![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#453 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Hij kaart het juist aan. Daar haalt ie de zetels vandaan. De rest zit met stront in hun ogen toe te kijken. En dan... als dit door gaat met dat linkse slappe kabinet. Dan is het 2012 geweest. Dan zijn de grote steden meer dan de helft buitenlanders. En dan? Moet er dan pas iemand wakker worden? Of gaan we dan nog even door tot 2020. Dan komt er 1 of andere mohammed in de politiek, die al die domme buitenlanders achter zich weet te zetten om vervolgens in de tweede kamer terecht te komen. Dan zitten ze ook al in de kamer met straks nog een coaltie Wees blij dat hij überhaupt wat ziet. Dat links flutkabinet loopt nog altijd een paar jaar achter __________________ |
|
|
|
|
|
#458 (permalink) | |
|
anatidaephobe
|
Quote:
Aankaarten kan iedere jan lul, 't is al geruime tijd duidelijk, maar op deze manier schiet 't niet op. Je jaagt ze alleen maar verder tegen je in 't harnas ipv tot elkaar te komen. Je kan 't links gelul noemen, maar feit is dat wij 'die mensen' zelf gehaald hebben, voor werk waar wij geen zin in hadden! So what dat R'dam straks meer allochtonen dan autochtonen inwoners heeft? NYC kent ook 36% immigranten, LA en Miami zelfs nog meer. Misschien moeten we maar eens gaan denken dan aan geconcentreerde wijken, als Little Italy, Chinatown etc? Hiermee probeer ik echt niet 't gedrag van die kutjong op straat goed te praten, maar zie nou eens in dat bijna lange na niet iedereen zich zo gedraagt! Er moet zeker ook meer beroep gedaan gaan worden op de ouders, maar ga ook na dat wanneer de huidige generatie kinderen krijgt, deze waarschijnlijk al een stuk beter betrokken zullen zijn, omdat zij wel Nederlands praten en kunnen praten met docenten, wijkagenten etc. Vaak zijn 't namelijk gasten van 12 tot een jaar of 20 en daarna dimmen ze, omdat dat dan weer 'stoerder' is. Mijn laatste woorden hierover. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#459 (permalink) | |
|
:*
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#464 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ik ben inderdaad van mening dat Wilders grote praat heeft, maar met weinig oplossingen komt. Daar zie ik geen problemen in, aangezien de PVV toch geen meerderheid gaat krijgen. Een partij met ~28 zetels ontkom je niet aan om in de oppositie te laten. Wanneer de PVV een coalitie vormt, dan denk ik zeker dat er aanpassingen komen in het huidige asielbeleid. Als de PVV wederom in de oppositie belandt, dan weten we zeker dat we de komende vier jaar doorvaren met de huidige riemen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#465 (permalink) | |
|
:*
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#466 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Of ik veel vertrouwen heb in Wilders? Nee. Ik had meer vertrouwen in de LPF. Maargoed... De cijfers liegen er niet om. Allochtonen worden een steeds groter probleem. Ik sta achter geen enkele partij. Maar de partij die het dichtst bij komt is de PVV. En ik geloof zelf dat er wel oplossingen komen, maar dat komt wanneer er een coalitie is gevormt. Wat moet hij anders? Nu grootspraak gaan zitten houden (net als Pim F.) en dan worden doodgeschoten? En al zou dat niet gebeuren, wil dan nog iemand een coalitie vormen? Wou iemand dat met de LPF? Nee! Maargoed. Ik heb echt geen vertrouwen meer in ons land. Ik hoop dat ik na mijn studie echt kan gaan emigreren. Een land waar wel ruimte is en mogelijkheden zijn. Dan kan heel dat Nederland me gestolen worden ![]() Ontopic: Hoe lomp ben je dan? ![]() http://www.dumpert.nl/mediabase/5192...an_de_dag.html __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|