Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > General Chat > General Chat

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Closed Thread

LinkBack Thread Tools
Old 20-07-2008, 18:26   #211 (permalink)
ik bedoel maar

JohnB's Avatar

Send a message via AIM to JohnB
My scooter:
ScooterbaseID
Dus alleen door een beetje afstand hou je het tegen.....

Dan voel je niet genoeg voor haar en moet je niet piepen

Old 20-07-2008, 18:26   #212 (permalink)
Mokum

r0bert's Avatar

Send a message via AIM to r0bert Send a message via MSN to r0bert
Beiden vergeten dan, gewoon niet met die chick uit zeeland praten.
Je zegt zelf al dat het niets gaat worden dus maak het jezelf dan ook niet onnodig moeilijk

Kom maar een x hierheen, leer ik je 18 jarigen playen
r0bert is offline  
Old 20-07-2008, 18:29   #213 (permalink)
BMW-Alpinweiss II

Shane's Avatar

Send a message via MSN to Shane
Ik ben 18

Nee een beetje afstand houdt mij verder niet tegen.. Het liefst zou ik het gewoon laten werken.. Alleen door alles eromheen gaat dat nu gewoon niet.. Ik weet dat ik het mezelf onnodig moeilijk maak.. maar ik kan der gewoon niet negeren ofzo.. Daarvoor ben ik teveel aan haar gehecht.. in een hele korte tijd..

Last edited by Shane; 20-07-2008 at 23:21.
Shane is offline  
Old 20-07-2008, 18:37   #214 (permalink)
ewehem shit

sjoerdmetgeleletters's Avatar

Afstand maakt je niet uit als je in love bent hoor

Ik woon in Amersfoort en sjikkie in Oudewater.. Ook niet naast de deur dus.. Tis zo'n 50 min rijden. Gelukkig gaat ze verhuizen naar Woerden en is ze dus een stuk beter bereikbaar met het OV

Voordeel van een beetje afstand is dat je niet elke dag op elkaars lip zit.. Ik zie dr eigelijk elk hele weekend en een door de weekse dag+nacht.

Gaat prima

Old 20-07-2008, 18:39   #215 (permalink)
..

Martin.'s Avatar

Ik had een gf in Wijchen en ik woon zelf vlakbij Hoorn. Was een afstand van circa 175km. 2uur+ in de auto zitten (lang leve de files ) gaat echt irriteren hoor...
Grootste nadeel vond ik dat de spontaniteit minder was, elke keer dat ik haar zag moest ingepland worden. Als je gf dichtbij woont en je hebt even een avondje niks te doen ga je er heen
Martin. is offline  
Old 20-07-2008, 18:41   #216 (permalink)
Member

Apple's Avatar

utrecht - nijmegen 90km

maar gelukkig studeer ik in Arnhem dus blijf door de weeks nog wel eens slapen en ik het weekend zie ik haar.
(haar ouders wonen ook in het mooiste stukje van het land)

Quote:
Originally Posted by Martin. View Post
Ik had een gf in Wijchen en ik woon zelf vlakbij Hoorn. Was een afstand van circa 175km. 2uur+ in de auto zitten (lang leve de files ) gaat echt irriteren hoor...
Grootste nadeel vond ik dat de spontaniteit minder was, elke keer dat ik haar zag moest ingepland worden. Als je gf dichtbij woont en je hebt even een avondje niks te doen ga je er heen

dat is wel echt heel ver hoelang is het goed gegaan ?

Apple is offline  
Old 20-07-2008, 19:00   #217 (permalink)
Registered User

chantal's Avatar

Quote:
Originally Posted by Shane View Post
Dat doe ik ook.. En dat weet ze zelf ook.. dat heb ik haar verteld

Alleen ze woont in zeeland.. en ik in den haag.. en dat gaat gewoon niet werken! aangezien ik mijn leven hier heb, en zij die van haar daarzo..

Ze weet dat ik haar nog steeds leuk vind.. en als ik der niet spreek ofzo dan gaat het ook wel.. maar als ik haar dan weer even gesproken heb, denk ik gelijk weer van GVD!

In het vorige topic stond het hele verhaal.. dus iedereen hier weet wel hoe het zit..

Met die viola gaat ook niks worden want we verschillen gewoon TE veel van elkaar..

Edit: Mike.. Tja dan heb je blijkbaar iets niet goed gedaan (niet lullig bedoeld..) Maar als ze om half 3 ineens besluit om naar huis te gaan.. Moest ze de dag erna werken ofzo?

