![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#92 (permalink) | |
|
ewehem shit
|
Quote:
Die bandjes zijn dus puur voor de fun erbij, tis geen cadeau dat we een jaar hebben ofzo. Prijs gaat het mij niet om wat je zelf al zegt, ik geef net zo graag iets van 100 euro als iets twv 10 euro. Ik ken niemand met die bandjes, en kan er zo 20 kan opnoemen die ring/ketting van elkaar heeft. Bandjes is dus imo een stuk leuker en NIET om het feit dat ze 10 euro zijn wat Sandor zegt Even over gister want daar ging het om.. Mooie bos rozen gekocht, lekker gegeten bij de mexicaan en hebben een top avond gehad ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#93 (permalink) | |
|
E30 0wner.
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#95 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Jongens ik zit met een probleem
![]() Een ex van me (van 4-jaar terug ongeveer) waar ik nog steeds mee om ga zocht werk. Toevallig zochten ze op mijn werk iemand zoals haar, en zei ik tegen der waarom kom je niet hier soliciteren? Nou dat leek haar wel wat dus stuurde ze mijn baas een e-mail. Maargoed het probleem is een beetje, ik ga nog steeds met der om en ze is soms nogal een beetje klef / slijmerig, en ook vrijgezel. Mijn vriendin die denkt soms weleens dat ze me nog steeds leuk vind (ik niet, en bovenal wil er ook absoluut niet terug). En is me vriendin soms snel jaloers als ik met haar om ga (in de zin van, mee praten bij het uitgaan, tegen komen op de fitnes, etc). Nu bedacht ik me (wellicht te laat) dat er best eens gezeik kan komen als ze hier komt te werken. Ik heb het er al met die vriendin een keer over gehad (die kent mijn vriendin ook een beetje) en ze was er ook een beetje bang voor dat er gezeik van komt. Maja, nu is ze dus uitgenodigd voor een gesprek, dus er is al een kans dat ze hier komt werken. Wat is nu wijsheid, aangezien als ze aangenomen word ik het me vriendin moet vertellen omdat ze er vroeg of laat toch wel achterkomt anders. Om te wachten tot ze aangenomen word, of het nu al te vertellen ? En wat is een subtiele manier? ![]() En moet ik me schuldig voelen? Ben ik fout geweest? __________________ |
|
|
|
|
#98 (permalink) |
|
BMW-Alpinweiss II
|
Nouja ik begrijp het punt van jou vriendin opzich wel..
Een ex blijf je eigenlijk altijd wel een zwak voor houden (ik bedoel dus vanuit dat meisje, die miss nog een zwak voor jou heeft).. dus als zij helemaal klef gaat doen bij jou.. begrijp ik het wel.. Ik denk dat als een ex van mijn gf helemaal klef aan der ging hangen enzo, ik dat ook echt niet relaxed zou vinden.. __________________ |
|
|
|
|
#102 (permalink) |
|
komt/nu/voorbij
|
Wow, net weer beetje bijgekomen.
2 fucking wazige dagen beleefd, haha. Ze kwam 's avonds en begonnen om uurtje of 10 met drinken en blowen, wat doorging tot 9 uur 's ochtends.. Hele tijd zitten ouwehoeren etc, muziek op en chillen. Vervolgens naar bed gegaan, verder niets - te spacend. Volgende middag, met wakker worden, rustig gezoend en vervolgens de drink en blowsessie voortgezet tot 2 uur 's nachts. Daarna in bed beland.. Goed vermaakt iig. ![]() Sowieso nog wel keer afspreken en aangezien ze met goeie vriend van me gaat samenwonen, zal ik d'r vast nog wel tegenkomen.. ![]() Links. __________________ |
|
|
|
|
#107 (permalink) |
|
komt/nu/voorbij
|
Ja, op een vriendschappelijke manier.
![]() Studeren 't zelfde. Andere dude heeft ook vriendin, dus ik kaap niets weg ofzo. Voel me al de hele dag wazig relaxt. :/ En waarom niet Kay? Soms weet je wel van bepaalde type dames dat ze behoorlijk kunnen feesten en doorhalen, maar van 'deze' zou je dat op 't eerste gezicht ook niet echt zeggen.. __________________ |
|
|