![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#213 (permalink) |
|
BMW-Alpinweiss II
|
Ik ben 18
![]() Nee een beetje afstand houdt mij verder niet tegen.. Het liefst zou ik het gewoon laten werken.. Alleen door alles eromheen gaat dat nu gewoon niet.. Ik weet dat ik het mezelf onnodig moeilijk maak.. maar ik kan der gewoon niet negeren ofzo.. Daarvoor ben ik teveel aan haar gehecht.. in een hele korte tijd.. __________________ Last edited by Shane; 20-07-2008 at 23:21. |
|
|
|
|
#214 (permalink) |
|
ewehem shit
|
Afstand maakt je niet uit als je in love bent hoor
![]() Ik woon in Amersfoort en sjikkie in Oudewater.. Ook niet naast de deur dus.. Tis zo'n 50 min rijden. Gelukkig gaat ze verhuizen naar Woerden en is ze dus een stuk beter bereikbaar met het OV ![]() Voordeel van een beetje afstand is dat je niet elke dag op elkaars lip zit.. Ik zie dr eigelijk elk hele weekend en een door de weekse dag+nacht. Gaat prima ![]() __________________ |
|
|
|
|
#215 (permalink) |
|
..
|
Ik had een gf in Wijchen en ik woon zelf vlakbij Hoorn. Was een afstand van circa 175km. 2uur+ in de auto zitten (lang leve de files
) gaat echt irriteren hoor...Grootste nadeel vond ik dat de spontaniteit minder was, elke keer dat ik haar zag moest ingepland worden. Als je gf dichtbij woont en je hebt even een avondje niks te doen ga je er heen ![]() |
|
|
|
|
#216 (permalink) | |
|
Member
|
utrecht - nijmegen
90kmmaar gelukkig studeer ik in Arnhem dus blijf door de weeks nog wel eens slapen en ik het weekend zie ik haar. (haar ouders wonen ook in het mooiste stukje van het land) Quote:
dat is wel echt heel ver hoelang is het goed gegaan ?__________________ |
|
|
|
|
|
#217 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
De afstand hebben mijn vriend en ik ook..hij woont bij deventer in de buurt en ik bij Roermond in de buurt en gaat al 1.5 jaar goed. Het is wel iets waar je 100% achter moet staan Nou iig veel suc6 ermee! |
|
|
|
|
|
#219 (permalink) |
|
Kayman
|
Afstand is gewoon kut. Als je nou de mogelijkheid heb binnen 2 jaar iets te kunnen kopen samen of datje daar werkt wil het nog wel gaan. Maar wat martin ook zegt, dat de spontaniteit verdwijnt. Maarja als je helemaal gek van zoiemand bent kan je het proberen.
Overigens het bij je gf zijn heb ik nu ook veel meer als bij me ex. Dat liep nooit zo soepel als nu. Toevallig is ze nu elke dag bij me maar, normaal zie ik er bijna 5 x pw. Ik sport meestal elke dag en ga daarna naar haar toe. En ja als we nu wat gaan doen gaat ze vaak mee. Omdat een vriendin van haar weer met een vriend van mij is. Dus gaan ze samen vaak mee. Tja het is niet tegen te houden. Probeer evengoed wel veel tijd voor me vrienden te maken. Al is het als je verliefd bent een stuk moeilijker. De drang om haar eventjes te zien is gewoon super groot. Nu moet ik toch sparen dus stap ik nog maar 1x pw. En veel drinken probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden vanwegen de sport/ droger worden. Dus heb ik evengoed meer tijd over. __________________ |
|
|
|
|
#220 (permalink) |
|
BMW-Alpinweiss II
|
Ja maar ik kan dat dus niet.. Wat Martin al zegt.. ik ga die spontaniteit missen..
En ik kan er ook niet in het weekend heen ofzo.. aangezien ik gewoon moet werken op zaterdag.. en zij ook.. dan zou ik haar 1 keer in de week op zondag even zien.. Daarom zou het voor mij niet werken.. Ik zou het wel naar me zin hebben.. alleen ik wil iemand gewoon vaker dan 1x per week zien. Mijn ex zag ik ook bijna elke dag.. en dat is ook 1,5 jaar lang goed gegaan.. __________________ |
|
|
|
|
#221 (permalink) |
|
Lekker gewoon!
|
Eehm..
- Ik zie mn vriendin (als ze bij me blijft) 3 x in de 2 weken.. Je moet gewoon op deze leeftijd je pik achterna lopen, neuken wat er te neuken valt, en niet op je 23 gaan samenwonen en met je tong uit je bek op andere wijven geilen... (toch pronk )__________________ |
|
|
|
|
#225 (permalink) |
|
Lekker gewoon!
|
* ik probeer iets goed te lullen *
No offence hoor, je moet het zelf weten, maar alle blowende dewds die ik ken, zijn allemaal lamzakken, verneuken school, werk etc.. Daarnaast is er nog steeds niet bewezen dat je er intilligenter of knapper van word, dus ik geef mn geld lekker uit aan andere dingen... ![]() __________________ |
|
|
|
|
#227 (permalink) | |
|
HSC Membert
|
Quote:
![]() @ s1abc; alsof ik boos op dr ben geworden helemaal niet, ze had alleen niet weg hoeven gaan__________________ |
|
|
|
|
|
#230 (permalink) | |
|
EPC / RST # 69
|
Quote:
![]() __________________ |
|