![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#550 (permalink) | |
|
Patrick.
|
Quote:
Ik heb gister wat DVD's gekocht en zag toevallig deze staan nadat ik deze post had gelezen. Wat een kut film, dat verhaal gaat echt nergens over imo. Allemaal 'belangrijke' gebeurtenissen die totaal niks met het verhaal te maken hebben. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#554 (permalink) |
|
scooterloos
|
Gister naar "The Strangers" geweest
![]() Ik kan je zeggen, als je van horror houdt is deze film een must-see. Normaal vind ik horrors nooit zo spannend. Maar bij deze film zat ik echt op het puntje van m'n stoel. Ben in België geweest, ik weet niet of hij in Nederland draait. In een goede bios-zaal echt een mega film vind ik. Écht schrikken. Geen moord-na-moord film maar psycho shit. ![]() Last edited by area_51_member; 28-08-2008 at 13:47. |
|
|
|
|
|
#557 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#561 (permalink) |
|
-BMW-
|
Eergister Wanted gezien via Youtube.nl.tt
Niet echt super kwaliteit, maar genoeg ![]() Iig echt een top film. Sommige dingen een beetje overdreven... maar verder wel strak. Leuk idee van dat "kogels curven" ![]() Gisteren The forbidden kingdom gezien (ook via youtube), maar vond die een beetje tegenvallen. Teveel fantasie. Voor de gene die het dus nog niet wisten : Youtube.nl.tt (ff iets naar beneden scrollen) en dan zie je een soort van forumpje waar je een hoop films kunt kijken zonder te downloaden (je kan ze eventueel wel downloaden als je wilt.) Staan een hoop films tussen die net in de bios zijn of nog moeten komen. (ook oudere films). |
|
|
|
|
|
#563 (permalink) |
|
push it to the limit
|
haha vet man, hoelaat ben je geweest? Ik was half 11 naar de euroscoop in Lanaken. We wouden eigenlijk maasmechelen maar dat hadden we niet meer gered. Was ook de 1ste x in 2-3 maanden dat ik weer naar de bios ben geweest, normaal om de paar weken
naar The dark knight geweest, echt een vette film imo! Wat zou ik toch die Bruce wayne willen zijn ![]() __________________ |
|
|
|