![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#125 (permalink) | |
|
ewehem shit
|
Quote:
![]() Aangezien jij er dan ook niet achter komt.. __________________ |
|
|
|
|
|
#126 (permalink) | |
|
HSC Membert
|
Quote:
mijn chick, waar ik ook echt net 2 dagen voor de vakantie mee kreeg zei precies hetzelfde... ze menen het misschien wel, want in principe, als ze het niet weten, kan het ze ook geen pijn doen... maar heeft niks met niet jaloers zijn te maken __________________ |
|
|
|
|
|
#128 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#130 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Het heeft idd meer met vertrouwen te maken. Maar het is maar hoe je het bekijkt, jaloezie is in de meeste gevallen dat ze zich zorgen maken om niks. En dat doen veel meiden ook als je met vrienden op vakantie gaat naar bijv. lloret of chersonissos. Zij deed dat dus duidelijk niet. En jongens, ik hoefde me geen zorgen te maken. Ze was al op vakantie geweest, waar niks was gebeurd. En ze is gewoon te vertrouwen. Toen ze nog met dr ex had stond ik in de kroeg wel eens met haar te praten, die vriend meteen achterdochtig waarom ze met mij stond. Terwijl er toen nog niks aan de hand was. Ik ken haar ook al zo'n 2 jaar dus ik weet hoe ze is. Anyway ze is bijna jarig. Ik heb alleen ff geen orginele ideeen voor een leuk cadeau. Dus iemand tips? __________________ |
|
|
|
|
|
#131 (permalink) |
|
komt/nu/voorbij
|
Ik maak altijd een schilderijtje.
![]() One-off, origineel etc. Maargoed, als je verder weinig creatieve skills hebt is 't wel lastig. Ik weet niet waar ze van houdt, maar je kan bijv eens kijken naar shit in zo'n 'Afrika-store'/wereldwinkel of weet ik 't. Daar hebben ze vaak wel leuke dingen (imo), die dan weer bepaalde betekenissen etc hebben. Zal vast wel iets te vinden zijn? Of beetje op ebay rondsnuiven? __________________ |
|
|
|
|
#134 (permalink) |
|
Kayman
|
@ Bjorn, mijn meisje had nog nooit geblowt. Laatst een keer in amsterdam zei ik dat ze dat is moest proberen. Nou we gingen samen helemaal stuk. Ze vond het super leuk!
Maar zo een chill avondje zal ze niet echt voor in zijn, al kan ik het natuurlijk altijd vragen! Toen wied gerookt, vind hasj ook 10 x chiller. __________________ |
|
|
|
|
#137 (permalink) |
|
komt/nu/voorbij
|
Haha, zoiets kan ze dan toch wel zelf bepalen, neemt ik aant.
Denk dat 'deze' al meer ervaring met verschillende shit heeft dan ik, dus wat dat betreft. Maar iig wel relaxed dan toch, dat je toch gewoon samen beetje 'gek' kan doen en lachen. Moet vast wel lukken joh. Juist vinden chicks dat toch vaak wel leuk? Beetje thuis hangen, wat drinken etc. Alleen nu doe je 't op iets andere manier - steviger zeg maar. 't Was bij ons ook niet zuipen om 't zuipen of blowen om 't blowen, maar 't was gewoon gezellig en dan gaat dat soort shit vanzelf, I suppose. Waterpijp aan, toastjes etc op tafel; prima! __________________ |
|
|
|
|
#140 (permalink) | |
|
BaMed
|
Quote:
In mijn ogen niet als je elke dag blowt/snuift/slikt is wel wat anders. Dan ben je gebruiker. __________________ |
|
|
|
|
|
#141 (permalink) | |
|
euner
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#144 (permalink) |
|
19,3 Manston 2 Peug
|
Ja, want je gebruikt. Trouwens, iemand die op zeer regelmatige basis drugs gebruikt zal waarschijnlijk ook niet van zichzelf zeggen dat hij een gebruiker is. Lekker boeiend overigens, als jij maat kan houden, tis je eigen verantwoordelijkheid. Volgens mij gaan er minder mensen kapot aan drugs dan wel.
__________________ |
|
|