De afstand hebben mijn vriend en ik ook..hij woont bij deventer in de buurt en ik bij Roermond in de buurt en gaat al 1.5 jaar goed. Het is wel iets waar je 100% achter moet staan

Nou iig veel suc6 ermee!
chantal is offline  
Old 20-07-2008, 19:12   #218 (permalink)
Do the Dahmer!

Laurens.'s Avatar

Send a message via MSN to Laurens.
neuken?

Old 20-07-2008, 19:12   #219 (permalink)
Kay
Kayman

Kay's Avatar

Afstand is gewoon kut. Als je nou de mogelijkheid heb binnen 2 jaar iets te kunnen kopen samen of datje daar werkt wil het nog wel gaan. Maar wat martin ook zegt, dat de spontaniteit verdwijnt. Maarja als je helemaal gek van zoiemand bent kan je het proberen.

Overigens het bij je gf zijn heb ik nu ook veel meer als bij me ex. Dat liep nooit zo soepel als nu. Toevallig is ze nu elke dag bij me maar, normaal zie ik er bijna 5 x pw. Ik sport meestal elke dag en ga daarna naar haar toe. En ja als we nu wat gaan doen gaat ze vaak mee. Omdat een vriendin van haar weer met een vriend van mij is. Dus gaan ze samen vaak mee. Tja het is niet tegen te houden. Probeer evengoed wel veel tijd voor me vrienden te maken. Al is het als je verliefd bent een stuk moeilijker. De drang om haar eventjes te zien is gewoon super groot.

Nu moet ik toch sparen dus stap ik nog maar 1x pw. En veel drinken probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden vanwegen de sport/ droger worden. Dus heb ik evengoed meer tijd over.

Old 20-07-2008, 19:14   #220 (permalink)
BMW-Alpinweiss II

Shane's Avatar

Ja maar ik kan dat dus niet.. Wat Martin al zegt.. ik ga die spontaniteit missen..

En ik kan er ook niet in het weekend heen ofzo.. aangezien ik gewoon moet werken op zaterdag.. en zij ook.. dan zou ik haar 1 keer in de week op zondag even zien..

Daarom zou het voor mij niet werken.. Ik zou het wel naar me zin hebben.. alleen ik wil iemand gewoon vaker dan 1x per week zien. Mijn ex zag ik ook bijna elke dag.. en dat is ook 1,5 jaar lang goed gegaan..

Old 20-07-2008, 19:42   #221 (permalink)
Lekker gewoon!

Sander's Avatar

Send a message via AIM to Sander Send a message via Yahoo to Sander
Eehm..

- Ik zie mn vriendin (als ze bij me blijft) 3 x in de 2 weken..

Je moet gewoon op deze leeftijd je pik achterna lopen, neuken wat er te neuken valt, en niet op je 23 gaan samenwonen en met je tong uit je bek op andere wijven geilen... (toch pronk )

thnx to: Boerenschuur Tuning & consultancy, Scooter Attack R/T, Fred Motoren Racing Team, Da-mol Tuning, www.fouteshirts.nl en van Rijs b.v. Stratenmakerij
Sander is offline  
Old 20-07-2008, 19:45   #222 (permalink)
Mokum

r0bert's Avatar

Send a message via AIM to r0bert Send a message via MSN to r0bert
Correct

En pas een relatie aangaan als het echt een koningschick is, doe ik nu ook.
Sletter een beetje rond totdat je echt iemand tegen komt van : woow, naast jou wil ik wel vaker wakker worden en dan probeer je het eerder niet
r0bert is offline  
Old 20-07-2008, 20:32   #223 (permalink)
Polo Lysholm

scully's Avatar

Send a message via AIM to scully
Quote:
Originally Posted by HenriH View Post
Als jij elke dag blowt ben je in mijn ogen gewoon verslaaft
Dat zal ik ook niet ontkennen, maar is dat dan erger dan iemand die gewoon sigaretten rookt? IMO niet, aangezien ik het bij eentje houdt, en iemand die rookt, steekt er misschien wel 20 per dag op.
scully is offline  
Old 20-07-2008, 20:34   #224 (permalink)
Polo Lysholm

scully's Avatar

Send a message via AIM to scully
Quote:
Originally Posted by sjoerdmetgeleletters View Post
Blowt jouw sjik dan mee? / doe je het gewoon in en om het huis?
Nee, ze heeft dat vroeger wel eens gedaan, dus ze vindt het helemaal niet erg. Mn ouders moeten er niks van weten, dus bij huis roken is er niet bij.
scully is offline  
Old 20-07-2008, 20:35   #225 (permalink)
Lekker gewoon!

