Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > General Chat > General Chat

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Closed Thread

LinkBack Thread Tools
Old 22-05-2008, 18:03   #91 (permalink)

Brum's Avatar

Gaat lampard nou de rest van z'n carriëre bij elk goal dat ie maakt naar boven wijzen voor z'n moeder? Vind het een beetje vervelend worden.

Sponsored Links (To remove this banner, please register.)
Old 22-05-2008, 18:19   #92 (permalink)
vuole un

Sjoerd's Avatar

Jep, iig wel bij elke wedstrijd die jij kijkt.

Old 22-05-2008, 18:54   #93 (permalink)
Pilsje erbij?

Fox_gek's Avatar

Quote:
Originally Posted by Stijn P View Post
Hoezo heeft hij geluk dat de bal niet hoog over ging, mis is mis toch? Of je nou via de paal/lat mist of gewoon naast/over schiet dat maakt geen kut uit.
Tuurlijk maakt dat wel uit! Als je zo'n penalty 50 meter overschiet sta je dáár bekend om... Je gaat niet bekend staan om een penalty die je tegen de paal schoot

Old 22-05-2008, 18:58   #94 (permalink)
Why so serious?

Erik.'s Avatar

Send a message via AIM to Erik.
Lees nu de reacties van r0bert pas, was je weer je aantal posts omhoog aan het schoppen, jezus .

Net ook het NL elftal shirt gekocht. Zo die is echt oranje .

Old 22-05-2008, 19:55   #95 (permalink)
Registered User

Stijn P's Avatar

Send a message via MSN to Stijn P Send a message via Skype™ to Stijn P
Quote:
Originally Posted by Fox_gek View Post
Tuurlijk maakt dat wel uit! Als je zo'n penalty 50 meter overschiet sta je dáár bekend om... Je gaat niet bekend staan om een penalty die je tegen de paal schoot

Hij staat bekend omdat ie uitgleed en daardoor miste, niet omdat ie uitgleed en daarom tegen de paal schoot of over schoot, dat doet er helemaal niet meer toe.

Quote:
Originally Posted by Brum View Post
Gaat lampard nou de rest van z'n carriëre bij elk goal dat ie maakt naar boven wijzen voor z'n moeder? Vind het een beetje vervelend worden.
LOL DUDE!! Hoe kan je dat nou zeggen? Als je moeder je je hele leven hebt gesteund bij het voetbal en die er nu niet meer is, mag je toch wel bij een goal naar boven wijzen en haar dankbaar zijn dat ze je zo heeft gesteund?

Onbegrijpelijk dat je kan zeggen dat het vervelend wordt dat iemand naar zijn overleden moeder wijst...

"Los Hermanos" #1

Projectloos :(
Stijn P is offline  
Old 22-05-2008, 21:16   #96 (permalink)

Brum's Avatar

Quote:
Originally Posted by Stijn P View Post

LOL DUDE!! Hoe kan je dat nou zeggen? Als je moeder je je hele leven hebt gesteund bij het voetbal en die er nu niet meer is, mag je toch wel bij een goal naar boven wijzen en haar dankbaar zijn dat ze je zo heeft gesteund?

Onbegrijpelijk dat je kan zeggen dat het vervelend wordt dat iemand naar zijn overleden moeder wijst...
Naja, ik snap het wel maar ben er geen fan van. Hou het voetbal gewoon gescheiden van je privéleven. Net zoals heel veel van die voetballers bij een prijsuitreiking met hun kind in de hand op het podium staan ofzo. Als jij een kantoorbaan hebt, en je hebt een opdracht binnen gehaald ofzo ga je toch ook niet naar boven wijzen omdat je moeder je opleiding heeft betaald ofzo. Het is voor hun net zo goed een baan als veel andere mensen een kantoorbaan ofzo hebben.

Zal wel weer niks van gezegd mogen worden, maar zo denk ik er gewoon over. Als je het een paar keer doet snap ik het nog wel, of als je een titel opdraagt aan iemand ofzo, maar om bij elke goal dat te doen vind IK een beetje overdreven.

Old 22-05-2008, 21:18   #97 (permalink)
vuole un

Sjoerd's Avatar

Naja een bedankje naar zn moeder ofzo mag van mij wel, maar inderdaad die kids enzo op het podium vind ik ook ietwat overdreven. Ga het gewoon vieren met je teammaten, zuipen gek doen enzo, dan niet zo burgerlijk zoontje op de schouders nemen...

