![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
19,3 Manston 2 Peug
|
Indiana Jones 4.
Ongelofelijk, WAT hebben ze um verneukt. Je kon al verwachten dat die uit de bocht zou vliegen, maar wat ze er nu van hebben gemaakt... Het verhaal is slecht, adventure wordt meer fantasy en sommige scenes worden verneukt door kitscherigheid. Dan heb je een vette achtervolgingscene en die verneuken ze dan weer enorm met iets. George Lucas aan de galg, Spielberg mag zich ook schamen. Complete ontnuchtering. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#63 (permalink) |
|
|
Gister Boondock saints en the hurricane binnen gekregen. Boondock saints nog nooit gezien maar dacht hier gelezen te hebben dat 'ie erg goed was. The hurricane hele tijd terug wel gezien maar die moest ik gewoon hebben. al is het alleen maar om het nummer van bob dylan (hurricane) wat in de film komt
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#66 (permalink) | |
|
vuole un
|
Quote:
Ik ga hem vanavond in de bioscoop kijken... Hoop dat er redelijk wat van dat religie gebeuren inzit. Hoop niet dat het echt gaat tegenvallen. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#67 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Allemaal overdreven actie, religie zit er vrij weinig in. Vooral het einde ![]() |
|
|
|
|
|
|
#71 (permalink) | ||
|
vuole un
|
Quote:
Die achtervolging bedoel je dan die 1e? Dat met die bibliotheek? Dat vond ik opzich wel ok, beetje indy style. Die 2e echter met die apen... Maar teveel kleine plot holes (hoe kunnen ze nog door het oerwoud als die machine kapot is, waar rijden ze sowieso overheen tijdens die achtervolging, rijden ze weer terug over de platgewalste bomen ofzo?) en het einde was vrij jammer. Kijk ik vind het niet erg dat er iets met
Maar wel het zien waard, absoluut. __________________ |
||
|
|
|
|
|
#72 (permalink) | |
|
Honda POWER!
|
Quote:
Weet iemand nog meer goede films van het soort van Boondock Saints, Lock stock and two smoking barrels, snatch? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#79 (permalink) |
|
19,3 Manston 2 Peug
|
The Kite Runner gezien.
Viel eerlijk gezegd een beetje tegen. Marc Foster zet het wel mooi op het doek, maar het verhaal is te dik aangezet. Ik heb sterk het idee dat er vrij selectief te werk is gegaan met het opnemen van taferelen uit het boek voor de scenes. Zo van, "ja dit moet er duidelijk in, en dat niet". Film was te kunstmatig. __________________ |
|
|
|