendschap zo kan breken!

Heb trouwens laatst nog foto's van dat uitje gekregen echt te grappig

Hier echt een knap meisje met zooeen joint

Old 17-07-2008, 17:46   #126 (permalink)
www.tussenhaakjes.nl

S.Wokkel's Avatar

Heb je haar wel even goed klaar geschopt? Jealousy is a bitch

S.Wokkel is offline  
Old 17-07-2008, 17:48   #127 (permalink)
hawdi ho

nooby's Avatar

@ Kay: ook als ze de rode zee heeft ?
nooby is offline  
Old 17-07-2008, 18:11   #128 (permalink)
Retired to GC

Mini-g's Avatar

Meisje met een joint? Afknapper =)
Zelfde met sigaretten tbh ;D
Mini-g is offline  
Old 17-07-2008, 18:17   #129 (permalink)
Kay
Kayman

Kay's Avatar

Quote:
Originally Posted by S.Wokkel View Post
Heb je haar wel even goed klaar geschopt? Jealousy is a bitch
Ik was jaloers, was echt te erg. Maar ja me eerste vriendinnetje was een keer vreemd gegaan. Daar heb ik dat een beetje aan overgehouden

Heb het nu nog steeds wel is. Komt omdat ze redelijk knap is en veel jongens haar willen. Elke dag word ze bijna wel toegevoegd op hyves door onbekende, en als ze gaat stappen met vriendinnen komen ze achter elkaar naar der toe. Probeer me er wel over te zetten en denk niet dat ze vreemd gaat. Maar het is zo moeilijk om iemand te vertrouwen vind ik

Old 17-07-2008, 18:20   #130 (permalink)
Kay
Kayman

Kay's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mini-g View Post
Meisje met een joint? Afknapper =)
Zelfde met sigaretten tbh ;D
ze had nog nooit geblowd en wou dat wel is een keer doen. Ik vond het iig super grappig.

Ik zelf blow hooguit 1 x pm, was ik vrijdag in adam met dinn. Zeg ik, kom we halen een joint en gaan chillen @ het gras. Zij helemaal zenuwachtig want ze had dat nog nooit gedaan. Na 3 hijsjes kreeg ze helemaal de slappe lach en ze kon niet meer opstaan

Ze vond het supergrappig iig. Vind het iid zelf ook niet grappig als me meisje elke dag zou blowen en ik niet

@ Nooby door de rode zee, tja als het moet moet het. Gewoon onder de douche pakken, merk je der weinig van. Als ze ongesteld zijn, zijn ze op ze geilst.

Old 17-07-2008, 18:38   #131 (permalink)
Dijkman Crew

Harjo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kay View Post

Sorry, maar dit kan ik echt niet mooi vinden.

Ze ziet er leuk uit maar die joint verneukt het...

//edit
just my 2 cents

Old 17-07-2008, 19:43   #132 (permalink)
Kay
Kayman

Kay's Avatar

Ja dat is nou net het mooie. Tegenstrijdigheden maken het leven juist zo mooi. Als je vrijdag me dinnetje, zo klein en fijn lief koppie met zown robuuste Joint in haar mondje zag ging je al helemaal stuk. Van die onschuldige oogjes

Old 17-07-2008, 20:08   #133 (permalink)
B*nn*d

Jan-Willem's Avatar

Haha ken ook wel lekkere wijven die blowen ziet er idd niet uit

Heb me weer kapot gelachen de afgelopen 4 pagina's

Old 17-07-2008, 22:35   #134 (permalink)
45.8KG 21.5HP 6.95s

kees's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Dit topic niet normaal zeg

Quote:
Originally Posted by Kay View Post
@ Nooby door de rode zee, tja als het moet moet het. Gewoon onder de douche pakken, merk je der weinig van. Als ze ongesteld zijn, zijn ze op ze geilst.
Haha inderdaad helemaal gelijk in, daarom vind ik het altijd zo zonde om het te laten

Old 17-07-2008, 23:04   #135 (permalink)
streetglow area

Intercooler's Avatar

Jonge wat nuilen jullie over die joint, k vind het best netjes staan, en al helemaal geen afknapper. Vrouw die af en toe mee doet met een joint vind ik persoonlijk echt niks mis mee. Beter dan zo'n tuthola die de heletijd loopt te ijlen over hoe slecht zon ding wel niet is.

Neem miljuschka van tmf, blowt zowat elke dag (zegt ze zelf) en check hoe ze dr uit ziet. Tjuuuuuuuuuuuh

Last edited by Intercooler; 17-07-2008 at 23:11.
Intercooler is offline  
Old 17-07-2008, 23:31   #136 (permalink)
#130 Little Bastard

BartB.'s Avatar

of feestjes mogen dames best flink blowen hoor....

pas als ze pillen gaan eten word het anders
BartB. is offline  
Old 18-07-2008, 00:41   #137 (permalink)
Lets Hyve...

