![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#121 (permalink) | |
|
vuole un
|
Quote:
Aanval is wel top, als ze allemaal lekker fit zijn en goed in hun vel zitten moet dat zeker wel wat goaltjes opleveren. Doel is natuurlijk prima voor elkaar, vd Sar en daarna Stekelenburg is een goede combi. Verdediging, sja, lijkt me het beste wat je bij elkaar kan schrapen hier, Boula mistte speelritme dus kan ik begrijpen dat hij afvalt. Wel jammer. Ben benieuwd wat er donderdag gaat gebeuren, Robben erbij, Sneijder, eens zien of ie al een beetje zn standaard team bij elkaar kan gaan zetten. van Basten wilde iig zoveel mogelijk met dezelfde combi gaan spelen. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#125 (permalink) |
|
SF Crew
|
De rugnummers:
1. Edwin van der Sar 2. André Ooijer 3. John Heitinga 4. Joris Mathijsen 5. Giovanni van Bronckhorst 6. Demy de Zeeuw 7. Robin van Persie 8. Orlando Engelaar 9. Ruud van Nistelrooy 10. Wesley Sneijder 11. Arjen Robben 12. Mario Melchiot 13. Henk Timmer 14. Wilfred Bouma 15. Tim de Cler 16. Maarten Stekelenburg 17. Nigel de Jong 18. Dirk Kuijt 19. Klaas-Jan Huntelaar 20. Ibrahim Afellay 21. Ryan Babel 22. Jan Vennegoor of Hesselink 23. Rafael van der Vaart Ik mag toch hopen dat de nummers 1/tm 11 niet de basisopstelling tegen Italie wordt . Ik zou Mathijssen wisselen met Bouma en Engelaar met Van der Vaart. |
|
|
|
|
#129 (permalink) |
|
Gozert.
|
en van Bronckhorst --> de Zeeuw.
Ik vond trouwens het elftal tegen Oekraine eerste 15min wel goed spelen (daarna niks meer gezien, zaterdagavond enzo )Melchiot is volgens mij wel aardig, ik heb alleen niets met Mathijsen Heitinga en Ooijer zet die niet naast elkaar, geloof 2 rechtspoten.. Ooijer/melchiot, heitinga, mathijsen/bouma, de cler/van bronckhorst worden. Ik denk dat Heitinga de enige achterin met een basisplaats is.. 'Ik ben voor geen enkele tegenstander bang, ook niet voor Luca Toni' HSV-verdediger en Oranje-international Joris Mathijsen blaakt van zelfvertrouwen (VI) ![]() ![]() ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
#137 (permalink) |
|
Why so serious?
|
Gaan we weer... Khalid is gewoon een blinde monk. Zo een blinde actie is een wanvertoning voor het hele land, niks met voetbal te maken. Hij wordt gewoon gek gemaakt door Ronaldo
. Onmacht.Van Nistelrooy boven Huntelaar? Ik vind van wel, alleen lokte er laatst nogal een discussie mee uit in de voetbalkantine. __________________ |
|
|
|
|
#138 (permalink) |
|
Registered User
|
Waarom niet Huntelaar en van Nistelrooy?
Zie het liefst 4-3-1-2 als opstelling. 2 echte spitsen en een aanvallende mid erachter. Zal sneijder zijn denk ik. 3 middenvelders en 4 defs. Middenveld blijft ook moeilijk. De Zeeuw/vd Vaart / Affelay lijkt me ook wel fraai. __________________ |
|
|
|
|
#139 (permalink) | |
|
Why so serious?
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#143 (permalink) |
|
Why so serious?
|
De jaren hiervoor ja. En crybaby? Hij wordt gewoon altijd hard aangepakt. En dat is gewoon onmacht.
Maar als je naar zijn voetballend vermogen kijkt kan niemand het ontkennen. Maar genoeg Ronaldo, hij is nummer één van de wereld, punt! __________________ |
|
|
|
|
#145 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
wow ben jij verliefd op c. ronaldo? __________________ |
|
|
|
|
|
#146 (permalink) | |
|
slaat kant noch wal
|
Quote:
Ook de beste verdediger ter wereld ofzo? Wat wil je hier eigenlijk mee bereiken? Je affectie uiten of ons overtuigen of? __________________ |
|
|
|