![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#391 (permalink) | |
|
Lets Hiv...
|
Quote:
![]() Misschien komt het omdat techno niet 100% mijn ding is, en ik was nuchter ![]() __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#399 (permalink) | |
|
Peter Griffin
|
Quote:
En nog iemand, maar weet niet meer wie ![]() En Plantje nog even, en net voordat ik naar buiten liep zag ik Sjors nog ![]() Ik was om 02:00 nog even rechtsvoor maar zag niemand van 't forum. Heb bijna de hele nacht rechtsvoor gestaan ![]() Heb me verder prima vermaakt! Alleen laatste anderhalf uurtje was wat minder.. Maar goed, kan gebeuren ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#402 (permalink) |
|
aka Der Plant!
|
Volgens mij waren we allemaal om 2 rechtsvoor behalve baas die nergens te bekennen was... Ook niet waar hij later zou zijn
..Idd een paar gemeet, erwin, mhrntt, extera, wanksta en siep-( HAHA, bijhekomen )TOP feest gehad en een super after !__________________ |
|
|
|
|
|
#403 (permalink) |
|
Kamp Limburg Kut!
|
ik heb ook bijna de hele avond, vanaf 2-3 uur vooraan gestaan.
maarja ken toch niemand van t forum hier ![]() k vond het iig een keihard feest, vooral team red beukte er ontzettend hard op los. wel jammer dat er maar 2 hc platen waren kan niet wachten op mn volgend feest , volgende week carnaval, week erna hws naar reverse, en dan 20 maart weer naar black ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#411 (permalink) | |
|
EPC / RST # 69
|
Quote:
Ik vond HardBass iig echt stukken vetter dan verwacht ! Wist niet dat je nog zo hard kon knallen op hardstyle Echter vond ik het volk echt stukken minder dan op hardcore feesten. Waren veel van die mooiboys wat volgens mij alleen daar waren om te kunnen zeggen dat ze naar een feestje waren geweest En veel mensen die met de meest commerciele platen raar gingen doen en als die voorbij waren gingen ze op de tribune zitten. Al met al was het echt een dik feest. Heel misschien nog naar Reverze, stomme is dat ik daarvoor de VIP kaarten moet hebben en dat vertik ik eigenlijk om die te halen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#412 (permalink) | |
|
voorheen foxrider:P
|
Quote:
Ik heb een uur naar me eigen groep gezocht (ging met Moon heen op eignen gelegenheid), en toen was het al 2 uur. Daarna was ik allang blij dat ik ze gevonden had, dus ben ik niet meer van het groepje afgeweken .Vond het trouwens een vet feest, alleen de wc's waren echt ruk ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|