![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#512 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
al die A P films zijn echt lache vooral the naked mile en beta house is ook zeker goeie ![]() |
|
|
|
|
|
|
#513 (permalink) | |
|
:: | SSR NRG | ::
|
Quote:
maar na het lezen van het topic zat ik vol verwachting te kijken, maar er kwam maar niets.. heb echt het idee dat ik ee nstuk van de film heb gemist ofzo ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#519 (permalink) |
|
HSC Membert
|
gister naar dont mess with the zohan geweest...... hi-la-risch!!
vooral dat stukje dat ie bij alle vrouwen het haar aan het wassen is, en daarna ff bangboem in het kamertje ernaast..... heb 5minuten met tranen in mn ogen bijna op de grond gelegen.. heerlijk! adam sandler ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#525 (permalink) | |
|
PotjeHous'n?
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#528 (permalink) | |
|
BMW-Alpinweiss II
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#531 (permalink) | |
|
-BMW-
|
Quote:
![]() En die onderstaande de goede ![]() ![]() ![]() ![]() Heerlijk hoe die in deel 1 met die messen aan de gang ging ![]() Let niet op de muziek. Al is het best humor ![]() Last edited by A-Bizar; 21-08-2008 at 15:23. |
|
|
|
|
|
|
#533 (permalink) | ||
|
19,3 Manston 2 Peug
|
Quote:
Al met al, een prachtige film over boetedoening, het menselijk geweten en het gebrek aan rust na een fout. Een film die een stuk toegankelijker is dan Lynch films, wat ook wel een keer leuk is. __________________ |
||
|
|
|
|
|
#534 (permalink) |
|
#130 Little Bastard
|
hmmz daar zeg je me wat ![]() ik weet verder niks van Christian Bale en ik heb geen andere films van die regiseur gezien en ook heb ik Apocalipse now nooit gezien dus niet zo gek dat ik niet alle verwijzingen mee kreeg. nu ik die spoiler zo lees snap ik het gelijk ook een stuk beter ![]() toch maar eens meer in gaan verdiepen. edit.. die sergeant KURZ dee me meer denken aan die ene kok in scary movie die met zn handje door de aardappel p |