Old 22-05-2008, 21:45   #98 (permalink)
19,3 Manston 2 Peug

Lucien's Avatar

Ik denk dat het voor die jongens meer is als werk hoor. Een beslissende goal maken op het allerhoogste niveau, volgens mij beschreef Figo dat wel is als "beter dan 10 orgasmes" ofso. Grootste egostrelerij, dat zorgt voor een roes, en dan kinderen op podium bladiediebla.

Stoor me er niet aan btw

Old 22-05-2008, 21:46   #99 (permalink)
Mokum

r0bert's Avatar

Send a message via AIM to r0bert Send a message via MSN to r0bert
Ik zou ook mn kindje meenemen naar boven, daarna weer naar mama toe en zuipen met de boy's
r0bert is offline  
Old 23-05-2008, 18:16   #100 (permalink)
Why so serious?

Erik.'s Avatar

Real Madrid wil C. Ronaldo kopen. 80 Miljoen euro (40 miljoen + Robinho) .

Old 23-05-2008, 21:12   #101 (permalink)
Mokum

r0bert's Avatar

Die denken dat ze alles kunnen kopen joh...
r0bert is offline  
Old 23-05-2008, 22:10   #102 (permalink)
It's Me Bitchesss!!

j0enne's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Ferguson is gedrag Real meer dan zat

Geschreven op vrijdag, 23 mei om 15:15
Direct na het winnen van de Champions League liet Cristiano Ronaldo weten bij Manchester United te willen blijven, maar die uitspraken doen Real Madrid niets. Voorzitter Ramon Calderón en trainer Bernd Schuster blijven speculeren over de komst van de Portugees. Dit tot woede van United-manager Sir Alex Ferguson.

De Schotse oefenmeester is de handelswijze van Real Madrid meer dan zat. "Ze moeten daar eens een voorbeeld nemen aan concurrent Barcelona", brieste Fergie. "Die weten tenminste wat normaal zaken doen is. De manier waarop Real Madrid spelers denkt aan te kunnen trekken is belachelijk. Wij laten ons in ieder geval niet gek maken."

Ferguson hekelt de uitspraken van Schuster en Calderón in de Spaanse media. "Ze gebruiken Marca om spelers het hoofd op hol te brengen. Denk je niet dat er nog andere clubs geďnteresseerd zijn in Ronaldo? Natuurlijk wel! Alleen deze clubs melden zich netjes en gaan geen gekke dingen roepen in de media. Real Madrid denkt op deze manier spelers te kunnen halen, maar dat werkt zo niet."

"Ronaldo heeft nog een contract voor vier jaar en wil hier graag blijven", vervolgde Ferguson. "Dan lijk je uitgepraat, maar Real Madrid denkt daar anders over. Ik vind het een schande en zou graag zien dat ze eens ophielden met zichzelf belachelijk maken."

Old 26-05-2008, 10:45   #103 (permalink)
Why so serious?

Erik.'s Avatar

Iemand gisteren Studio Voetbal gezien? Toch weer onduidelijkheid over Ronaldo. Hij zei op een persconferentie dat hij over 2 tot 3 weken groot nieuws had. En er stond bij een autodealer in Madrid een Audi R8 klaar op de naam van Cristiano Ronaldo. Beter blijft die bij Manchester, echt!

Old 26-05-2008, 12:41   #104 (permalink)
vuole un

Sjoerd's Avatar

Hoezo? Real Madrid is ook een prima ploeg toch?

Old 26-05-2008, 14:09   #105 (permalink)
Why so serious?

Erik.'s Avatar

Quote:
Originally Posted by Sjoerd View Post
Hoezo? Real Madrid is ook een prima ploeg toch?
Meest succesvolle club ooit, niks mis mee natuurlijk. Maar ik ben C. Ronaldo fan en de enige club dat me iets kan schelen is Manchester, daarom hoop ik dat die blijft.

Real Madrid heeft Robinho, waarom zouden ze Ronaldo willen hebben .

Old 26-05-2008, 14:15   #106 (permalink)
Ins GhöN tshene Thön..

Tinne's Avatar

Send a message via AIM to Tinne
Ze wilde Robinho ruilen + 40 milj voor C. Ronaldo

Tinne is offline  
Old 26-05-2008, 15:01   #107 (permalink)
Why so serious?

Erik.'s Avatar

Quote:
Originally Posted by Tinne View Post
Ze wilde Robinho ruilen + 40 milj voor C. Ronaldo
Ja klopt. Als ik Robinho was zou ik me best kut voelen.

Old 26-05-2008, 15:05   #108 (permalink)
Ins GhöN tshene Thön..

