![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#273 (permalink) | |
|
vuole un
|
Quote:
Opzich als je het zo bekijkt, is het een originele en wel leuk opgezette film. Maar verder zat ik me echt te ergeren tijdens de film en ben ik ff een potje gaan hartenjagen tussendoor omdat die film zo ontzettend langzaam is. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#277 (permalink) | |
|
19,3 Manston 2 Peug
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#278 (permalink) | |
|
Mokum
|
Quote:
![]() Iedereen heeft een andere mening natuurlijk, feit is dat er veel goede acteurs zijn ![]() |
|
|
|
|
|
|
#283 (permalink) |
|
khebeenzip
|
Leonardo di Caprio en Johnny Depp horen er wat mij betreft ook zeker bij als je het over de betere acteurs hebt. Vooral di Caprio's rol in "What's eating Gilbert Grape" is echt geweldig. Johnny Depp speelt overigens ook erg overtuigend in deze film, net als in Blow, Donnie Brasco, Secret Window en Sweeney Todd. Pirates of the Caribbean niet is niet mijn soort film, maar ook hierin zet Depp m.i. een prima vertolking van Jack Sparrow neer.
Maar mijn all time favorite is toch wel De Niro. Te veel films om op te noemen waarin hij meesterlijk acteert. Bovenaan op mijn wishlist staat nog "Raging Bull". Neem me al twee jaar voor om hem te kijken, maar het komt er telkens niet van.. Verder zijn Jack Nicholson, Anthony Hopkins, Al Pacino, Marlon Brando, Tom Hanks enz namen die voor zich spreken denk ik. Vanavond naar The Dark Knight, ben zeeeeeer benieuwd. Op IMDB erg hoog gewaardeerd, maar ik hou in mn achterhoofd dat dit ongetwijfeld overrated zal zijn. Christian Bale (Batman) trouwens ook een prima acteur, geknipt voor de rol in American Psycho! |
|
|
|
|
|
#292 (permalink) |
|
[King of Coke]
|
http://www.imdb.com/title/tt1082886/
It's the summer of 1994, and the streets of New York are pulsing with hip-hop. Set against this backdrop, Luke Shapiro (Josh Peck) spends his last summer before college selling dope throughout New York City, trading it with his shrink (Ben Kingsley) for therapy, while crushing on his step-daughter (Olivia Thirlby). Ben 'm nu aan het kijken, wel grappige dingen... Laat wel horen wat ik er van vond wanneer ik 'm heb afgekeken. [Edit] Er zitten wel komische dingen in op zich best de moeite waard.__________________ Last edited by Maitre R.; 26-07-2008 at 23:08. |
|
|
|