![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#311 (permalink) |
|
vuole un
|
Nieuwe Batman gezien. Ja super dus he. The Joker erg vet neergezet, Batman zelf een beetje naar de achtergrond deze keer. Two face ook echt een overtuigend personage. Wat kleine minpuntjes die wel vergeven worden doo mij. Ik zeg; iets beter dan Batman Begins.
De minpuntjes. De film zat erg vol, er waren delen die imo beter weggelaten hadden kunnen worden zodat er wat meer tijd in andere dingen kon worden gestoken. Batman Begins was echt goed uitgewerkt, hier mistte ik die goede uitwerking af en toe (dramatische momenten die heel snel met een totaal andere scene afgewisseld worden). Het einde was wat fake, een zoektocht naar een brug voor deel 3 in deze reeks, ze hadden het op veel meer manieren kunnen laten eindigen. __________________ |
|
|
|
|
|
#312 (permalink) | ||
|
KEEP IT 4REAL
|
Quote:
![]() Man o man, wat een goede film zeg. Mijn verwachtingen heeft het waargemaakt! Uistekende rol van the Joker, verdient ook alle lof voor het acteerwerk wat Hedger heeft neergezet! De film zat vol actie, spannende momenten, humor en plotwendingen Zeker een aanrader, ook zelfs voor degene die niet van het genre houden ![]()
__________________ |
||
|
|
|
|
|
#313 (permalink) |
|
komt/nu/voorbij
|
Net toch behoorlijk zitten genieten bij Garden State.
__________________ |
|
|
|
|
|
#316 (permalink) |
|
|
Paar dagen geleden heb ik ook toch maar Dark Knight aangezet. Eigenlijk wilde ik hem in de bios zien, maar omdat ik een nederlander ben en die van nature kk gierige schrapers zijn heb ik daar niet voor gekozen. En je mag er niet meer roken natuurlijk.
Wat dat betreft heeft hij mn verwachtingen waargemaakt. The joker is wat dat betreft erg goed gespeeld door Heath. Daarbij is de film geen voortborduursel op de eerdere batman films. Iets wat erg gewaagd is, maar erg goed uit de verf is gekomen. De duistere Gotham sfeer kwam pas op het einde aan bod. De uithalen naar andere karikaturen uit de comic reeks had ik absoluut niet verwacht (Harvey Dent bijv). Ik heb veel waardering voor het feit dat ze een toch een wat knullige oetlul als batman in een belachelijk pakje en zonder superkrachten in deze tijd toch boeiend neer kunnen zetten. The Joker vind ik overigens erg super gespeeld, helemaal mijn stijl. Een storend element was toch wel de stem van Batman. Dat klonk vrij nep. Maar dat is vrij logisch aangezien Bruce niet vrij kan sprekend. Owja en die muuractie met die motor van hem. Vrij onwaarschijnlijk. __________________ |
|
|
|