Sander's Avatar

Send a message via AIM to Sander Send a message via Yahoo to Sander
* ik probeer iets goed te lullen *

No offence hoor, je moet het zelf weten, maar alle blowende dewds die ik ken, zijn allemaal lamzakken, verneuken school, werk etc..

Daarnaast is er nog steeds niet bewezen dat je er intilligenter of knapper van word, dus ik geef mn geld lekker uit aan andere dingen...

thnx to: Boerenschuur Tuning & consultancy, Scooter Attack R/T, Fred Motoren Racing Team, Da-mol Tuning, www.fouteshirts.nl en van Rijs b.v. Stratenmakerij
Sander is offline  
Old 20-07-2008, 20:36   #226 (permalink)
Senior Member

Erik's Avatar

Send a message via AIM to Erik Send a message via MSN to Erik
Ach, wat is dan de oorzaak en wat is het gevolg?

Old 20-07-2008, 21:02   #227 (permalink)
HSC Membert

Mikkee..'s Avatar

Send a message via MSN to Mikkee.. Send a message via Yahoo to Mikkee.. Send a message via Skype™ to Mikkee..
Quote:
Edit: Mike.. Tja dan heb je blijkbaar iets niet goed gedaan (niet lullig bedoeld..) Maar als ze om half 3 ineens besluit om naar huis te gaan.. Moest ze de dag erna werken ofzo?
jaa ze moest om 8u ergens zijn ofzo, mja fuck it, je kan bij mij ook vroeg opstaan hoor

@ s1abc; alsof ik boos op dr ben geworden helemaal niet, ze had alleen niet weg hoeven gaan

Old 20-07-2008, 22:52   #228 (permalink)
«®†Ï溇ҵ•Í·±›¢¿

Kut Belg's Avatar

Send a message via AIM to Kut Belg
Quote:
Originally Posted by Mikkee.. View Post
jaa ze moest om 8u ergens zijn ofzo, mja fuck it, je kan bij mij ook vroeg opstaan hoor

@ s1abc; alsof ik boos op dr ben geworden helemaal niet, ze had alleen niet weg hoeven gaan
Dan snap ik echt niet waarom je er zo'n drama van maakt.. Moet ze 2 dagen met zelfde ondergoed rondlopen? Heeft ze een eigen tandeborstel bij je thuis? En ga zo maar door!

Old 20-07-2008, 23:06   #229 (permalink)
KEEP IT 4REAL

Murphy_Lee's Avatar

Quote:
Originally Posted by chantal View Post
!
Quote:
Originally Posted by Laurens. View Post
neuken?

Old 20-07-2008, 23:29   #230 (permalink)
EPC / RST # 69

Thijs.'s Avatar

Quote:
Originally Posted by chantal View Post
De afstand hebben mijn vriend en ik ook..hij woont bij deventer in de buurt en ik bij Roermond in de buurt en gaat al 1.5 jaar goed. Het is wel iets waar je 100% achter moet staan

Nou iig veel suc6 ermee!
Waar woon je dan precies ? Ik woon ook in de buurt van roermond namelijk

Old 21-07-2008, 00:10   #231 (permalink)
BMW-Alpinweiss II

Shane's Avatar

KK zooi!! viola heeft het allemaal gelezen wat hier staat..

Ik voel me er echt goed klote door, want ze is echt heel erg boos!!

Old 21-07-2008, 00:16   #232 (permalink)
Registered User

Dan weet ze dat ook
Hoe kan ze t nou weten?

Old 21-07-2008, 00:16   #233 (permalink)
Cakie bakken?

Wallie's Avatar

Send a message via Skype™ to Wallie
My scooter:
ScooterbaseID
Quote:
KK zooi!! viola heeft het allemaal gelezen wat hier staat..

Ik voel me er echt goed klote door, want ze is echt heel erg boos!!

Heeft ze dan op je pc gezeten?
Of heb je haar verteld over het scooterforum?

Wallie is offline  
Old 21-07-2008, 00:16   #234 (permalink)
Lets Hyve...

[5th] Douwe's Avatar

Send a message via AIM to [5th] Douwe
Das mooi kut al moest ik er wel ff om lachen

Is ze nog voor rede vatbaar of is het kansloos ?

Old 21-07-2008, 00:18   #235 (permalink)
euner

Thomass's Avatar

haha komt ook altijd uit he zoiets
Thomass is offline  
Old 21-07-2008, 00:20   #236 (permalink)
B R O E M !!

PvdH's Avatar

Zoiets hadden we hier toch al ee nx gehad? GF's van members in dit topic?

Ik pak alvast de chips

Old 21-07-2008, 00:22   #237 (