![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
SBO Crew Sprints
|
het grote voetbal topic #10
na lang aandringen
![]() hier weer verder Citaat: Origineel gepost door Michael Ik zou het Nederland shirt halen, ManU shirt is lelijk met die witte streep achterop... Waar bestel je ze? ik wil namelijk nog een inter shirt van materazzi ![]() kitbag.com of subsidesports.com, ik weet niet of ze daar het Inter shirt hebben met Materazzi, anders moet je via inter.it bestellen, daar hebben ze hem sowieso. Ik koop ieder jaar het shirt van ManU en deze heb ik nog niet, ik vind die van Nederland persoonlijk ook mooier, twijfel nog steeds dus. __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#13 (permalink) |
|
Registered User
|
Quote:
Kvind die streep juist wel nice. Blijf dit een superhard shirt vinden: Misschien in de herfst maar ff halen __________________ |
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
omfg kyle!?
|
Nee, want bij alle andere topclubs komen ze allemaal uit de jeugdopleiding...
ik snap je punt zeker wel en ook dat je meer fan bent van manchester(ik ook) maar dat het bij chelsea een bij elkaar geraapt zooitje is is ook iets te. Ze hebben niet voor niets sinds 2003 elk seizoen een prijs gewonnen. __________________ |
|
|
|
|
#23 (permalink) | |
|
Mokum
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
Señor
|
mjah mensen zijn zo anti Chelsea, dat het een bijelkaar gekocht zooitje spelers is maar is Manchester United zo anders?
Manchester United wordt ook beheerd door Amerikanen tegenover een Rus van Chelsea. Manchester United heeft Hargreaves & Carrick bijvoorbeeld gekocht voor 25 miljoen en meer. Ronaldo & Nani waren ook rond de 20 miljoen (dacht 18 ). Heb je natuurlijk wel de kern zoals Ferdinand (ook gekocht voor 30 miljoen oid), Giggs en Scholes maar bij Chelsea heb je Terry & Lampard rondlopen. Dus vanuit dit oogpunt gezien valt het nog mee? Neemt niet weg dat Manchester niet van die domme aankopen doet zoals Sjevchenko, die alleen maar gekomen is omdat Abramovich hem wilde hebben. __________________ |
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Señor
|
mjah ben benieuwd hoe het Manchester United vergaat als Ferguson weg gaat. Denk dat zijn inspraak in de club pas ophoud als die onder de grond ligt of in de oven gestopt is.
Kan mij trouwens niet boeien wie er wint morgen, als het maar een leuke pot word. Wat waarschijnlijk niet het geval zal zijn, want de meeste (uitzonderingen daargelaten, denkt aan AC Milan - Liverpool) Champions League finales zijn suf. __________________ |
|
|