![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#304 (permalink) |
|
|
Nou ik denk dat het met mij en m'n vriendin na 3 jaar ook snel gedaan is. Ik merk dat we uit elkaar beginnen te groeien. En ik heb momenteel eigenlijk weinig behoefte om er iets aan te doen, misschien verandert dat nog. Vreemd dat het zo kan lopen zonder ruzie ed. Ik kijk het nog even aan iig.
__________________ Last edited by Xander; 05-09-2008 at 18:47. |
|
|
|
|
#306 (permalink) | |
|
slaat kant noch wal
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#307 (permalink) | ||
|
|
Quote:
Quote:
![]() __________________ |
||
|
|
|
|
#308 (permalink) |
|
BaMed
|
Gisteren kreeg ik smsje van ex 1 uur s'nachts.
Ze vroeg of ik in amsterdam aan het uitgaan was en dat ze dan langs zou komen. Stuurde maar dat ik ergens anders was. Krijg ik later smsje van ja kom ff bij me langs dan met een knipoog erbij . Ik had zo gevoel dat ze niet meer wou. Vond het ook wel best!! Het om elkaar heen draaien loopt eigenlijk nooit op iets uit. Dus ik vond het wel lekker kon nu me eigen gang gaan en me niet meer inhouden als ik andere meisies tegen kwam. Hoefde in iedergeval geen rekening ermee te houden dat ze erg zou vinden als ik met andere ga. schijnbaar is het dus toch niet zo:S Snap er geen reet van d8 echt dat ze ermee klaar was. Ik heb dan ook zozeer geen gevoelens voor haar. Maar ja dat komt ook omdat je weet dat het niks wordt. En dan krijg je weer zoiets. Ga je toch denken wat moet je ermee. __________________ |
|
|
|
|
#315 (permalink) |
|
Hoi?
|
Polletje maken?
![]() Maar dit is volgends mij een Girlfriends van Forummembers topic. Niet, wie gaan er mee chickies "Sargen" in Danzig komende donderdag ![]() Hier gaat het ook wel weer goed, na een half jaar paar weken uitelkaar geweest. Ik had er ff geen zin meer in, en er waren gewoon wat dingetjes.. Maar echt uitgeweest is het eigenlijk ook niet. Alles is weer opgelost, en beter zoals het was! Beetje rust (pauze) deed ons iig wel goed. Maar wat ik al zei; echt uit is het niet geweest, alleen officieel ![]() |
|
|
|
|
#319 (permalink) | ||
|
SBO Crew
|
Quote:
Quote:
Sinds het trouwens eind mei is uitgegaan met me ex heb ik van haar enkel nog 1 telefoontje gehad dat ze boos was dat ik paar weken later een nieuwe vriendin had. Toen we een relatie hadden riep ze altijd dat ik zomaar niet van dr af was als het ooit uit zo gaan. Vrouwen ![]() Gelukkig ben ik nu 100x gelukkiger met mijn huidige vriendin. Maandag alweer 3 maanden ![]() __________________ |
||
|
|
|
|
#320 (permalink) | |
|
HSC Membert
|
Quote:
__________________ |
|