![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#241 (permalink) | |
|
vuole un
|
Quote:
Of had je liever George Clooney gezien als Batman... ![]() __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#246 (permalink) | |
|
19,3 Manston 2 Peug
|
Quote:
Ik denk overigens dat The Dark Knight een stuk beter wordt. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#252 (permalink) |
|
vuole un
|
Inderdaad, dat is toch wel zn topper. Adaptation vond ik ook wel wat. Maar Stephan's post bevatte sowieso een hoog pop corn gehalte (ik laat de conclusies daarover even in het midden).
En Denzel... Kwestie van smaak uiteraard, maar ik zou hem niet snel 1 vd betere acteurs willen noemen. Er zijn zoveel veel betere acteurs... __________________ |
|
|
|
|
|
#255 (permalink) |
|
19,3 Manston 2 Peug
|
Beste acteurs en actrices voor mij persoonlijk op dit moment: Philip Seymour Hoffman, Daniel Day Lewis, Rachel Weisz, Cate Blanchett en Robin Williams (kiest tegenwoordig wel volop de verkeerde films).
Denzel Washington schijnt een enorme perfectionist te zijn op de set, maar ik vind dat niet altijd uit de verf komen. De Oscar voor Training Day was onterecht, maar dat zal meer te maken gehad hebben met het feit dat hij een zwarte man is. American Gangster doet hij goed, maar van mij mag die wel in een arthouse film optreden en laten zien wat die in zijn mars heeft. The Hurricane doet hij wel erg goed. __________________ |
|
|
|
|
|
#257 (permalink) | |
|
Vuurvos member
|
Quote:
training day vond ik persoonlijk erg slecht van hem, maar voor de rest is hij gewoon Dé beste...heb dan ook een hele denzel (dvd)collectie ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#261 (permalink) | |
|
Scoet Kapoet Boeien
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#265 (permalink) |
|
19,3 Manston 2 Peug
|
Is toch een remake oid en de originele film was een aanklacht tegen mensen die de ziekste films opzetten, puur om het geweld en het bloed. Niemand die wegloopt bij zo`n film. Ik dacht ook dat in deze film op een gegeven gezegd wordt: "Why don`t you do kill us? " en dan een antwoord in de trend van : "You shouldn`t forget the importance of entertainment".
__________________ |
|
|
|