![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#121 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() Ik heb hem zelf trouwens uit Engeland besteld, voor iets van 25 Euro incl. verzenden.. Zoals hier: http://hmv.com/hmvweb/displayProduct...;-1&sku=494081 scheelt je echt de helft dan wanneer je hem in NL koopt ![]() __________________ Last edited by Big-Jay; 29-06-2008 at 19:53. |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#122 (permalink) | |
|
Why so serious?
|
Quote:
Earth zet je op één of andere manier wel aan het denken m.b.t. opwarming van de aarde. Verder zou je echt alles irl. willen zien want er zijn echt mooie plekken op aarde! Ga nu City of God kijken. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#133 (permalink) |
|
Why so serious?
|
Ik had hem besteld, en vanavond weer is gekeken. Was echt heel lang geleden.
![]() Maar wat is die film toch geniaal ! Het verhaal, het acteerwerk, de muziek, alles!Straks gaat; ![]() Er nog even in, ook lang niet meer gezien, ook zeker tof .__________________ |
|
|
|
|
|
#136 (permalink) | |
|
#130 Little Bastard
|
Quote:
en vanmiddag even een stuk gekeken, caves,mountains en the making of ofzo.... gvd wat zijn dr een boel mooie plekken op de wereld, en ook erg mooi om te zien hoe dieren in het wild leven/overleven ![]() |
|
|
|
|
|
|
#138 (permalink) |
|
MisterP®oject
|
WAZ - beetje SAW achtige film wel vieze stukjes erin. Desondanks toch nog een redelijk verhaal! Geen film om met je meisje te kijken
.Van de week nog even pulp fiction gedraaid (voor de 5e keer), blijft een gave film vooral die dans scene in dat restaurant met die cokewhore. |
|
|
|
|
|
#140 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
gistere House Of Wax een groot stuk gekeken, met mn vriendin, die lag al snel met dr rug naar de tv want tis best een enge film
oja, ik MOET ook nog die film 300 zien volgens mij is die vet? iemand?niet 300 met 300 spartanen, maar die parodie daarop? __________________ |
|
|
|