[5th] Douwe's Avatar

Send a message via AIM to [5th] Douwe
Ook prima (met mate) mijn ervaring is dat ze er bloedgeil van worden

Old 18-07-2008, 01:18   #138 (permalink)
www.tussenhaakjes.nl

S.Wokkel's Avatar

ja vrouwen die pillen op hebben ken je snoeihard nemen, dat is juist mooi!

Als vriendin zijnde is het minder.

S.Wokkel is offline  
Old 18-07-2008, 09:10   #139 (permalink)
Retired to GC

Mini-g's Avatar

Quote:
Originally Posted by Intercooler View Post
Jonge wat nuilen jullie over die joint, k vind het best netjes staan, en al helemaal geen afknapper. Vrouw die af en toe mee doet met een joint vind ik persoonlijk echt niks mis mee. Beter dan zo'n tuthola die de heletijd loopt te ijlen over hoe slecht zon ding wel niet is.

Neem miljuschka van tmf, blowt zowat elke dag (zegt ze zelf) en check hoe ze dr uit ziet. Tjuuuuuuuuuuuh
Ze ziet er vercrackt uit met teveel make-up ja.
Hoe kan je dat nou netjes vinden staan? Je haar en vingers gaan er onwijs naar stinken, laat staan je adem. En nee een kauwgompje helpt dan al niet meer.
Charmant!

Quote:

Als vriendin zijnde is het minder.
En dat kan niet zonder pillen?
Mini-g is offline  
Old 18-07-2008, 09:39   #140 (permalink)
Polo Lysholm

scully's Avatar

Send a message via AIM to scully
Quote:
Originally Posted by S.Wokkel View Post
Amen.
scully is offline  
Old 18-07-2008, 10:47   #141 (permalink)
HSC Membert

Mikkee..'s Avatar

Send a message via MSN to Mikkee.. Send a message via Yahoo to Mikkee.. Send a message via Skype™ to Mikkee..
elke chick die ik heb gezien die ik ken, die aan de pillen zit, wordt echt afschuwelijk lelijk gewoon...

hoorde gister toevallig dat mn ex van 4 jaar geleden ofzo voor het eerst pillen gaat slikken op een feest waar ik ook ben (2aug)...

liever dat ik haar gwn de hele dag niet zie

Old 18-07-2008, 19:41   #142 (permalink)
Kay
Kayman

Kay's Avatar

Nou denk dat zolang het met mate blijft helemaal neit erg is. Net hoeveel en wat ze gebruiken. Vind gewoon dom als je zegt, ja ze is niet knap want ze heeft een joint. Net zoals een vriend van mij alle tattoos lelijk vind, alleen maar omdat het een tattoo is? Mini-g is gewoon tegen het gebruik van drugs denk ik, maar vind het zelf een beetje kortzichtig!

Old 18-07-2008, 19:49   #143 (permalink)
Squadra Italia

BoydM's Avatar

Met mate vind ik prima, maar daar moet ook bij blijven. Vriendin van mij begon met blowen maar stapte over op pillen, coke ed. Die is nu goed gaar

Old 18-07-2008, 19:51   #144 (permalink)
Registered User

een chick aan de drugs (maakt niet uit wat, op koffie, tabak en alcohol na) is voor mij echt een major afknapper!

Old 18-07-2008, 19:52   #145 (permalink)
Mokum

r0bert's Avatar

Send a message via AIM to r0bert Send a message via MSN to r0bert
Precies, ik blow zelf nooit maar wil het deze zomer toch weer een x gaan doen, als mn chick dan meedoet vind ik het prima.
Maar niet ZOMAAR gaan blowen, dat vind ik zo kansloos
r0bert is offline  
Old 18-07-2008, 20:04   #146 (permalink)
Vr0em VroeM

Just.in's Avatar

Quote:
Originally Posted by 1warm View Post
een chick aan de drugs (maakt niet uit wat, op koffie, tabak en alcohol na) is voor mij echt een major afknapper!
Amen, eigenlijk tabak ook

http://www.folderontwerp.nl - voor al uw drukwerk!
Just.in is offline  
Old 18-07-2008, 20:09   #147 (permalink)
«®†Ï溇ҵ•Í·±›¢¿

Kut Belg's Avatar

Send a message via AIM to Kut Belg
Quote:
Originally Posted by 1warm View Post
zo denken zij ook over jongens

Old 18-07-2008, 20:20   #148 (permalink)
Vanuit Leeuwarden!

Gideon's Avatar