![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) | ||||||||||
|
:*
|
Girlfriends of Forummembers #15
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
![]() __________________ |
||||||||||
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Kayman
|
Als het vocht is kan het wel. Je moet iig niet te gek gaan doen en doorslaan in het afvallen zodat je gaat uitmergelen.
@ dat kreunen. Ik vind het wel lekker maar niet dat neppe hoere gekreun. Je moet gewoon 2 a 3 vingers in de smoel stoppen en zeggen dat ze stiller moet zijn. Werkte altijd wel ![]() __________________ |
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik zit echt mega hard te twijfelen. Gister avond even me die Zweedse chick gebelt, zei komt Maandag naar Amsterdam en dus willen we weekje bij elkaar zijn/omgaan. Me vriendin weet het, maar vind dat dus absoluut niet goed (vrij logisch) Iemand wijze raad?
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Mokum
|
Heb je totaal niets aan, gewoon zeggen dat je een serieus dinnetje heb en geen behoefte meer heb aan het zweedse vrouwtje.
Als het goed loopt met je GF moet je het ook niet op het spel zetten voor iemand die duizenden km's verderop woont, dat lukt gewoon nooit. |
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Registered User
|
Beste is gewoon om die Zweedse mooi te laten lopen inderdaad. Maar potver ik moet wel zeggen dat ze heel heel heel leuk is, leukste chick die ik ontmoet heb kan ik er beter van maken. Goed het zou geenstijl zijn om dit tegenover me vriendin te maken, maar ik heb altijd een zwak voor die zweed gehad
![]() |
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Registered User
|
Me vriendin kwam paar smsjes tegen in me gsm van dat zweedse meisje, dus die wou gelijk weten hoe dat precies zat. Ik kan het gerust een weekje doen, maar me vriendin heeft het gelijk in de gaten dat ik met der afspreek ( ze weet dat ze maandag uit zweden kom) en die weet ook heus wel dat het niet als vrienden onder elkaar is/blijft
![]() |
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Registered User
|
True, heb de laaste weeken veel meegemaakt met me vriendin, maar het is meestal alleen maar negatief. Geen excuses om nu met die zweedse het bed te gaan deelen, maar ik heb al zekker 2-3 jaar goede contacten met der, en een paar maanden terug stond het plan nog even om te imigreren naar der
het is dus best 'serieus' alleen ik kan me huidige vriendin het ook niet aandoen, ben net van het gezeik af (dat ik een player was bladiebla) |
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Kom op Erik wees een vent, beide gaat toch niet lukken. Als je realistisch tegen jezelf bent weet je dat de kansen met je Nederlands vrouwtje vele malen groter zijn.
Je hebt een leuke tijd gehad met de Zweedse chick, tijd om het af te sluiten zou ik zeggen. Hard, maar het beste allicht. __________________ |
|
|