![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#63 (permalink) |
|
Kayman
|
Vertel?
@ Sjoerd, koop gewoon iets leuks. Maakt toch niet uit wat? Bos bloemen, slagroom, aardbeien (voor een gezellige avond), of je maakt het gewoon af door daarna nog lekker op een terrasje jezelf vol te laten lopen. Altijd leuk en dronken naar huis en daar lekker neuqen. __________________ |
|
|
|
|
#67 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
Gewoon niet op reageren en uitzitten, werkt het best ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#68 (permalink) | |
|
|
Quote:
no offence, maar ik denk niet echt dat ze het een leuk cadeau zou vinden. __________________ |
|
|
|
|
|
#74 (permalink) |
|
Registered User
|
Nooh vrouwen
![]() 3 weekjes terug dan uit elkaar gegaan (haar initiatief). Zijn we gister dus als vrienden naar ehv geweest en bioscoopje gepikt. Vertelt ze me 's avonds dat ze het toch nog steeds leuk met me vind en me mist. Wat moet je hier nou mee? Ik ben iig niet van plan meteen toe te happen, aangezien ze me toch gekwetst heeft. Ik zie wel hoe het loopt. Last edited by MarcR; 26-08-2008 at 13:43. |
|
|
|
|
#78 (permalink) |
|
Pilsje erbij?
|
Niet toehappen, dan trap je in haar verleidingsfase. Ze heeft het gewoon met je uit gemaakt om met andere dudes lekker te kunnen flirten waarschijnlijk. Zo gebruikt ze jou gewoon als pop. Hou het gewoon leuk met haar, maar denk niet dat zoiets zal werken, c'est mon vision.
__________________ |
|
|
|
|
#85 (permalink) | ||
|
|
Quote:
![]() Quote:
![]() __________________ Last edited by Xander; 26-08-2008 at 23:23. |
||
|
|
|
|
#88 (permalink) | |
|
Hoi?
|
Quote:
Ging alleen over dat ik haar wel miste dat zei op vakantie was, maar ze vond het niet tof dat ik het over haar had op dit foum, terwijl ze niet eens wist waarover het ging.. de vorige x dat ik wat poste wist ze dat ook via jouw chick, dus beter houd je hier je mond ja.. Erg jammer btw, hier is eigenlijk juist een plek waar je je ding kwijt kan. Soms ook beter van niet btw |