Tinne's Avatar

Of zoals Ronaldinho....Ac wil hem ook niet

Tinne is offline  
Old 26-05-2008, 16:39   #109 (permalink)
Why so serious?

Erik.'s Avatar

Quote:
Originally Posted by Tinne View Post
Of zoals Ronaldinho....Ac wil hem ook niet
Ik las laatst dat alleen Manchester City hem nog wou hebben voor 30 miljoen. Met een jaarsalaris tussen de 10 en 12 miljoen.

Old 26-05-2008, 19:33   #110 (permalink)
Ins GhöN tshene Thön..

Tinne's Avatar

Man. city....en dat is dan subtop.

Tinne is offline  
Old 26-05-2008, 19:34   #111 (permalink)
Mokum

r0bert's Avatar

Geldschietertje he
r0bert is offline  
Old 27-05-2008, 21:16   #112 (permalink)
Gozert.

Lorenzo's Avatar

Boula is afgevallen mannen..

Toch mis je een 'body' achterin..
Waarom snapt v Basten nou niet dat Mathijsen een slechte verdediger is?

Club Aantal Spelers Feyenoord 3 Van Bronckhorst, De Cler, Timmer Ajax 3 Heitinga, Stekelenburg, Huntelaar Real Madrid 3 Van Nistelrooy, Sneijder, Robben Hamburger SV 3 Van der Vaart, Mathijsen, De Jong Liverpool 2 Kuijt, Babel PSV 1 Afellay FC Twente 1 Engelaar AZ 1 De Zeeuw Wigan Athletic 1 Melchiot Blackburn R. 1 Ooijer Arsenal 1 Van Persie ManUnited 1 Van der Sar Celtic 1 Vennegoor of Hesselink Aston Villa 1 Bouma

Wat doet Nigel de Jong in GODSNAAM in het NL-elftal

Old 27-05-2008, 21:19   #113 (permalink)
Mokum

r0bert's Avatar

Schijnt heel goed bij HSV te spelen, had liever boula gezien dan mathijssen in de selectie trouwens !
r0bert is offline  
Old 27-05-2008, 21:43   #114 (permalink)
19,3 Manston 2 Peug

Lucien's Avatar

Matthijsen vind ik van heel het Nederlands Elftal de zwakste. Altijd tikkie breed, totaal geen opbouw bij die jongen, altijd safe.Verder vind ik het middenveld te teer. Je mist ervaring en hardheid (ala van bommel of misschien seedorf). En waarom in godsnaam nigel de jong weer mee gaat.
Slowpoke vink dat.
Melchiot ook definitief mee, ook niet echt me favoriet, maar we zullen zien.

Toch op papier een zeer sterk team. Op papier misschien wel net zo sterk als Italie. Ben zeer benieuwd.

Old 27-05-2008, 21:47   #115 (permalink)
Mokum

r0bert's Avatar

Tja ze zeggen allemaal dat we met 1 v/d sterkste teams ooit komen.
Mja dan kijken ze naar middenveld en aanval, verdediging is gaar!

Had liever Heitinga met Ooijer/Boula gezien
r0bert is offline  
Old 27-05-2008, 21:57   #116 (permalink)
19,3 Manston 2 Peug

Lucien's Avatar

Verdediging is niet gaar, maar wel het zwakste deel. Middenveld en aanval is wereldtop. Verdediging is net iets beter als gemiddeld denk ik.

Old 27-05-2008, 22:31   #117 (permalink)
SF Crew

Harko.'s Avatar

Quote:
Originally Posted by Lorenzo View Post

Wat doet Nigel de Jong in GODSNAAM in het NL-elftal
Ik heb het altijd al een drama gevonden die De Jong, als er een speler overschat wordt dan is hij het.

Quote:
Originally Posted by r0bert View Post
Tja ze zeggen allemaal dat we met 1 v/d sterkste teams ooit komen.
Mja dan kijken ze naar middenveld en aanval, verdediging is gaar!

Had liever Heitinga met Ooijer/Boula gezien
Heitinga - Ooijer kan nog steeds

Zoals gezegd, de verdediging is de zwakke plek van het Nederlands Elftal. Beide backpositites vind ik maar matig bezet, centraal in de verdediging lijkt Heitinga mij sowieso basisspeler, daarnaast zou ik kiezen voor Ooijer in verband met het pure verdedigen. *denkt aan de blunders van matthijsen tijdens Oostenrijk - Nederland*
Harko. is offline  
Old 27-05-2008, 22:33   #118 (permalink)