![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#640 (permalink) |
|
aka Der Plant!
|
Het bobben is wel te doen, je maakt het feest alleen op een totaal andere manier mee... En het is of-of in id geval, zit ook met geld eigelijk op het moment, gewoon lekker fit zijn voor de voetbal denk... Ach, ik zie et ook allemaal nog wel
...Qlimax wordt em wel denk !__________________ |
|
|
|
|
#647 (permalink) |
|
PTSSS
|
Zit nog een beetje te twijfelen tussen project Hardcore en Intoxicated.
Wat kunnen jullie aanraden? Sporthallen Zuid schijnt wel super locatie te zijn, maar de line up en de entourage rond Project is imo weer wat sterker. keuzes keuzes keuzes.... __________________ |
|
|
|
|
#648 (permalink) |
|
B*nn*d
|
Duidelijk Intoxicated..
Vorige feest weer is was van cyndium was ook echt super vet ![]() http://www.cyndium.nl/concept/intoxicated.html Early Hardcore is ook echt super vet, voor als je al die hardcore hitjes van "nu" al 8392173x hebt gehoort ![]() __________________ |
|
|
|
|
#652 (permalink) |
|
aka Der Plant!
|
geen masters voor mij, kaarten intoxicated zijn wel binnen en dat lijkt me dus echt wel een VEEL vettere party
!kijken hoe het met bobben gaat, pet + clownsneus gaan wel weer gewoon mee, haha ![]() ok ok, niet veel beter, maar wel beter ( kheb net ff moh bekeken )... linkje: http://partyflock.nl/party/128811/join.html ( intoxicated dus ) __________________ Last edited by Cor_vandijk; 11-09-2008 at 19:00. |
|
|
|
|
#655 (permalink) |
|
aka Der Plant!
|
laat het iig wel ff weten als je gaat, daar kun je elkaar ook wat makkelijker vinden zeg maar
...voorlopige planning: 20-09 Intoxicated- Sporthallen zuid 04-10 Scantraxx- Heineken Music Hall 01-11 Thrilogy- Brabanthallen 22-11 Qlimax OF Fabulous ( godverdomme moet ik nog kiezen ook, ze waren allebei zo kk bruut )20-12 Thunderdome- Jaarbeurs!!! Voorlopige planning en kijken waar we komen , kheb er iig goed veel zin in !!! ![]() __________________ Last edited by Cor_vandijk; 12-09-2008 at 16:23. |
|
|
|
|
#660 ( |