![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#213 (permalink) |
|
Lets Hyve...
|
Gister deze zitten kijken, niet heel boeiend maar was eens wat anders dus wel geinig
![]() ![]() De mysterieuze zakenman Hunt huurt de ex-marinier D.C. in om samen met een team naar een onbewoonde plek te reizen voor een simpele missie. Het team moet een klein klusje opknappen in een oude, verlaten bunker, een opdracht dat in het eerste opzicht een makkie lijkt. Maar eenmaal in de bunker ontdekken D.C. en zijn mannen dat in de Tweede Wereldoorlog gruwelijke experimenten zijn gedaan in deze oude bunker. Als de mannen dan plotseling een overlevende vinden, komen ze er langzaam maar zeker achter dat er iets goed mis is en de heren in groot gevaar zijn. __________________ |
|
|
|
|
|
#214 (permalink) |
|
komt/nu/voorbij
|
Hancock gezien in Kinepolis.
'Echte' biosfilm en kon er wel naar kijken, maar niet bijzonder ofzo. Trouwens Harold & Kumar escape from Guantanamo Bay' is ook uit! Heb 'm vorige week vrijdag gekeken en me weer de tyfus gelachen. ![]() Nutteloos verhaal verder, maar daar gaat 't ook niet echt om. 't Debiele is dat Kumar ook echt op een vriend van me lijkt; zowel fysiek als in doen en laten. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#222 (permalink) |
|
KEEP IT 4REAL
|
nr1 zal die denks bij lange na niet worden ...
![]() Maar goed zal die zeker zijn, wil hem ook zo snel mogelijk checken. Btw volgens mij krijgt de film ook een behoorlijke credit omtrent de rol van Heath Ledgar, die de rol van Joker op zich neemt. De onlangs overleden acteur __________________ |
|
|
|
|
|
#224 (permalink) |
|
scooterloos
|
|
|
|
|
|
|
#234 (permalink) | |
|
vuole un
|
Quote:
Maar ik denk dat deze best top 10 waardig kan zijn, ik lees er echt allemaal lovende recensies over. Mensen die Batman Begins beschouwen als 'just a prequel to the dark knight' etc. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#237 (permalink) |
|
19,3 Manston 2 Peug
|
Ik mag hopen dat the Dark Knight beter is dan Batman Begins, want die was eerder slecht als goed vond ik. Verder is IMDB een beetje vertekenend de laatste tijd, want The Mist heeft ook lang op 7+ gestaan en die is nog de helft niet waard. Komt bij dat de film ongetwijfeld een spurt maakt door de dood van Ledger.
__________________ |
|
|
|
|
|
#238 (permalink) | |
|
scooterloos
|
Quote:
|