![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#572 (permalink) |
|
Stage 6 #26
|
Wil ook wel naar Ground Zero, maar kan helaas niet
![]() Verder vond k dat Karotte op Awake juist tegen viel. Heb er ff gestaan, maar ben toen weer verder gegaan. De mensen die het vet lijkt, houdt er wel rekening mee dat er voornamelijk techno, minimal, electro en techhouse gedraaid wordt. Als je juist van de HS/HC bent kan ik me voorstellen dat je het minder waardeerd, aangezien dat niet gedraaid wordt. |
|
|
|
|
#593 (permalink) | |
|
B*nn*d
|
Quote:
? Wou ook wel graag naar Ground Zero maar helaas kan me geld nu wel beter gebruiken Vanavond tropical night in Hengelo, word ook wel gezellig ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#596 (permalink) |
|
yipyipyipyipyipyip
|
True, kreeg een beetje een inkakker toen het net licht werd.
Maar DAMMMMM wat een feest was dat joh ![]() Hardcore viel mij tegen, dan was het geluid weer hard, dan weer zacht, dan weer dikke bass, en dan opeens was de bass weer ver te zoeken, teksten waren soms totaal niet hoor baar. Bij Predator en Rob Gee, maar fock hé dat was het focking vet . Heerlijke bass en lekker tempo , voortaan ben ik toch vaker bij de oldskool te vinden . Half men / half machine en Lenny Dee vielen mij erg tegen moet ik zeggen. Lenny Dee heb ik enkel op Enzyme Incubation horen draaien en vond ik toen wel goed, maar nu draaide hij echt van die vage industrial met een keer een knaller er tussen, iedereen stond stil en de tent liep leeg. Dan moet er toch een lampje branden, want dan doe je toch iets niet goed. En de afsluiter op de main met Partyraiser was focking bruut. Wie weet het nummer waarmee die afsloot? Dit is overigens mij 1e feest waarbij ik geen last kreeg van mijn rug, misselijkheid of dat iemand op mijn voet ging staan waardoor je weer de hele focking tijd last van je voet hebt. Door het vele stampen nu wel mijn voeten verrot, kan haast niet meer lopen ![]() Al met al een focking vet feest gehad ![]() Oja en Erwin even gedag gezegt ![]() __________________ |
|
|
|
|
#597 (permalink) |
|
Peter Griffin
|
Zo, ik ben ook net terug. Ik vond 't supervet! Maar vorig jaar ging 't wel een stuk harder volgens mij. Heb overigens de hele tijd op de main gestaan. Ik ging 's nachts wel knettertje hard
![]() Tegen 't einde aan Michel nog even gemeet, naar Wanksta gezwaaid En helemaal op 't einde onderweg naar de bus Plant nog even, die op blote voeten liep en een vriend kwijt was ![]() __________________ |
|
|
|
|
#598 (permalink) |
|
BaMed
|
Vond het wel geslaagd. Had wel iets zo in het bos en s'avonds, underground gevoel gaf het een beetje.
Sfeer vond ik bij de hardcore echt raar. Veel bozen blikken en duwen. Zijn er ook niet lang geweest en zijn naar de hardstyle vertrokken wat me erg goed beviel eigenlijk. Heerlijk sfeertje en werd aardig hard gedraait voor hardstyle. __________________ |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|