![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Ctrl.Alt.Delete
|
Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #6
Hier verder.
Fantasy Island · Festival 2009 za 16 mei 2009 Thunderdome · Fight Night za 23 mei 2009 Hardcore Junky · Part IV zo 31 mei 2009 Free Festival 10 years anniversary weekender · Harder Styles za 6 juni 2009 Hardcore4life za 6 juni 2009 Defqon.1 Festival · 2009 za 13 juni 2009 Ground Zero Festival 2009 · Independence Day za 4 juli 2009 Dominator · The Hardcore Festival za 25 juli 2009 Decibel · outdoor festival 2009 za 15 augustus 2009 Q-base Masters Of Hardcore · Pole position - Lap II za 7 november 2009 mijn agenda tot zover ![]() __________________ Last edited by ::Michel::; 13-05-2009 at 15:58. |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#9 (permalink) |
|
BaMed
|
Quote:
Nou ja zeg je hebt bijna hetzelfde als mij ![]() __________________ |
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik vond decibel lingebos gorinchem toch 1 van de betere locaties. Gewoon lekker alles achtermekaar aan het water. Beetje het defqon idee.
Dus je kan gewoon lekker langs alle tenten heen lopen zodat je bij de laatste tent aan komt. Als ze onderweg ergens vet draaien blijf je daar gewoon een tijdje. Dit mis ik dus echt bij de beeksebergen. Daar heb je een weg waar je helemaal bent afgezonderd van de tenten. |
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
aka Der Plant!
|
Neem ook van tevoren iets in en dan een paar mee naar binnen, dan blijft de schade beperkt als ik wordt gepakt, maarja nooit gepakt tot nu toe en ben er van overtuigd dat wanneer je goed loopt je ook niet gepakt wordt
!Maarja, super knallers weer binnen dus ik ben echt blij !__________________ |
|
|
|
|
#29 (permalink) |
|
Registered User
|
Wel lekker als je gepakt wordt en je van te voren wat hebt ingenomen.
Maat van mij was bij Qlimax gepakt. Je kwam gelijk voor het snelrecht! Hij zat echt met veel gasten in de cel die van te voren ook spul hadden ingenomen. Reken er maar op het niet in je voordeel werkt als je tegenover de rechter zit en hij slaat in eens in! haha... |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|