![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#33 (permalink) |
|
6.26
|
En ik heb nog wel net gegeten ook...
Ik zou er niet eens heen gaan als jullie het leuk hebben samen, dat is het echt niet waard. Heb poosje braziliaanse chick gehad, dat is toch wat te ver weg. Daarna 1,5 jaar met meisje uit de buurt gehad en uitgemaakt omdat het gevoel voor die braziliaanse nooit verdwenen was en ze ook hier heen zou komen. Dat is niet gebeurt en dan sta je mooi met lege handen. En een volle zak maar dat terzijde ![]() __________________ |
|
|
|
|
#36 (permalink) | |
|
206 Driver
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#40 (permalink) |
|
Senior Member
|
Gozer, je gaat toch niet omdat je vriendin loopt te piepen niet met de Zweedse afspreken? Je hebt dr superlang niet gezien etc, dan kan je toch wel gewoon wat afspreken? Als mijn vriendin mijn smsjes zou lezen en dan zo zou gaan zeiken was ik lekker naar die Zweedse gegaan.
__________________ |
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
Registered User
|
1 dag vind me vriendin wel oke, maar het ga hier over een hele week. Dat wil en vind me vriendin niks, en dat kan ik wel begrijpen. Ik vind het voor me eigen ook wel fijn eigenlijk dat die zweedse niet kom, anders ga ik er serieus over twijfelen. Want ze is wel gewoon erg leuk.
|
|
|
|
|
#42 (permalink) | |
|
E30 0wner.
|
Quote:
Kan me niet voorstellen maar oke ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#43 (permalink) |
|
Pilsje erbij?
|
Ik zou ook gewoon afspreken hoor, vooral omdat je nog gewoon contact met haar hebt. Komt ze een keer in de buurt, kun je haar zien, moet je imo gewoon afspreken. Zou ik wel gedaan hebben. Die chick van je moet niet zoveel zorgen maken, jij moet gewoon niks met die Zweedse doen.
__________________ |
|
|
|
|
#47 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik snap zowiezo niet waarom je nog iets hebt met je vriendin dan. In mijn ogen moet toch je vriendin het mooiste en het liefste zijn wat er is. Zou dan niet eens over na hoeven te denken of ik die Zweedse breut zou willen knekken.
__________________ Last edited by ThaZippa; 23-08-2008 at 16:58. |
|
|
|
|
#52 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() ik vind het ook allemaal telkens een 'net' te goed verhaal e.d. __________________ |
|
|
|
|
|
#54 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Geloof wat je wil geloven, geloof je het niet prima Ik spreek niet af met die Zweedse, ik ben blij me met GF en natuurlijk vind ik haar de mooiste en liefste @ThaZippa. En ben geen wijf in een mannen lichaam. Voor de rest zou ik er niet teveel aan vies maken. |
|
|
|
|
|
#55 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
![]() __________________ |
|